Freek 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Aart de Heer?In 'Het geheim van de Sleutel' en 'De Diamant'. Had het kunnen zijn, maar is het ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Nee, het is geen bekend personage. Hij heeft ook geen tekst, hij is alleen op de achtergrond.En met 'onbekend' bedoel ik voor ons onbekend. Dit zegt alles, volgens mij. Het gaat om een figurant dus, waarvan wij al wel de naam weten, maar die niet al te bekend is in de filmwereld. Hij heeft twee keer meegedaan, in twee series achter elkaar, en speelde daarin twee keer dezelfde rol Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Peter Koghee!!!!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost B4 Wonderer?, Staat die antwoord niet op je site, Het geheim van de schatkaart:Personage: Agent Acteur: Peter Koghee Opmerkingen: Verdwenen kroon: Personage: Agent Acteur: Peter Koghee Opmerkingen: De agent die de wagen bestuurt in aflevering 1, waar Adriaan wordt opgepakt. Ik heb die agent die de politie auto bestuurde niks zien doen, Behalve een auto besturen! + Hij heeft de zelfde rol! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Peter Koghee!!!!!!!!! Ja, dat is goed!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Oke Nu ik een vraag eens even denken mmm.... JA! Hoeveel geld had adriaan op tafel neerlegt van het besparen van de voorstellingen? in de serie van de sleutel! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..] Ja, dat is goed!!!!! Hoezo, "niet bekend in de filmwereld"? Hij is producent, en daarbij is WEL bekend welke rol hij speelt. Dus je omschrijving klopt niet helemaal. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Hoeveel geld had adriaan op tafel neerlegt van het besparen van de voorstellingen? in de serie van de sleutel! f.10,- per voorstelling, maar het totaalbedrag wordt nooit genoemd. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]Hoezo, "niet bekend in de filmwereld"? Hij is producent, en daarbij is WEL bekend welke rol hij speelt. Dus je omschrijving klopt niet helemaal. Nee sorry dat is fout!! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]f.10,- per voorstelling, maar het totaalbedrag wordt nooit genoemd. Maar dat zie je toch wel?, Maar als de vraag te onduidelijk is stel ik wel een nieuwe vraag! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Maar dat zie je toch wel?, Maar als de vraag te onduidelijk is stel ik wel een nieuwe vraag! Zie je het totale bedrag? Dat ken toch nooit? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Oke een andere vraag, FF denke... mmm.. JA! Makkelijke vraag! Hoeveel voet zaten b&a hoog in de droomwereld dat ze een vliegtuig besturen!? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Oke een andere vraag, FF denke... mmm.. JA!Makkelijke vraag! Hoeveel voet zaten b&a hoog in de droomwereld dat ze een vliegtuig besturen!? 17.000 voet. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]17.000 voet. Ja Ja Ja Ja Ja !! Helemaal goed MaartenF aan jou de eer! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]Nee sorry dat is fout!! Dat is helemaal niet fout Er is wat verwarring ontstaan (B4 had tenslotte wel tekst, dus ik had het sowieso niet goed) maar dat betekent niet dat mijn bewering fout is. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Ja Ja Ja Ja Ja !! Helemaal goed MaartenF aan jou de eer! Nieuwe vraag (een makkelijke): Waardoor wil de Baron uit het geheim van de schatkaart NIET naar binnengaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Ja Ja Ja Ja Ja !! Helemaal goed MaartenF aan jou de eer! Hey, hey, hey, wacht eens ff! Wat was het antwoord op die vorige vraag nou? Aan MaartenF = een raam. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Nieuwe vraag: Welke kindervriend komt voor in de Professor? Nee, niet Bassie! Sinterklaas, Sint-Niklaas ofwel Sint-Nicolaas. Nieuwe vraag: In welke wagen (welk nummer) rijden de twee agenten die Bassie en Adriaan 'achtervolgen' in de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]Nee, niet Bassie! Sinterklaas, Sint-Niklaas ofwel Sint-Nicolaas. Nieuwe vraag: In welke wagen (welk nummer) rijden de twee agenten die Bassie en Adriaan 'achtervolgen' in de Kroon? Volgens mij ben jij een beetje laat met dit antwoord. Deze vraag was al lang beantwoord door iemand anders Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Volgens mij ben jij een beetje laat met dit antwoord. Deze vraag was al lang beantwoord door iemand anders Een beetje te laat? 'Robin' je bent VEELS te laat. Jouw vraag telt dus niet mee. Ik neem aan dat mijn antwoord raam op de vraag van MaartenF goed was hier mijn vraag: Hoe heet de supermarkt uit de Verdwenen Kroon waar B&A op het nippertje nog boodschappen kunnen doen en hoeveel kost daar één literpak yoghurt-drank? Het is een opzoekvraag, wie ow wie is de snelste? Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Een beetje te laat? 'Robin' je bent VEELS te laat. Jouw vraag telt dus niet mee. Doe ff normaal zeg!!! Mijn vraag telt wel gewoon mee... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..] Doe ff normaal zeg!!! Mijn vraag telt wel gewoon mee... Frey was een stuk eerder met het beantwoorden van die vraag. Als je die vraag nu gewoon voor de volgende keer bewaart, klopt alles weer. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..] Een beetje te laat? 'Robin' je bent VEELS te laat. Jouw vraag telt dus niet mee. Ik neem aan dat mijn antwoord raam op de vraag van MaartenF goed was hier mijn vraag: Hoe heet de supermarkt uit de Verdwenen Kroon waar B&A op het nippertje nog boodschappen kunnen doen en hoeveel kost daar één literpak yoghurt-drank? Het is een opzoekvraag, wie ow wie is de snelste? Het is de Nido supermarkt met Zelfbediening en 1 liter yoghurt-drank kost 1 gulden 49 Klopt het? Ik denk van wel Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Ja hoor Snelle Randy, helemaal goed! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Hier komt mijn vraag : Hoe heet de geheimzinnige vriend van Bassie en Adriaan in De professor? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Hier komt mijn vraag :Hoe heet de geheimzinnige vriend van Bassie en Adriaan in De professor? Jerom Vandersteen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]Jerom Vandersteen. *kapitein* Antwoord begrepen. ( en goed bevonden hoor ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Wie speelde, behalve Bas van Toor, nog meer een dubbelrol in De Verzonken Stad? Noem acteur en beide rollen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Wie speelde, behalve Bas van Toor, nog meer een dubbelrol in De Verzonken Stad? Noem acteur en beide rollen. Joop dikmans, als B2 en een passagier in de bus? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost In het Geheim van de Schatkaart kan ik zo twee acteurs en hun dubbelrollen opnoemen, maar de Verzonken Stad? hmmmmmm Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]Joop dikmans, als B2 en een passagier in de bus? Yup. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Es kijken... In hoeveel series gaan B&A naar Spanje en in welke? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Es kijken...In hoeveel series gaan B&A naar Spanje en in welke? sleutel professor schatkaart europa vier dus. Wordt dit een een-tweetje of laten we de rest ook meedoen? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]Wordt dit een een-tweetje of laten we de rest ook meedoen? Zet maar vast een vraag neer voor de andere mensen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Hoeveel tijd verstrijkt er tussen de twee bezoeken van B&A aan het vliegveld in Rome? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hoeveel tijd verstrijkt er tussen de twee bezoeken van B&A aan het vliegveld in Rome? 20 minuten Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]20 minuten Volgende keer neem ik een moeilijker vraag Jouw beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hoe heet de boef die de baron, HH en B100 met de speedboot wegvaart? (in de reis vol verrassingen) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hoe heet de boef die de baron, HH en B100 met de speedboot wegvaart? (in de reis vol verrassingen) John. Hoe heet de handlanger van de Baron in Amerika? hehehehe Link naar bericht Delen op andere sites
morton 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]John. nee dat is niet het goede antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]nee dat is niet het goede antwoord Volgens mij was het Job Link naar bericht Delen op andere sites
morton 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]Volgens mij was het Job nee, ook niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost nee dat is niet het goede antwoord OEPS! Oké, schrap mijn vraag. Is nooit gesteld. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Joe, dacht ik... Link naar bericht Delen op andere sites
morton 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Joop? Ja! Frey, de volgende vraag is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Ja! Frey, de volgende vraag is voor jou! JOOP?! Dat is toch wel de laatste naam die bij mij opkwam. Ik durf te zweren dat *baron* iets met een ò roept en geen oo. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hmm... Een niet echt B&A vraag. In welke bekende serie van vroeger speelden zowel de B&A acteur Paul Meyer (BB uit de sleutel) als B&A acteur Frans Kokshoorn (BB uit de diamant)? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hmm... Een niet echt B&A vraag.In welke bekende serie van vroeger speelden zowel de B&A acteur Paul Meyer (BB uit de sleutel) als B&A acteur Frans Kokshoorn (BB uit de diamant)? Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten