Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik speel nu al een tijdje met het idee om een tatoeage van B&A te laten zetten, nu ben ik zelf niet zo'n ster in het ontwerpen van dat soort dingen, maar ik had zoiets in gedachten:

http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects/uploader/public/self-designed%20B&A%20tribal.JPG

minus die streep bovenaan. Dat zou dan op m'n rug of borst komen.

Maar ja, ik ben zoals ik al zei, niet de beste als het op ontwerpen aankomt, dus wat vinden jullie? Nog iemand met goede ideeën of ontwerpen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geen Dick? Of Freddy? ;)

Ik zal es kijken of ik nog inspiratie heb. Wist je trouwens dat je echt gek bent? ;) B&A tattoo... maffe nicht.

Ja, ik weet dat ik gek ben... So? That's why you love me, remember?

Weet je wat? Als ik weer in Nederland ben, vraag ik Freddy mee uit, mocht ik het langer dan een... Wat zullen we doen? Half jaar, jaar? met 'm uithouden, laat ik z'n naam onder de leeuw op m'n rechterbovenarm zetten. Deal?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik weet dat ik gek ben... So? That's why you love me, remember?

Weet je wat? Als ik weer in Nederland ben, vraag ik Freddy mee uit, mocht ik het langer dan een... Wat zullen we doen? Half jaar, jaar? met 'm uithouden, laat ik z'n naam onder de leeuw op m'n rechterbovenarm zetten. Deal?

Half jaar. Deal. En nu weer on topic voor mensen rare dingen gaan denken }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, bij elke tatoo denk ik: Oh My God ....

Ik zou het zelf never nooit doen.

A tegen de tijd dat ik me vrijwillig laat prikken, mag je me doodschieten

B als ik oud en gerimpeld ben is het geen gezicht meer

Maar er zijn best tattoo die nog enigzins kunnen. (klein en verstopt :P )

Als Johnny graag een tatoo van Bassie en Adriaan wil, moet hij dat vooral doen. Misschien dat je nog wel de overloop van het cirkeltje naar dat zwarte kunt verfraaien. Het ziet er nu zo opgeplakt uit.. Misschien wat zwartje kronkeltjes langs de rand van het cirkeltje?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je al geinformeerd of het van Bassie en Adriaan mag?

Mijn broer heeft een tatoo van Joop Klepzeiker en daar moest hij toestemming voor hebben....

Ik wil ook een tatoo alleen van een wolf :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb je al geinformeerd of het van Bassie en Adriaan mag?

Mijn broer heeft een tatoo van Joop Klepzeiker en daar moest hij toestemming voor hebben....

Ik wil ook een tatoo alleen van een wolf :Y

En wie is dat... :P ?

En ik denk echt niet dat je toestemming nodig hebt om een tatoo van B&A te laten zetten :N.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En ik denk echt niet dat je toestemming nodig hebt om een tatoo van B&A te laten zetten :N.

Maar als je bijvoorbeeld hun portret of logo gebruikt, moet je wel iets van rechten hebben. Portret rechten, auteursrechten, ik weet het niet precies maar ik denk dat je niet zomaar iemands gezicht mag tatoeeren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar winkeliers mogen geen portretten ophangen van dieven, maar mag je dan wel iemands portret op je arm tatoeeren, dat is toch vergelijkbaar. Ik heb het niet over of het geregistreerd wordt, maar of het legaal is.

Nou dat is niet hetzelfde: als winkeliers die foto's van dieven ophangen is dat om te zorgen dat ze winkel niet meer binnen komen.

Als je een tatoo van iemand op je arm of rug laat zetten, is dat meestal niet te zien (als je tenminste kleren aanhebt :P ) en het is ook niet bedoeld om die persoon in een negatief daglicht te stellen (juist positief).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, daar heb je gelijk in. Maar het gaat er mij meer om of je 'zomaar' een portret of logo van iemand mag tattoeeren, dat je daar geen toestemming voor nodig hebt. Wie heeft er hier verstand van rechten en weet het antwoord?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kun je het beste doen, heb je later ook nooit problemen ofzo.

Maar wat voor een bezwaar kun je hier nou tegen maken, ik vind het een leuk idee ^O^ .

Dank je, bezwaar kun je nooit weten... maar ik vraag 't aan Aad... Bas zou vast wel iets kunnen verzinnen. ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites

AFAIK mag het gewoon. Het is namelijk een creatieve uiting, geen kopie, en geen openbaarmaking.

Ik vind het ontwerp nog steeds niet heel erg geweldig, maar jij moet er mee lopen... zal snel eens wat fotosoepen, wacht nog even met prikken, ajb ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb veel over voor B&A en ik vind het heel leuk. Maar een B&A tatoo. Dat gaat me toch iets te ver. Moet je voorstellen ben je 90. Heb je een zo oude B&A tatoo. Nee, nee not for my please.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb veel over voor B&A en ik vind het heel leuk. Maar een B&A tatoo. Dat gaat me toch iets te ver. Moet je voorstellen ben je 90. Heb je een zo oude B&A tatoo. Nee, nee not for my please.

Ik zou het zelf ook niet doen (maar ik ben ook pas 15 ;)), maar ik vind het wel een leuk idee.

Het is toch leuk dat iemand zo'n grote fan is, dat hij zoiets doet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou het zelf ook niet doen (maar ik ben ook pas 15 ;)), maar ik vind het wel een leuk idee.

Het is toch leuk dat iemand zo'n grote fan is, dat hij zoiets doet.

Of gewoon zo gek, natuurlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
bij die meiden zie je meestal zo iets op hun rug net boven hun achterwerk.

Ja, ik vind het heel erg dat ik je uit je droom moet helpen, maar ik bent toch echt geen meid... Dit wordt bovenrug of borst, als iemand een beter ontwerp voor een andere plek heeft, kijk ik eens naar die optie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik vind het heel erg dat ik je uit je droom moet helpen, maar ik bent toch echt geen meid... Dit wordt bovenrug of borst, als iemand een beter ontwerp voor een andere plek heeft, kijk ik eens naar die optie.

ik weet dat je geen meid is! Maar kan intresant zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:Y inderdaad, maar we vergeven je gerust hoor voor bepaalde uitlatingen.

Mijn opmerking was een stuk erger dan die van John, dus wees maar blij dat ik hem niet gemaakt heb ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je nou een vrouw was die tatoo zo boven je kont :)

Maar je moet iderdaar wel toestemming vragen aan b&a wegens de auteurs rechten op de foto.

Mensen met een foto website weten waar ik het over heb :{

P.S. heb niet het hele topic doorgelezen dus sorry als ik iets dubbel heb gezegt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom vind je het een stompzinnig idee ?

Omdat zo'n tattoo voor de rest van je leven op je lichaam staat. Dus B&A zijn ZO belangrijk dat je die voor de rest van je leven op je lichaam wil hebben O}

Dat gaat er bij mij niet in

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je nou een vrouw was die tatoo zo boven je kont :)

Maar je moet iderdaar wel toestemming vragen aan b&a wegens de auteurs rechten op de foto.

Da's bullshit. Lees het hele topic maar door, dan weet je waarom.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat zo'n tattoo voor de rest van je leven op je lichaam staat. Dus B&A zijn ZO belangrijk dat je die voor de rest van je leven op je lichaam wil hebben O}

Dat gaat er bij mij niet in

Ik heb al wel meer tattoo's, geloof me, ik weet waar ik aan begin.

Trouwens, is 't nooit bij je opgekomen dat 't voor mij misschien inderdaad WEL zo belangerijk is? Niet alleen vanwege B&A zelf, maar ook om andere redenen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat zo'n tattoo voor de rest van je leven op je lichaam staat. Dus B&A zijn ZO belangrijk dat je die voor de rest van je leven op je lichaam wil hebben O}

Dat gaat er bij mij niet in

het is ergens idioot. als je het echt 100% nuchter bekijkt. Maar ik denk als hij dat wilt. Wie zij wij om dat te keuren. Trouwens over een Tattoo hoef je NOOIT acteurs rechten te betalen. Want anders weet ik een heleboel mensen die moeten betalen.

Ik zou het nooit doen allereerst omdat ik bang ben van naalden. Maar als hij dat wilt. Van mijn part doet hij een grote B2 tattoo over zijn rechterbil en een b100 op zijn linkerbil. Doet hij B&A tongpiercing. En ga maar zo door. Het is zijn lichaam en zijn leven. Maar moet hem wel zeggen dat het een orgineel tattoo idee is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het is ergens idioot. als je het echt 100% nuchter bekijkt. Maar ik denk als hij dat wilt. Wie zij wij om dat te keuren. Trouwens over een Tattoo hoef je NOOIT acteurs rechten te betalen. Want anders weet ik een heleboel mensen die moeten betalen.

Ik zou het nooit doen allereerst omdat ik bang ben van naalden. Maar als hij dat wilt. Van mijn part doet hij een grote B2 tattoo over zijn rechterbil en een b100 op zijn linkerbil. Doet hij B&A tongpiercing. En ga maar zo door. Het is zijn lichaam en zijn leven. Maar moet hem wel zeggen dat het een orgineel tattoo idee is.

Dat is het zeker, maar je moet bij een tattoo eraan denken dat het OP je lichaam zit en blijft. Veel mensen laten een tattoo zetten met de naam van hun vriend(in) en een paar weken later is het uit. Dan zit je met zo`n tattoo. Maar met een B&A tattoo: Als je altijd fan bent, en het altijd leuk zal blijven vinden, is het ontzettend leuk en origineel. En, John, als je dat echt wil, zou ik het zeker doen. Dat is weer een andere manier om te showen dat je een fan bent.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een tattoo weet ik niet, dat zou voor mij net iets te extreem zijn. Maar wat ik wel erg tof zou vinden voor op mn schooltas zijn die caravanhoofden van stof, om die op een tas te naaien, ziet de hele school wat je cool vind!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...