Ga naar inhoud

B2 als man bij postkrediet?


Aanbevolen berichten

Het zou misschien wel eens kunnen, ik heb geen idee. K heb daarom een mailtje gestuurd naar Postkrediet, weten we meteen of hij het wel of niet is.

Ik weet het ook niet zeker. Maar nu krijgen we hopelijk duidelijkheid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
IMG_0004_02.jpg

Deze bedoel ik dus, bedenk er maar een hoed bij, een goede snor, en dan zie je wel wat.

Het zou kunnen. Ik denk het alleen niet. Maar wie weet . . .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is Joop Dickmans niet.

Groetjes,

Sander.

Harry dan misschien?

Ik denk ook dat er weinig kans is dat Joop het is iig. Hij is allang gestopt met zijn carriere. Harry was volgens mij geemigreerd...[/i]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee ze zijn het allebei niet...

Joop is gestopt na de opnames van de 'Verzonken Stad'. Harry weet ik niet waar die gebleven is...

Je ziet het ook aan de gezichtsbouw, vooral de neus van de broers zijn apart. Het is een totaal ander persoon, qua gezichtsbouw, van de reclame.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het filmpje eens goed bekeken, vergeleken met foto's van B2 uit de Bassie en Adriaan series, en ik kan je zeggen dat het hem niet is.

Er zit te veel verschil in qua stem en persoon :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het filmpje eens goed bekeken, vergeleken met foto's van B2 uit de Bassie en Adriaan series, en ik kan je zeggen dat het hem niet is.

Er zit te veel verschil in qua stem en persoon :P

Ik kan me hier bij aansluiten, ook ik kon er absoluut geen Dikmans in herkennen. De verwarring ontstaat misschien omdat de acteur bij de zin "niet oversluiten"een beetje hees praat, maar zelfs dan zie ik er geen B2 in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...