ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Het is inderdaad een raam van een witte caravan, en het komt uit de zelfde serie als die van het screenshot. maar het goeie antwoord is nog niet gegeven... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost een raam van de Caravan van André Du Lord Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost een raam van de Caravan van André Du Lord Nopez, Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost zal ongetwijfeld uit de verloren aflevering komen, die ik nog niet heb Link naar bericht Delen op andere sites
kas 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Nopez, Misschien een raam van een witte caravan tijdens het liedje 'het circus is weer in de stad' uit de diamant (niemand zegt dat het screenshot uit de sleutel komt ) Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Misschien een raam van een witte caravan tijdens het liedje 'het circus is weer in de stad' uit de diamant (niemand zegt dat het screenshot uit de sleutel komt ) Dankje Kas nopez, niet met dat liedje Link naar bericht Delen op andere sites
kas 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Dankje Kas nopez, niet met dat liedje Misschien dan tijdens het liedje 'ik ben een clown'? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Misschien dan tijdens het liedje 'ik ben een clown'? zie jij in dat liedje een caravan Link naar bericht Delen op andere sites
kas 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]zie jij in dat liedje een caravan had toch gekunt... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]had toch gekunt... Leg eens uit, waar zie jij een caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]had toch gekunt... Gokken is niet zo leuk. Eerst echt zoeken en dan pas een antwoord geven is leuker. Dan heeft de opdrachtgever tenminste het idee dat iemand echt het antwoord wil geven. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Gokken is niet zo leuk. Eerst echt zoeken en dan pas een antwoord geven is leuker. Dan heeft de opdrachtgever tenminste het idee dat iemand echt het antwoord wil geven. Dankjewel, hierbij een tip! met ketchup en pindasaus Link naar bericht Delen op andere sites
kas 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Dankjewel, hierbij een tip! met ketchup en pindasaus Aan het begin van het liedje 'maak de piste maar vrij'. die witte caravan op de achtergrond. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Aan het begin van het liedje 'maak de piste maar vrij'. die witte caravan op de achtergrond. Zoals wonderer al zij. Gokken is niet zo leuk. Maar nee het antwoord is niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Zoals wonderer al zij. Gokken is niet zo leuk. Maar nee het antwoord is niet goed. Volgens mij is het wel goed Ik heb het gecontroleerd op de DVD Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]Volgens mij is het wel goed Ik heb het gecontroleerd op de DVD edit: niet meer van toepassing Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]ik wil niet zeuren hoor maar als ajbouwhuis zegt dat het niet goed is dan is het niet goed neem k aan hij heeft nu wel gelijk, mijn fout! jezu..... wat stom! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost ga je gang... *harry* Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost fotoga je gang... *harry* trouwens zie je daar een cameraman staan naast de caravan rechts boven dat rode hek Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost [..]trouwens zie je daar een cameraman staan naast de caravan rechts boven dat rode hek Jij wel? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost ga je gang... *harry* Okee, de volgende opdracht: Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Is het iets van een boek of een krant?? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Is het iets van een boek of een krant?? Nee!. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Kun je misschien een hint geven. Dit is wel erg moeilijk... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Kun je misschien een hint geven. Dit is wel erg moeilijk... Hier een wat groter plaatje: Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Ist misschien de computer van danny uit de verzonken stad? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Ist misschien een computer? Die kans is zeer groot... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]Die kans is zeer groot... En is de kans groter geworden nadat ik mijn post aangepast heb? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]En is de kans groter geworden nadat ik mijn post aangepast heb? Een grotere kans bestaat niet. Hier nog het hele plaatje: Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost achja het was een gokje ik moet toch wel weten hoe een pc eruit ziet als ik de opleding ict ga doen. maaruh hierbij de volgende opdracht Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost achja het was een gokje ik moet toch wel weten hoe een pc eruit ziet als ik de opleding ict ga doen. maaruh hierbij de volgende opdracht De stok van de baron???? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Nopez, Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Hoort het plaatje zo donker? Ik kan er egt helemaal nix uithalen... Een heel donkder bosje of iets dergelijks? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Volgens mij iets van een mensenbeeldje, ik gok op manneke Pis. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Volgens mij iets van een mensenbeeldje, ik gok op manneke Pis. Nee, het is geen manneke pis. het is wel een mensenbeeldje. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Het beeldje dat mensen natspuit in Duitsland? ( naam ontsnapt me even ) Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Het beeldje dat mensen natspuit in Duitsland? ( naam ontsnapt me even ) Het ontdeugende straatjongetje. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Nee, dat is niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost kan je een tip geven. want aangezien het plaatje inderdaad een beetje donker is valt het lastig te bekijken Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost kan je een tip geven.want aangezien het plaatje inderdaad een beetje donker is valt het lastig te bekijken *adriaan* kom op we gaan een auto huren... Tja en wie nu de eerste is, mag de volgende verzinnen, Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]*adriaan* kom op we gaan een auto huren... Tja en wie nu de eerste is, mag de volgende verzinnen, curacao Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]curacao Waar zie jii een beeld in curacao? maaruh het antwoord is nee, het is niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Waar zie jii een beeld in curacao? maaruh het antwoord is nee, het is niet goed. Misschien in Los Angeles als Bassie vraagt: *bas* Moeten we dat hele stuk naar Hollywood lopen? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Misschien in Los Angeles als Bassie vraagt: *bas* Moeten we dat hele stuk naar Hollywood lopen? Nopez, ook niet goed. zoek het in een vorige serie Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Is het een beeldje in Luxemburg??? Als B&A bij dat plein staan. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Japz Gefeliciteerd de volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost nou dat heb je ook rap geraden dan hé k vond het wel een heel moeilijke foto maar jah jij mag ongetwijfeld de volgende doen hé Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost nou dat heb je ook rap geraden dan hék vond het wel een heel moeilijke foto maar jah jij mag ongetwijfeld de volgende doen hé Dat valt toch wel mee? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Dat valt toch wel mee? Neej, ik zag er niet meer dan een donkere waas in... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Neej, ik zag er niet meer dan een donkere waas in... Bij mij was het juist een heel duidelijk plaatje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten