Ga naar inhoud

Wat staat er op dvd van 25 jaar B&A


Aanbevolen berichten

Het niet echt een jubileum dvd vind ik, ik had ander materiaal leuker gevonden. In chronologisch volgorde staat er dus de leukste liedjes uit de series op, en B&A voice-overen. Niet spectaculair maar wel een leuke compilatie dvd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar is "25 jaar theater" aan te raden ja/nee???

ik vind absoluut van wel: je ziet dan wat ze in theaters voor shows gaven, ik vind het echt leuk en ook lachen :D

de DVD Live! is ook geweldig om te zien :D

Ik meen te weten dat je op beide dvd's ook Martijn Passchier ziet meedoen :D haha bij Live! was hij echt een stuk jonger (ja logisch maar je ziet het echt ;) ) 25 jaar theater heb ik zelf nog niet, maar wel een keer bij djdarcli gezien, die dvd wordt ook zeker mijn volgende DVD aankoop!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind absoluut van wel: je ziet dan wat ze in theaters voor shows gaven, ik vind het echt leuk en ook lachen :D

de DVD Live! is ook geweldig om te zien :D

Ik meen te weten dat je op beide dvd's ook Martijn Passchier ziet meedoen :D haha bij Live! was hij echt een stuk jonger (ja logisch maar je ziet het echt ;) ) 25 jaar theater heb ik zelf nog niet, maar wel een keer bij djdarcli gezien, die dvd wordt ook zeker mijn volgende DVD aankoop!

Weet je misschien ook waar "Live" en "25 jaar theater" voor een schappelijk prijsje te koop zijn? En hoe lang duren ze?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet je misschien ook waar "Live" en "25 jaar theater" voor een schappelijk prijsje te koop zijn? En hoe lang duren ze?

Live! heb ik gekocht voor 9,99 bij de Free Record Shop, er is een topic dat 25 jaar theater bij Intertoys voor 7,95 ligt.

Ik weet het niet precies maar volgens mij duren ze rond een uur. Correct me if I'm wrong...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Live! heb ik gekocht voor 9,99 bij de Free Record Shop, er is een topic dat 25 jaar theater bij Intertoys voor 7,95 ligt.

Ik weet het niet precies maar volgens mij duren ze rond een uur. Correct me if I'm wrong...

I don't can Correct you, want ik heb die DVD's zelf nog niet... ;) Maar dat was vast aan andere mensen bedoeld... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is het I cannot correct you. But I can. Ze duren allebei 50 minuten, topvermaak dus!

JA, ik ga binnenkort maar eens bij Intertoys in Dordrecht kijken, misschien dat die hem hebben... Maar morgen eerst ff naar de Bart Smit want die krijgen een nieuwe vracht DVD's...:D Ff kijken of er B&A dvd's bij zitten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is het I cannot correct you. But I can. Ze duren allebei 50 minuten, topvermaak dus!

Inderdaad, beide dvd's duren 50 minuten en er is altijd een leuke intro bij waar je B&A bij hoort praten.

Ze zijn bij Bart Smit te koop voor 9,99 euro (25 jaar theater dan)

En zoals ik hier op het forum gelezen heb in Intertoys voor 4,99 euro p/st.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

klopt en ze hebben er ook meestal maar een klein aantal per winkel (bij ons maar 1 van elk...)

Ik heb hem vandaag gekocht (25 jaar Theater)... Eerst kon ik hem niet vinden, maar hij bleek in een bak te liggen met aanbiedingen! Er lagen er 3 van, een vriend van mij heeft hem ook gekocht. Ik heb hem nog niet gekeken! Bedankt dus voor de TIP dat ie bij Intertoys zo goedkoop was... _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Intertoy's verkocht nooit dvd's als de plaaggeest, de sleutel, de diamant, de professor, de kroon. de vz stad en Amerika. Maar de Kroon was wel bij intertoy's te koop voor maar € 9,99. :)

Kijk, zulke acties moet je 't van hebben... Want de Kroon was is bij V&D en The Free Record Shop €11,99... Net zoals de Huilende Prof. €7,95 is bij Bart Smit, die kost bij V&D en The Free Record Shop ook €11,99! Dus daarom is het ook fijn als we elkaar op de hoogte houden van aanbiedingen... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kijk, zulke acties moet je 't van hebben... Want de Kroon was is bij V&D en The Free Record Shop €11,99... Net zoals de Huilende Prof. €7,95 is bij Bart Smit, die kost bij V&D en The Free Record Shop ook €11,99! Dus daarom is het ook fijn als we elkaar op de hoogte houden van aanbiedingen... *)

Vindt ik ook. Ik had in januari de sleutel en de professor voor € 12,99 gekocht bij Top1toys. Dat had ik dus mis gelopen. Maar ik had Live en Theater nog niet. dus € 4,99

25 jaar feest had ik voor € 9,99 gekocht. Redelijke prijs.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

ik vind ze zelf allebei wel wat hebben, in 25 jaar theater zie je bijvoorbeeld het oliepompje wat ze in de huilende prof weggehaald hebben. maar ik vind het op een gegeven moment wel een beetje vervelend worden dat bassie er zo vervelend bij doet, in de droomwereld zijn de foutjes die hij maakt (zoals met de krakende deur en het slaan van de klok) leuk, en op 25 jaar theater ook. maar in het theater doet hij er nog irritant bij ten opzichte van adriaan en dat irriteerd me na een poosje wel...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind ze zelf allebei wel wat hebben, in 25 jaar theater zie je bijvoorbeeld het oliepompje wat ze in de huilende prof weggehaald hebben. maar ik vind het op een gegeven moment wel een beetje vervelend worden dat bassie er zo vervelend bij doet, in de droomwereld zijn de foutjes die hij maakt (zoals met de krakende deur en het slaan van de klok) leuk, en op 25 jaar theater ook. maar in het theater doet hij er nog irritant bij ten opzichte van adriaan en dat irriteerd me na een poosje wel...

Ik vindt ze allebei niet meer echt boeiend. Te vaak gezien... Wel grappig idd van die krakende deur en dat ie "een blik door de ruit worp"!

*adriaan* : Het bericht sloeg bij de mensen in als een bom...

------> KNAL! <------

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb een vraagje voor jullie:

welk hoorspel vinden jullie beter? die in de huilende professor of die op 25 jaar theater?

De interactie tussen Bassie en Adriaan is op 25 jaar Theater leuker, maar het hele hoorspel loopt in de professor beter. Ik vind ze allebei leuk om naar te kijken, eigenlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe hij ook speelt vind ik erg leuk, op het eind van een liedje speelt hij ookk, alleen kan ik me dat liedje niet voor de geest halen. Ik kan dat liedje bijna niet meer horen zonder dat ik dat meloditje hoor :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb een vraagje voor jullie:

welk hoorspel vinden jullie beter? die in de huilende professor of die op 25 jaar theater?

Ik vind ze allebei wel leuk. Maar die van de huilende professor toch iets leuker omdat ik die voor het eerst gezien had. En de geluiden zijn er ook beter in. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...