Ga naar inhoud

Wie zijn er nog !!!!!!


Aanbevolen berichten

Bassie en Adriaan hebben al veel acteurs in hun series

gehad, en sommige waren ook al aan de oude kant.

Nu wil ik juist weten wie er nog allemaal zijn van de series.

en wie er helaas niet meer zijn.

Ik weet dat B1 er niet meer is, en de inspecteur vanuit de schatkaart.

Zijn er nog meer acteurs ???

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie en Adriaan hebben al veel acteurs in hun series gehad, en sommige waren ook al aan de oude kant.

Nu wil ik juist weten wie er nog allemaal zijn van de series.

en wie er helaas niet meer zijn.

Ik weet dat B1 er niet meer is, en de inspecteur vanuit de schatkaart.

Zijn er nog meer acteurs ???

Ook Paul Meyer (de Boevenbaas) is overleden.

EDIT: Sorry, we postten ongeveer gelijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De broertjes Dikmans (B2) leven nog, liet Adriaan 1 juli nog weten. En Frans Kokshoorn (tweede BB) is ver in de 80 jaar. Wil stierf in 1992, net als Lara als ik me niet vergis (maarja honden worden nu eenmaal niet oud). De overige acteurs leven volgens mij gewoon ook nog allemaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil Sibelee (B1 + agent in de plaaggeest)

Paul Meyer (De boevenbaas)

Johan Sirag (de schandebakker) overleed in 2000.

Piet Dankert (laatste aflevering van europa) overleed vorig jaar.

Lara

Frans Vrolijk

De eerste B2 leeft ook nog? Hoe oud is hij dan? Hoog tijd voor een biografie op de B&A-site

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wil Sibelee (B1 + agent in de plaaggeest)

Paul Meyer (De boevenbaas)

Johan Sirag (de schandebakker) overleed in 2000.

Piet Dankert (laatste aflevering van europa) overleed vorig jaar.

Lara

Frans Vrolijk

De eerste B2 leeft ook nog? Hoe oud is hij dan? Hoog tijd voor een biografie op de B&A-site

En Dick Engelbracht, inspecteur De Vries uit het geheim van de schakaart die ook meehielp aan enkele hoorspellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De eerste B2 leeft ook nog? Hoe oud is hij dan? Hoog tijd voor een biografie op de B&A-site

Op de 1 juli dvd zegt Aad tussen neus en lippen door dat ze beiden nog leven. Bio komt niet op de site, omdat het geen fijne collega's waren en Aad anders zou moeten liegen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op de 1 juli dvd zegt Aad tussen neus en lippen door dat ze beiden nog leven. Bio komt niet op de site, omdat het geen fijne collega's waren en Aad anders zou moeten liegen.

O}

Ehm, ik ben geen moderator of zo, maar ik denk dat deze quote/informatie niet op het forum hoort vanwege het gevoelige karakter. We weten tenslotte niet wie er allemaal meekijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat deze informatie zo gevoelig ligt. Ik neem aan dat wanneer B&A dit openbaar vertellen bij zo'n opening dat deze informatie dan echt niet zo zwaar weegt. Komt nog bij dat er ook journalisten aanwezig waren, die hebben het ook gehoord.

Toch vind ik dat hoe dan ook zo'n biografie er op hoort, zonder te liegen kan Aad wel achtergronden geven over de dickmansen, wat hebben ze voor B&A gedaan, hoe zijn ze bij de dickmansen gekomen (waar kenden B&A die van), hoe oud zijn ze nu, wat doen ze nu? Er hoeft toch niet bij te staan hoe ze samen hebben gewerkt en hoe dit ging, alleen informatie is toch ook goed??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geloof niet dat deze informatie zo gevoelig ligt. Ik neem aan dat wanneer B&A dit openbaar vertellen bij zo'n opening dat deze informatie dan echt niet zo zwaar weegt. Komt nog bij dat er ook journalisten aanwezig waren, die hebben het ook gehoord.

Toch vind ik dat hoe dan ook zo'n biografie er op hoort, zonder te liegen kan Aad wel achtergronden geven over de dickmansen, wat hebben ze voor B&A gedaan, hoe zijn ze bij de dickmansen gekomen (waar kenden B&A die van), hoe oud zijn ze nu, wat doen ze nu? Er hoeft toch niet bij te staan hoe ze samen hebben gewerkt en hoe dit ging, alleen informatie is toch ook goed??

Ja, alleen een gewone biografie kan ook.

Ik denk niet dat als Aad dat heeft gezegd op de TV-Toys tentoonstelling, dat dan een heel groot geheim zal zijn, misschien verliep de samenwerking gewoon altijd al stroef.

Maar dat zet je dan niet op je site, je gaat daar niet zetten dat het geen fijne collega's waren. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[O}

Ehm, ik ben geen moderator of zo, maar ik denk dat deze quote/informatie niet op het forum hoort vanwege het gevoelige karakter. We weten tenslotte niet wie er allemaal meekijken.

De info staat op de dvd dus het is volgens mij niet verboden die informatie te bespreken. De ander dingen die B&A persoonlijk, in goed vertrouwen tegen de forumleden zeggen worden hier niet besproken. Dus volgens mij heb ik met mijn reactie niets verkeerd gedaan.

Wie weet wel niet wie Aad dat op 1 juli heeft horen zeggen, ook mensen die niet op het forum zitten. Dus... En zo gevoelig is het niet. Aad mag toch een mening hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geloof niet dat deze informatie zo gevoelig ligt. Ik neem aan dat wanneer B&A dit openbaar vertellen bij zo'n opening dat deze informatie dan echt niet zo zwaar weegt. Komt nog bij dat er ook journalisten aanwezig waren, die hebben het ook gehoord.

Tjonge, wat denk jij toch veel na. Not. Afgezien van de speech en de interview met de diverse media en een vragenkwartiertje, was er weinig openbaar. Zowel Bas als Aad praatten met kleine groepjes en toen Aad over de broers begon, moesten alle camera's en recorders uit. Hij refereert in een gesprek met leden aan iets dat hij eerder vertelde en dat NIET naar buiten gebracht mag worden. Die journalisten hebben dus NIKS gehoord. Waarom denk je dat wij er zo op bleven hameren niks te zeggen? Omdat het WEL gevoelig ligt.

Ik word soms een beetje moe van die aannames van jou, sorry dat ik het zeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry, maar iedere journalist die er bij stond heeft het echt gehoord en denk maar niet dat journalisen zich iets aantrekken van het wel of niet opschrijven van verhalen

Sorry hoor, maar het is nu al 38 dagen geleden dat die opening was en heb jij sindsdien waar dan ook maar één artikel gezien waarin Aad het over de broers heeft?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

welke rol speelde Piet dan? want op imdb.com kan ik niks vinden over hem

hij speelde geen rol hij was staatsecrateris van buitenlandse zaken in het derde kabinet lubbers! Namens de PvdA onder Minister van den Broeken CDA. Hij legde B&A uit wie hun geheimzinnige opdrachtgever was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry, maar iedere journalist die er bij stond heeft het echt gehoord en denk maar niet dat journalisen zich iets aantrekken van het wel of niet opschrijven van verhalen

Er stonden geen journalisten bij, snuggere, die waren allang weg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tjonge, wat denk jij toch veel na. Not. Afgezien van de speech en de interview met de diverse media en een vragenkwartiertje, was er weinig openbaar. Zowel Bas als Aad praatten met kleine groepjes en toen Aad over de broers begon, moesten alle camera's en recorders uit. Hij refereert in een gesprek met leden aan iets dat hij eerder vertelde en dat NIET naar buiten gebracht mag worden. Die journalisten hebben dus NIKS gehoord. Waarom denk je dat wij er zo op bleven hameren niks te zeggen? Omdat het WEL gevoelig ligt.

Ik word soms een beetje moe van die aannames van jou, sorry dat ik het zeg.

ik ben het met je eens. als hun zeggen camera's uit! Waarom zou dat wezen? Omdat ze het in de prive wilen of in de story? Ik ben het met wonderer eens ik word ook langzaam moe van je.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er stonden geen journalisten bij, snuggere, die waren allang weg.

ik geef het op volgens mij heeft deze japie totale verstands verduistering! 8)7 misschien moeten we iemand vinden die het kan uitleggen in zijn begrijpbare taal! }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik geef het op volgens mij heeft deze japie totale verstands verduistering! 8)7 misschien moeten we iemand vinden die het kan uitleggen in zijn begrijpbare taal! }:|

Oy, je kunt ook overdrijven, dit soort opmerkingen zijn niet gepast.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ExCuses

Succes met je boek btw, gelukkig helpt je moeder je ;):P Vind je opstandige reacties de laatste tijd, nu ik de topics een beetje zit door te lezen, ook een beetje irritant worden. Maar ja... wie ben ik ? ;)

Sorry dat ik, die blijkbaar gevoelige info, heb geplaatst, snap die scheiding nu beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...