Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan: Triviant


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nope...

Krèg nâh wâh! :P euhm...... 9 gesprèkkûh dân, zèkârd? :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Krèg nâh wâh! :P euhm...... 9 gesprèkkûh dân, zèkârd? :D

Nope ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

OK :O ik probeer het nog één laatste keer = :9~ Zijn het 2 gesprekken?

Je kunt ook gewoon van 1 tot 9 tellen, dan kom je heus wel een keer op het goeie antwoord uit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

1,2,3,4,5 = Telefooncellen, maar bij de derde belt de Baron niet en bij de vijfde praten ze door een walkietalkie

(bedankt Wonderer ;)) dus dat zijn er in totaal 3.

Plus 1x politiebureau als de Baron de eerste telefooncel aankondigt.

Plus nog 1x politiebureau als de Baron zegt dat hij het plan met de volgauto's doorhad.

En nogmaals 1x politiebureau als de Baron zijn tweede plan start.

DUS DAT ZIJN ER UITEINDELIJK 6! toch? :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
1,2,3,4,5 = Telefooncellen, maar bij de derde belt de Baron niet en bij de vijfde praten ze door een walkietalkie

(bedankt Wonderer ;)) dus dat zijn er in totaal 3.

Plus 1x politiebureau als de Baron de eerste telefooncel aankondigt.

Plus nog 1x politiebureau als de Baron zegt dat hij het plan met de volgauto's doorhad.

En nogmaals 1x politiebureau als de Baron zijn tweede plan start.

DUS DAT ZIJN ER UITEINDELIJK 6! toch? :{

Wat dat nou zo moeilijk?

Maar deze telt niet, want ik heb geholpen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat dat nou zo moeilijk?

Maar deze telt niet, want ik heb geholpen >:)

Wat een bevalling, zeg! :D

Ik hoop niet dat ik mijn positie als B&A kenner hiermee op de tocht heb gezet ...... :@

Nou, stel nog maar een vraag dan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
nog goed geschreven ook! ^O^

*O* YES! :D

Ja, ik heb niet voor niets een dikke voldoende (8) op me eindlijst voor Frans! ahum :P

Nou, daar gaat hij dan eindelijk: Wat vindt Bassie naast slagroomtaart, ijs(taart) gebak, pannekoeken, spaghetti,

pizza, gravioli, bak lava, souflaki, ham + meloen, soep, caspachio, paëlla, tortillia en een vlam nog meer lekker?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, daar gaat hij dan eindelijk: Wat vindt Bassie naast slagroomtaart, ijs(taart) gebak, pannekoeken, spaghetti,

pizza, gravioli, bak lava, souflaki, ham + meloen, soep, caspachio, paëlla, tortillia en een vlam nog meer lekker?

Belgische Bonbons! (speciaal die van Danny Verbiest)

Volgende vraag: wat is het (huis) nummer van de Griekse politie op Rhodos? (Er mag een screencap bij als bewijs ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*O* YES! :D

Ja, ik heb niet voor niets een dikke voldoende (8) op me eindlijst voor Frans! ahum :P

Nou, daar gaat hij dan eindelijk: Wat vindt Bassie naast slagroomtaart, ijs(taart) gebak, pannekoeken, spaghetti,

pizza, gravioli, bak lava, souflaki, ham + meloen, soep, caspachio, paëlla, tortillia en een vlam nog meer lekker?

Calvados ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*O* YES! :D

Ja, ik heb niet voor niets een dikke voldoende (8) op me eindlijst voor Frans! ahum :P

Nou, daar gaat hij dan eindelijk: Wat vindt Bassie naast slagroomtaart, ijs(taart) gebak, pannekoeken, spaghetti,

pizza, gravioli, bak lava, souflaki, ham + meloen, soep, caspachio, paëlla, tortillia en een vlam nog meer lekker?

Limburgse Vlaai!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*O* YES! :D

Ja, ik heb niet voor niets een dikke voldoende (8) op me eindlijst voor Frans! ahum :P

Nou, daar gaat hij dan eindelijk: Wat vindt Bassie naast slagroomtaart, ijs(taart) gebak, pannekoeken, spaghetti,

pizza, gravioli, bak lava, souflaki, ham + meloen, soep, caspachio, paëlla, tortillia en een vlam nog meer lekker?

Ik weet dat het goeie antwoord al gegeven is, maar... lekker eten! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joepiejeee *O*

Nog ff mijn vraag herhalen:

Wat is het (huis) nummer van het politiebureau op Rhodos?

O} Nou, wil ik anderen ook eens een kans geven (was toch de hele dag naar een verjaardag) kom ik terug, heeft niemand hem beantwoord, terwijl hij volgens mij echt niet moeilijk is. Dan kan ik het niet laten ook: :9~

Huisnummer 43.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

O} Nou, wil ik anderen ook eens een kans geven (was toch de hele dag naar een verjaardag) kom ik terug, heeft niemand hem beantwoord, terwijl hij volgens mij echt niet moeilijk is. Dan kan ik het niet laten ook: :9~

Huisnummer 43.

Mmm.. Ik denk toch eerder nummer 23

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mmm.. Ik denk toch eerder nummer 23

Antonio vraagt om het huisnummer van het politiebureau op Rhodos, niet om het huisnummer van de boeven op Kreta = Papatauki 23. Die vraag is namelijk al een keer gesteld. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*)

Wat worden er in de film Star Wars naar de sloperij gebracht?

Die Robot? C3PO? (als dreigement naar Robin toe in de Schatkaart, was dat toch?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die Robot? C3PO? (als dreigement naar Robin toe in de Schatkaart, was dat toch?)

Altijd al een woord van jou willen herhalen = Nope. ;)

Met dat tweede zit je goed, maar dat eerste klopt niet.

Het antwoord is gewoon wat Bassie zegt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoeveel keer is de baron uit de gevangenis ontsnapt en noem de voorbeelden ;)

es kijken

-in de kroon, met het bord en sierlijke zwaai

-in de stad, door te ontsnappen tijdens proefverlof

-in Amerika, door hard te schreeuwen zodat ze werden vrijgelaten (hoewel dat niet echt ontsnappen is).

Drie keer dus, voor degenen die niet kunnen tellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

es kijken

-in de kroon, met het bord en sierlijke zwaai

-in de stad, door te ontsnappen tijdens proefverlof

-in Amerika, door hard te schreeuwen zodat ze werden vrijgelaten (hoewel dat niet echt ontsnappen is).

Drie keer dus, voor degenen die niet kunnen tellen.

Nope, dat is niet goed ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh? :?

Heb je het dan over verschillende rollen of iets anders?

Dan probeer ik Bas van Toor.

Verschillende rollen, ja. Bas van Toor zou dus 2 rollen spelen. En dat is minder dan iemand anders in de series.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...