Ga naar inhoud

Vliegtuig Het geheim van de sleutel


Aanbevolen berichten

Weten jullie hoe dat komt dat soms in het vliegtuig (Het gemeim van de sleutel) de ramen dicht zitten?

:?

Ze hebben de luikjes naar beneden geschoven? Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar dat lijkt me het meest logisch. Heb je zelf wel es gevlogen? Je kunt een luikje voor het raam schuiven tegen de zon (die daarboven altijd schijnt, behalve 's nachts. Lijkt Spanje wel).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weten jullie hoe dat komt dat soms in het vliegtuig (Het gemeim van de sleutel) de ramen dicht zitten?

:?

Ooit wel eens in een vliegtuig gezeten op 11 Km hoogte met 900 Km per uur en de ramen open? Nogal tochtig en koud :P

Nee, Maike heeft gelijk. Die zon is ernorm warm daar boven. Ik heb me nek wel eens een keer verbrand aan de zijrand van het raam. Ik wilde een het eens aan de binnenkant van ogen gaan bekijken maar daar kwam niet veel van. De buitenkant was steenkoud en het alluminium om het raam bloed en bloed heet

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ooit wel eens in een vliegtuig gezeten op 11 Km hoogte met 900 Km per uur en de ramen open? Nogal tochtig en koud :P

Nee, Maike heeft gelijk. Die zon is ernorm warm daar boven. Ik heb me nek wel eens een keer verbrand aan de zijrand van het raam. Ik wilde een het eens aan de binnenkant van ogen gaan bekijken maar daar kwam niet veel van. De buitenkant was steenkoud en het alluminium om het raam bloed en bloed heet

Dat kan wel waar zijn, maar het kan niet. In wisselingen van camera-angels in close-ups kan je het aluminium om het raam zien, en in close-outs is er altijd meteen het klepje eroverheen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat kan wel waar zijn, maar het kan niet. In wisselingen van camera-angels in close-ups kan je het aluminium om het raam zien, en in close-outs is er altijd meteen het klepje eroverheen.

Dan zullen ze altijd aan de verkeerde kant zitten :P. Maar ook veel shoots zijn in een Dummy-vliegtuig gemaakt.

Ik weet nog wel dat ik met mijn ex naar colombia ging. toen MOESTEN die kleppen dicht omdat je anders je natuurlijk ritme verstoort :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is toch gewoon decor of ze hebben in een vliegtuig op de grond gefilmd

volgens mij is dat het logischte als je kijkt naar hoe dat tegenwoordig wordt gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is toch gewoon decor of ze hebben in een vliegtuig op de grond gefilmd

volgens mij is dat het logischte als je kijkt naar hoe dat tegenwoordig wordt gedaan.

he das lang gelede dat we berichten van jou hebben gehad

maar het kan maar zo dat ie gefilmd is op de grond

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is toch gewoon decor of ze hebben in een vliegtuig op de grond gefilmd

volgens mij is dat het logischte als je kijkt naar hoe dat tegenwoordig wordt gedaan.

Het is op de grond gefilmd in een echt vliegtuig. De "passagiers" werden ook van een drankje (teveel?) voorzien en dat was te horen bij het liedje Benidorm. Daarom hebben ze dat liedje maar opnieuw ingezongen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wat was er dan gebeurt? waren ze dronken ofzo?

Omdat Bassie en Adriaan reclame maakten voor Martinair. Martinair was daar zo blij mee, dat ze iedereen een gratis drankje gaven, de mensen namen jenever en wisky (en andere drankjes), maar na een paar drankjes waren ze idd een beetje dronken.

de passagiers zouden het lied Benidorm meezingen maar waren te teut, en het klonk voor geen meter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat Bassie en Adriaan reclame maakten voor Martinair. Martinair was daar zo blij mee, dat ze iedereen een gratis drankje gaven, de mensen namen jenever en wisky (en andere drankjes), maar na een paar drankjes waren ze idd een beetje dronken.

de passagiers zouden het lied Benidorm meezingen maar waren te teut, en het klonk voor geen meter.

Haha, gaaf! Ik vroeg me al af waarom die twee mannen aan het handjeklappen waren, die waren dus hardstikke bezopen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als we het dan toch over vliegtuigen hebben:

Het bestuurbare vliegtuigje waarmee Bassie en Adriaan de boeven opjagen in 'de Diamant', is van Bas van Toor.

Jullie wisten wellicht al dat hij dol is op treintjes, zo ook op bestuurbare vliegtuigen, boten, auto's.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Toch vind ik niet dat het echt klopt. Hier 2 caps (met dank aan Raiders99)

Hier is het raam zichtbaar

picserver.jpeg

Hier zit er een kap voor

picserver.jpeg

Het is een goof, omdat ze nooit zo snel dat de raampjes naar beneden kunnen klappen.

Edit: Hier nog 2 plaatjes.

Er zit een klap over het raam

picserver.jpeg

1 seconde later, voila, er zit geen klapje over

picserver.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch vind ik niet dat het echt klopt. Hier 2 caps (met dank aan Raiders99)

Hier is het raam zichtbaar

Hier zit er een kap voor

Het is een goof, omdat ze nooit zo snel dat de raampjes naar beneden kunnen klappen.

Edit: Hier nog 2 plaatjes.

Er zit een klap over het raam

1 seconde later, voila, er zit geen klapje over

Zet even de tijden erbij, alsjeblieft. Lijkt inderdaad op twee takes die door elkaar gemonteerd zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...