Photoplay Smart Posted April 30, 2021 Posted April 30, 2021 (edited) Hoi technici,  Mijn tafelmodel photoplay heeft jaren uitgestaan. Nu wilde mijn dochtertje weten wat het is en dus heb ik de stekker er weer in gestoken. Krijg nu een paar dikke verticale strepen door het scherm.  Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ben zelf helaas A technisch...😔😩🤯  Vest enorm bedankt voor de hulp!, gr. Marcel   Edited April 30, 2021 by Ross Quote
Ross Posted April 30, 2021 Posted April 30, 2021 Misschien een idee om niet zo een schreeuwende titel te maken? Caps zijn niet geheel nodig lijkt me, zal het voor je wijzigen. Â Heb je ook een foto van het beeld? Dat analyseert wat makkelijker... Quote
Photoplay Smart Posted May 1, 2021 Author Posted May 1, 2021 Bijgaand de foto’s, dank voor je reactie Quote
djkoelkast Posted May 2, 2021 Posted May 2, 2021 43 minuten geleden, Ross zei: Is dit een LCD scherm of een CRT scherm? Â Dit zal een LCD zijn Quote
Photoplay Smart Posted May 2, 2021 Author Posted May 2, 2021 Kan ik ergens een LCD driver halen en is deze makkelijk te  vervangen? Quote
Ross Posted May 2, 2021 Posted May 2, 2021 Tot zover reikt mijn kennis. Verder niet echt kijk op deze photoplay machines. Misschien iemand anders nog? Als het goed is zit er intern gewoon een VGA aansluiting...als je hier nu een losse monitor op aansluit, is dan het beeld wel goed? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.