Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hoi technici, 

 

Mijn tafelmodel photoplay heeft jaren uitgestaan. 
Nu wilde mijn dochtertje weten wat het is en dus heb ik de stekker er weer in gestoken.

Krijg nu een paar dikke verticale strepen door het scherm. 
 

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Ben zelf helaas A technisch...😔😩🤯 

 

Vest enorm bedankt voor de hulp!,

gr. Marcel

 

 

Edited by Ross
Posted

Misschien een idee om niet zo een schreeuwende titel te maken? Caps zijn niet geheel nodig lijkt me, zal het voor je wijzigen.

 

Heb je ook een foto van het beeld? Dat analyseert wat makkelijker...

  • Ross changed the title to Photoplay scherm heeft zwarte verticale strepen
Posted

Tot zover reikt mijn kennis. Verder niet echt kijk op deze photoplay machines. Misschien iemand anders nog?
Als het goed is zit er intern gewoon een VGA aansluiting...als je hier nu een losse monitor op aansluit, is dan het beeld wel goed?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...