WHiZZi Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Het was een hele reis, maar het HomeComputerMuseum is een jaar open! Uiteraard laten we dit niet zomaar voorbij gaan, dus op 17 maart, precies 1 jaar na opening, geven we een klein feestje in het museum. De toegang die dag kost helemaal niks (en zelfs parkeren is dan gratis). We zijn tussen 11:00 en 18:00 open. We geven onze sponsors die dag nogmaals extra aandacht en we gaan wat aankondigingen doen, dat naast de ruim 180 computers die gebruikt kunnen worden! Een dag om absoluut bij te zijn, dus graag tot de 17e! Quote Link to post Share on other sites
PeterNC Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Heel veel plezier! Net een week te laat voor me. Dan ben ik weer terug in NC. Quote Link to post Share on other sites
WHiZZi Posted March 4, 2019 Author Share Posted March 4, 2019 Je komt toch wel een keertje langs hoop ik? Quote Link to post Share on other sites
PeterNC Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Dat is wel altijd de insteek. Helaas is het lastig te combineren met werkverplichtingen, feestdagen, verjaardagen enzovoorts tijdens mijn korte bezoeken. Ik heb een vriend van me aanbevolen zijn oude computerapparatuur aan het museum te doneren. Hopelijk gaat dat lukken. Sommige mensen doen moeilijker afstand van zaken dan anderen. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts