Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een tattoo weet ik niet, dat zou voor mij net iets te extreem zijn. Maar wat ik wel erg tof zou vinden voor op mn schooltas zijn die caravanhoofden van stof, om die op een tas te naaien, ziet de hele school wat je cool vind!

ik vind het ook een cool idee. maar tja als iemand een Tattoo van B&A wilt is het net zo als iemand een Tattoo van Bob Marley willen. Ze moeten er zelf mee lopen. Maar ik vind het een orgineel idee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

B als ik oud en gerimpeld ben is het geen gezicht meer

Tegen de tijd dat je oud bent zie je er sowieso toch niet meer uit? Ik bedoel niet jou persoonlijk, maar oude mensen zijn per definitie lelijk. Dan maakt t toch niet uit ofdat je een tattoo hebt..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Johnny B2 Good, heb je al een geschikt ontwerp ?

Zo ja, heb je al een datum waarop je 'm laat zetten ?

Volgens mij heeft hij op dit moment iets anders aan zijn hoofd... niet vragen wat, mag niet op dit forum ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tegen de tijd dat je oud bent zie je er sowieso toch niet meer uit? Ik bedoel niet jou persoonlijk, maar oude mensen zijn per definitie lelijk. Dan maakt t toch niet uit ofdat je een tattoo hebt..

hahahahaha heerlijke opmerking... hier leef ik voor...

ik heb het sowieso niet echt op tattoos, en al helemaal niet van iets, dan liever een tekentje of zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...