Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Even over de tentoonstelling van TV-toys:

Het object wat ik het meest miste was toch wel de diamant. Dat was toch een pronkstuk. Ook vond ik het jammer dat de spuitbus uit de huilende professor er niet was. Waren er van de huilende professor uberhaubt spullen???

De diamant hadden ze geleend voor de opnames en moesten ze dus teruggeven. Van de professor was er inderdaad niks, op zich jammer. Plaaggeest miste ook, behalve dan het pak (bij de lachspektakelshow).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even over de tentoonstelling van TV-toys:

Het object wat ik het meest miste was toch wel de diamant. Dat was toch een pronkstuk. Ook vond ik het jammer dat de spuitbus uit de huilende professor er niet was. Waren er van de huilende professor uberhaubt spullen???

De diamant hadden ze destijds geleend, daarom was-ie er niet.

EDIT: wonderer was mij net voor :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het was dus wel een echte diamant?

Echt klasse,

En van de plaaggeest was idd ook nix. Was me geneens opgevallen.

Nee, natuurlijk was het geen echte diamant ;) Er zijn er maar HEEL weinig die zo groot zijn en daar gaan ze echt niet mee goochelen zoals B&A doen tijdens de opnamen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
waar kwam dat ding dan vandaan en wat was het.

Gewoon een stuk geslepen glas ofzo?

Wat miste je nog meer op de tts

Plastic, denk ik. Ik heb zoiets wel vaker gezien. Geen flauw idee van wie dat ding oorspronkelijk was. Wat ik nog meer miste... het printje van het forum :P

Kostuums waren leuk geweest... de varkentjesdas en zo. Er was te weinig van de boeven. En te weinig van Dick ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Plastic, denk ik. Ik heb zoiets wel vaker gezien. Geen flauw idee van wie dat ding oorspronkelijk was. Wat ik nog meer miste... het printje van het forum :P

Kostuums waren leuk geweest... de varkentjesdas en zo. Er was te weinig van de boeven. En te weinig van Dick ;)

de diamant was als ik het goed heb wel van echt glas, maar geen echte diamant. ze mochten hem idd alleen voor de opnames gebruiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoorde vandaag dat Aad vorige week in Spanje een diamant heeft gevonden die er erg op lijkt. Het origineel was eigendom van een diamantfirma in Amsterdam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoorde vandaag dat Aad vorige week in Spanje een diamant heeft gevonden die er erg op lijkt. Het origineel was eigendom van een diamantfirma in Amsterdam.

hij vond een echte diamant die leek op die uit de diamant? en die in de diamant was dus ook echt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hij vond een echte diamant die leek op die uit de diamant? en die in de diamant was dus ook echt?

Nee, sorry, hij vond een fake diamant die leek op degene die ze gebruikt hadden. Er ZIJN afaik maar twee diamanten die zo groot zijn, namelijk de koh-i-noor (sp?) en de britse kroonjuwelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, sorry, hij vond een fake diamant die leek op degene die ze gebruikt hadden. Er ZIJN afaik maar twee diamanten die zo groot zijn, namelijk de koh-i-noor (sp?) en de britse kroonjuwelen.

ja ik dacht al... maar indd wel gaaf :D

maar dan is het dus blijkbaar ook nog wel lastig om zon ding van glas te maken :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...