Ik vond het weer een retespannende aflevering. Mijn mol is er wel uit Tot zover de tunnelvisie, gelukkig maar. Wel zonde, want wel een leuke kandidaat.
Het feit dat ze niet eens nadachten de groene knop te gebruiken, poeh. Maar ok, misschien wat het bedrag niet hoog genoeg.
Wel grappig dat de pot na afl. 2 al bijna zo hoog is als in NL het hele seizoen.