Ga naar inhoud

Welke shorty dvd is het leukst?


Aanbevolen berichten

Winkelen staat op de eerste. Ik heb niet echt een voorkeur, omdat op elke DVD leuke en minder leuke shorties staan. Ik zou ze gewoon alle drie kopen, voor 5 piek per stuk kun je je daar amper een buil aan vallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

het zijn wel 5 euro's he *)

Ik heb vandaag Deel 1 gekocht bij Bart Smit, het was de enige die er was. De andere heb ik nog nooit gezien, ik vind deze deel 1 erg leuk, maar wel minder leuk dan een avontuur, maar die avonturen ken ik allemaal al, en deze nog niet, daarom was dit erg leuk

Link naar bericht
Delen op andere sites
in den helder zeggen ze:

staat hij erbij?

ik: nee...volgens mij niet...

ja als het er niet staat dan is het er niet

:X :X :X kan ik me zo kwaad over maken!

Yeah, je vraagt het toch omdat je niet zeker weet of het er is? Stom personeel :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
in den helder zeggen ze:

staat hij erbij?

ik: nee...volgens mij niet...

ja als het er niet staat dan is het er niet

:X :X :X kan ik me zo kwaad over maken!

En als je ze dan vraagt om even in het magazijn te kijken en ze er met zichtbare tegenzin naartoe sjokken, heb ik ook totaal niet het idee dat ze echt zoeken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En als je ze dan vraagt om even in het magazijn te kijken en ze er met zichtbare tegenzin naartoe sjokken, heb ik ook totaal niet het idee dat ze echt zoeken!

Ik vraag me dan af of waarom ze bij sommige van die winkels de voorraad niet gewoon in een database bijhouden. Dan kunnen ze gewoon even op de titel zoeken en meteen aangeven of de dvd er is.

Maar goed even weer ontopic.

Ik vind alle shorty dvd's even leuk. Dit komt doordat de leukere en minder leukere shorties over alle dvd's verdeeld zijn. Maar de aankondigingen op deel 3 vind ik het beste.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ze vandaag ook gekocht :W

Deel 1 en 2 bij Bart-Smit: bij elkaar €10,-

deel 3 bij Freerecordshop: kost €10,-

Ik vind dan deel 3 ook de leukste :+

Deze filmpjes had ik ook nog nooit gezien

en vind hem daarom denk ik het leukste :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gister deel 1 gekocht en vandaag deel 2... Deel 3 hadden ze nog niet bij de Bart smit! :? Maar van deel 1 en 2 vindt ik 1 het leukste, vooral als ze naar de supermarkt gaan! omdat Bassie dan in een zeer vervelende bui is is hij ongelooflijk grappig! Ik lach echt in een deuk toen hij door die chocomel heen liep en de fles ook nog eens liet leeg lopen over de grond toen hij wegliep. Ik zag dat zo aankomen... _O- ongelooflijk grappig! Maar de aflevering dat hij een koekje wilde pikken bij Adriaan vondt ik ook ongelooflijk g0ed!!! ^O^

*bas* : Adriaan!?

*adriaan* :Ja!?

*bas* Kijk daar eens!

*adriaan* : Waar?

*bas* : Nou, daar bovenin! (legt ondertussen slagroomtaartje in karretje)

*adriaan* : ik zie niks!

*bas* : Nee, dan heb ik het toch goed gezien, ik zie namelijk ook niks...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

ik ben nog een keer of 10 naar de bart smit geweest, maar ze hebben deel 3 nog steeds niet, en ze krijgen hem voorlopig ook nog niet zei dat mannetje achter de kasse, en wat dat dramapersoneel betreft, dat hebben we hier ook. en ook ik kan me er kapot aan ergeren. verder vind ik deel 1 en 2 even leuk, maar deel 2 net ietsjes beter omdat ''het orkest'' erop staat, die is gewoon ge-wel-dig.

groetjes dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik ben nog een keer of 10 naar de bart smit geweest, maar ze hebben deel 3 nog steeds niet, en ze krijgen hem voorlopig ook nog niet zei dat mannetje achter de kasse, en wat dat dramapersoneel betreft, dat hebben we hier ook. en ook ik kan me er kapot aan ergeren. verder vind ik deel 1 en 2 even leuk, maar deel 2 net ietsjes beter omdat ''het orkest'' erop staat, die is gewoon ge-wel-dig.

groetjes dennis

Dat had je eerder moeten bedenken }:| Ik wil hier pertinent geen negatieve uitlatingen over homo's :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

sorry, maar deze opmerking snap ik niet zo... kun je die even nader verklaren??

groeten dennis

Dat was een edit van mij. Hij had een stomme opmerking over homo's gemaakt en die heb ik weggehaald. Rood is over het algemeen een edit van een van de mods.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat was een edit van mij. Hij had een stomme opmerking over homo's gemaakt en die heb ik weggehaald. Rood is over het algemeen een edit van een van de mods.

oow, ok dan... weet ik dat ook weer.

dankje!

ik heb by the way ook de ''wijzig'' knop gevonden dus die fout hoef ik ook niet meer te maken! ^O^

groeten dennis

p.s. en dan vanaf nu weer ONtopic

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu we het t0ch over de sh0rties hebben... Het schiet me ineens te binnen dat een hele tijd terug (spreek ik misschien wel over 3 kwart jaar) ik nog een keer z0wn shortie op TV zag.... Ik was toen net weer FAN aan het worden en was die dag ziek. Dus ik in de gids kijken of er nog B&A op tv kwam (daar wordt je tenslotte snel beter van)... Dus ik gekeken, het kwam die tijd ook nog om kwart over 10 ofz0w... En ik kijken. Kom er ineens een shortie! Ik vondt het niet heel erg ofz0w, Bassie en Adriaan is tenslotte Bassie en Adriaan... MAar het was er maar 1 dus dat duurde zo kort! Dus daarom toch een beetje teleurgesteld! Ik kan me niet meer voor me halen welke shortie het was... O}:@ Ik wou dit ff melden... Misschien dat iemand anders ze ook nog wel eens gezien heeft. Het zou leuk zijn als Nickelodeon tussen de bedrijven door ook een eens een shortie zou uitzenden! Ze duren tenslotte maar 5 minuten! *) Maar ja, misschien gaat B&A wel helemaal van de buis, want die (.....)-van-een-de-Mol heeft weer een deel opgekocht na 6-en dus is er volgens mij weinig kans! MAar ja, laten we daar maar nog niet over nadenken... ;)

*bb* : De Diamant wordt voor ons...Maar de boeven zijn Bassie & Adriaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Was het een nabewerkte versie. Het kan zijn dat Nick toentertijd de liedjes uit Grootmoederstijd en enkele shorties uitzondt,

Ik zou het eerlijk gezegt niet meer weten... 8)7 Het is al een aardige tijd terug, ik kan me ook niet meer voor me halen welke shorty het was... |:(

*harry* : Foutje... Moet kunnen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu we het t0ch over de sh0rties hebben... Het schiet me ineens te binnen dat een hele tijd terug (spreek ik misschien wel over 3 kwart jaar) ik nog een keer z0wn shortie op TV zag.... Ik was toen net weer FAN aan het worden en was die dag ziek. Dus ik in de gids kijken of er nog B&A op tv kwam (daar wordt je tenslotte snel beter van)... Dus ik gekeken, het kwam die tijd ook nog om kwart over 10 ofz0w... En ik kijken. Kom er ineens een shortie! Ik vondt het niet heel erg ofz0w, Bassie en Adriaan is tenslotte Bassie en Adriaan... MAar het was er maar 1 dus dat duurde zo kort! Dus daarom toch een beetje teleurgesteld! Ik kan me niet meer voor me halen welke shortie het was... O}:@ Ik wou dit ff melden... Misschien dat iemand anders ze ook nog wel eens gezien heeft. Het zou leuk zijn als Nickelodeon tussen de bedrijven door ook een eens een shortie zou uitzenden! Ze duren tenslotte maar 5 minuten! *) Maar ja, misschien gaat B&A wel helemaal van de buis, want die (.....)-van-een-de-Mol heeft weer een deel opgekocht na 6-en dus is er volgens mij weinig kans! MAar ja, laten we daar maar nog niet over nadenken... ;)

*bb* : De Diamant wordt voor ons...Maar de boeven zijn Bassie & Adriaan!

Ja, dat heb ik ook wel eens gemeld, dat ik dat overdag zag in de gids. Ik heb het toen niet kunnen zien ivm school

Btw kun je dat wel beter melden in een topic die daar wél over gaat en ik vind het persoonlijk ook irritant om een o als 0 te schrijven maar daar ga ik niet over }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat heb ik ook wel eens gemeld, dat ik dat overdag zag in de gids. Ik heb het toen niet kunnen zien ivm school

Btw kun je dat wel beter melden in een topic die daar wél over gaat en ik vind het persoonlijk ook irritant om een o als 0 te schrijven maar daar ga ik niet over }:|

Owkeej, goed dat je het zegt, ik zal het het niet meer doen... ;):)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de shortie van dat *adriaan* zingt over instrumenten en *bas* die bespeelt...echt een toppie is dat. Ik hoorde hem trouwens net nog op de radio wel toevallig.

Mijn favoriete is boodschappen doen bij deel 1

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mijn favoriete is boodschappen doen bij deel 1

Mijnes ook... Heerlijk hoe die Bassie zo verontwaardigd doet als Adriaan boos op 'm is... Hij ziet zelf z'n fouten dan niet in. En die heerlijke onnozelheid van 'm... ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mijnes ook... Heerlijk hoe die Bassie zo verontwaardigd doet als Adriaan boos op 'm is... Hij ziet zelf z'n fouten dan niet in. En die heerlijke onnozelheid van 'm... ^O^

Inderdaad, Adriaan moet op dat moment niet blij zijn met zo'n vriend;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad, Adriaan moet op dat moment niet blij zijn met zo'n vriend;)

Hahaha... Idd... EGweldig als hij dat pak chocolademelk naast de kar gooit en dat ie 't dan op moet gaan ruimen... Hoor je Adriaan zo op gebiedende wijs: *adriaan* : RAAP OP!

Dan raapt Bassie het pak op, loopt odnertussen door de chocolademelk heen en laat ok nog eens het pak leeg stromen! Op dat moment vreet Adriaan zichzelf op. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hahaha... Idd... EGweldig als hij dat pak chocolademelk naast de kar gooit en dat ie 't dan op moet gaan ruimen... Hoor je Adriaan zo op gebiedende wijs: *adriaan* : RAAP OP!

Dan raapt Bassie het pak op, loopt odnertussen door de chocolademelk heen en laat ok nog eens het pak leeg stromen! Op dat moment vreet Adriaan zichzelf op. ^O^

Hahaha inderdaad, en wat dacht je ervan dat adriaan uitglijdt over die balletjes :Y

En dat Bassie het onderste blik pakt

En dat Bassie de wagen vol slagroomtaart laadt

En dat Bassie eigenwijs is: "ik heb geleerd dat je niet moet voetballen op de straat"

_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
in den helder zeggen ze:

staat hij erbij?

ik: nee...volgens mij niet...

ja als het er niet staat dan is het er niet

:X :X :X kan ik me zo kwaad over maken!

Sry dat ik een beetje laat hiermee ben maar ik wou dit nog kwijt voor als je nog eens een dvd gaat kopen...

Ik zocht eens een DVD van Benny Hill en zag hem nergens staan toen ben ik gaan vragen dus die vrouw kijkt in de computer zegt dat ze um niet hebben dus ik loop weer terug toen dacht ik nou dan pak ik maar een andere en wat zag ik toen een hele stapel Benny Hill liggen duzzz

Als ze zeggen die hebben we niet moet je toch maar nog es goed kijken... :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

De leukste shorty vind ik altijd nog die met het getal 5.

Als ze bij de renbaan staan en paard nummer 5 komt als 5e over de finish!! Geweldig toch.

Op zich zijn alle shorties erg leuk, maar vooral erg leerzaam.

Link naar bericht
Delen op andere sites

wat me opvalde van de shorty van de aap dat bassie als aap gaat verkleden en adriaan laat schrikke en even later met de echte aap rond loopt dat het dezelfde circus tent is en de omgeving van de schatkaart in het begin van de serie is het vlak achter elkaar opgenomen:?

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...