Ga naar inhoud

Klein interview gevonden!


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
[..]

Da's knap, een gast die kan posten hier!

Leuk interview trouwens, heb m nu pas ff gehoord. Paul van Gorcum komt ook in interviews over als een echte heer. Wat dat betreft ook echt de juiste persoon om de rol van Baron van Neemweggen te vertolken

Dat was een foutje, was user randy_roes die niet ingelogd was, door een permissiefout is deze er doorgeslibt. Zal niet meer gebeuren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat was een foutje, was user randy_roes die niet ingelogd was, door een permissiefout is deze er doorgeslibt. Zal niet meer gebeuren ;)

Ach je weet het: *harry*: Foutje, moet kunnen!

Maar bedankt voor het oplossen van dit mysterie, begon me al af te vragen of er een nieuwe serie in de maak was: De Acrobatavieren en de geheimzinnige post! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie weet welk fragment van B&A is gebruikt voor dit interview?

Volgens mij de droom van de cowboys uit de sleutel (pistoolschoten en ze verstoppen zich achter de rots) maar ik zou niet weten waar het stukje "Drommels" uitkomt, dat kan zo'n beetje alles zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
[..]

Maar mp3, dat kan toch ook met media player? Dit zegt hij als ik hem dowload:

Internet explorer cannot dowload the file from http://www.xs4all.nl

Het is een .rm file, daar heb je real player voor nodig. Als je vanavond online bent, kun je hem van mij downloaden, ik heb hem in MP3 formaat. Weet niet uit mijn hoofd of ik die online heb staan, en ik kan het niet vanaf hier checken, dus dat moet even tot vanavond wachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had em al maanden geleden een keer op internet geluistered, samen met nog meer andere gasten die in Stemgeheim waren. Altijd wel leuke stukjes, deze in het bijzonder natuurlijk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij de droom van de cowboys uit de sleutel (pistoolschoten en ze verstoppen zich achter de rots) maar ik zou niet weten waar het stukje "Drommels" uitkomt, dat kan zo'n beetje alles zijn.

Misschien komt die 'Drommels' uit de Verdwenen Kroon :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Ik krijg die van wonderer niet geopend terwijl ik WEL een real player heb

Die van wonderer is .mp3 die kan gewoon via Windows Media Player.

Die op de site van Stemgeheim is .rm, die gaat via Realplayer.

EDIT: Ik heb het geprobeerd, ik denk dat wonderer het bestand gewoon van de server heeft gehaald.

Probeer het via de site van Stemgeheim !

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...