Ga naar inhoud

Jimmy Vollebroek


Aanbevolen berichten

Ik zag op de site bij figuranten dat het nog onbekend is wat de bijdrage van 'Jimmy Vollebroek' aan De verzonken stad is. Ik heb ontdekt dat Jimmy Vollebroek het reisbureau is dat meegewerkt heeft aan de Verzonken stad, dus waarschijnlijk het reisbureau waar ze o.a. een kopie van de steen maken en waar de vrouw (die gespeeld word door Bernie Jessen ofzo?) werkt die B&A ontvangt in Griekenland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag op de site bij figuranten dat het nog onbekend is wat de bijdrage van 'Jimmy Vollebroek' aan De verzonken stad is. Ik heb ontdekt dat Jimmy Vollebroek het reisbureau is dat meegewerkt heeft aan de Verzonken stad, dus waarschijnlijk het reisbureau waar ze o.a. een kopie van de steen maken en waar de vrouw (die gespeeld word door Bernie Jessen ofzo?) werkt die B&A ontvangt in Griekenland.

Oh yeah. Dat zit in Enschede geloof ik... goed dat je me er even aan herinnert ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het eens opgezocht en het blijkt dat zijn naam Jimmy Vollenbroek moet zijn. Foutje van B&A. :P

Met namen gaat er wel eens vaker wat fout op de aftiteling trouwens. Zo werd de omroepster in De Reis vol Verrassingen constant Gallyon van Vessen genoemd, terwijl ze van Vessem heet. Ok het zijn kleinigheden, maar toch...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Met namen gaat er wel eens vaker wat fout op de aftiteling trouwens. Zo werd de omroepster in De Reis vol Verrassingen constant Gallyon van Vessen genoemd, terwijl ze van Vessem heet. Ok het zijn kleinigheden, maar toch...

Dat zijn dan nog kleine foutjes vergeleken bij wat er nu met de aftiteling van de Stad aan de hand is: Patrick van Mierlo deed de montage, maar staat op de aftiteling als algemeen assistent terwijl de eigenlijke algemeen assistent, Gerard Speyer, nergens te bekennen is...

Dit is wel wat off-topic allemaal, maar dit topic is waarschijnlijk toch niet interessant genoeg voor 6 pagina's ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ook vreemd dat in de Schatkaart Gerard Speijer constant bij ´met medewerking van´ staat. Daardoor ga je je afvragen welke rol hij dan speelt, wat voor mij lange tijd dus onduidelijk was. Nu ben ik er pas achter dat hij ook in de Schatkaart de assistent montage blabla was. :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ook vreemd dat in de Schatkaart Gerard Speijer constant bij ´met medewerking van´ staat. Daardoor ga je je afvragen welke rol hij dan speelt, wat voor mij lange tijd dus onduidelijk was. Nu ben ik er pas achter dat hij ook in de Schatkaart de assistent montage blabla was. :W

Ik kan het wel een keer navragen... ik had een tijdje terug contact met iemand die hem goed kent. Even vragen of ie ook gefigureerd heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan het wel een keer navragen... ik had een tijdje terug contact met iemand die hem goed kent. Even vragen of ie ook gefigureerd heeft.

Ik heb het idee dat hij in de Schatkaart in ieder geval de inval-Baron was, maar er is inderdaad maar één manier om dat zeker te weten. Vragen staat vrij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat zou kunnen, maar het valt mij juist op dat tijdens de afleveringen op Lanzarote er nog steeds bij staat. Dus zou je zeggen dat hij daar ook een personage vertolkt, of misschien een achtergrondfiguur..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik weet ook niet of het al bij iemand opgevallen was, maar bij de verzonken stad staan allemaal namen van medewerkers zoals I. Ioannidis, waarvan niet bekend is wat voor bijdrage ze aan de serie hadden. Maar die naam staat ook weer bij aflevering 8 van Europa als ze in griekenland zijn :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet ook niet of het al bij iemand opgevallen was, maar bij de verzonken stad staan allemaal namen van medewerkers zoals I. Ioannidis, waarvan niet bekend is wat voor bijdrage ze aan de serie hadden. Maar die naam staat ook weer bij aflevering 8 van Europa als ze in griekenland zijn :?

Misschien is dat wel een acteur daar die b&a kennen, en heeft hij een paar figuranten rolletjes gespeeld

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ook vreemd dat in de Schatkaart Gerard Speijer constant bij ´met medewerking van´ staat. Daardoor ga je je afvragen welke rol hij dan speelt, wat voor mij lange tijd dus onduidelijk was. Nu ben ik er pas achter dat hij ook in de Schatkaart de assistent montage blabla was. :W

Gerard Speijer heeft inderdaad, zoals al eerder werd gezegd, de baron gespeeld in scènes waarin Adriaan in combinatie met de baron is te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gerard Speijer heeft inderdaad, zoals al eerder werd gezegd, de baron gespeeld in scènes waarin Adriaan in combinatie met de baron is te zien.

Oh cool, Adriaan wist het niet meer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet ook niet of het al bij iemand opgevallen was, maar bij de verzonken stad staan allemaal namen van medewerkers zoals I. Ioannidis, waarvan niet bekend is wat voor bijdrage ze aan de serie hadden. Maar die naam staat ook weer bij aflevering 8 van Europa als ze in griekenland zijn :?

Misschien wel de gastheer in Griekenland. Iemand die B&A heeft geholpen ofzo? Er zullen op de aftitelingen van de series ook wel mensen genoemd worden die niet zozeer deel uitmaakten van de cast & crew, maar die wel mee hebben geholpen aan het feit dat die series konden worden opgenomen.

Die I. Ioannidis, misschien is het wel een hoteleigenaar ofzo!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja inderdaad het zou zo maar kunnen ja de naam is een beetje grieks dus dat zou inderdaad kunnen, het kan overigens ook een locatie manager zijn ofzo. die zegt waar je het beste scenes op kan nemen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jep, het staat in ieder geval vast dat hij niet zelf meespeelt in de series, want bij de aflevering van Europa in Griekenland komen er niet meer personages voor dan de hoofdfiguren. Het is dus geen acteur, maar iemand die een positieve bijdrage heeft geleverd aan de series. Maar ik vroeg het me zo af, omdat op Wonderer's Site I.Ioannidis bij de acteurs stond als; Wie speelt dit personage? :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jep, het staat in ieder geval vast dat hij niet zelf meespeelt in de series, want bij de aflevering van Europa in Griekenland komen er niet meer personages voor dan de hoofdfiguren. Het is dus geen acteur, maar iemand die een positieve bijdrage heeft geleverd aan de series. Maar ik vroeg het me zo af, omdat op Wonderer's Site I.Ioannidis bij de acteurs stond als; Wie speelt dit personage? :X

Ja, ik weet het soms ook niet hoor. Kan net zo goed een figurant zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan jij natuurlijk ook niet weten...het is sowiezo al knap dat je zoveel figuranten al hebt weten te plaatsen _O_

Wat me overigens wel heel waarschijnlijk lijkt is dat bij het geheim van de schatkaart Rinus Veldheer de rol vertolkt van de cipier. Deze naam staat namelijk alleen bij aflevering 1 vermeld en verder komen er geen personages voor, die hij gespeeld zou kunnen hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...