LucG Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 Hoi! Ik heb pas geleden een tweedehands Videopac G7000 gekocht, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb hem aangesloten met de antennekabel aan het apparaat, en ik ging ervan uit dat deze zou werken op een van de twee tv's in huis. Helaas komt er geen signaal. Ik hoor of zie geen teken van leven op de tv of het apparaat. Weet iemand wat misschien het probleem zou kunnen zijn? Quote
djkoelkast Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Welkom op Retroforum! Het is wel een heel algemene beschrijving. De Videopac G7000 heeft ook geen lampje of wat ook. Ik weet niet zeker of er een zekering in zit, maar zou dat eerst eens controleren. Quote
Ross Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Je moet bij zo een oude computer als hij aan staat natuurlijk wel het goede kanaal opzoeken. Normaal gesproken zit er een modulator bij die je op de antenneingang van je TV aansluit. Quote
SunDown79 Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 En ga er ook vanuit dat geen enkele moderne TV in je huis het signaal kan oppakken. Is te analoog en de televisies te digitaal (ben geen electro/tv expert dus vandaar de ietwat simpele uitleg) Het beste om te testen is toch altijd nog een ouderwetse CRT en ik heb het voorheen ook wel gedaan met een wat oudere ISA/PCI televisie kaart. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.