Ga naar inhoud

Wat hebben Bassie & Adriaan zoal ''geleend'' ?


Aanbevolen berichten

Nee, hij bedoelt in welke B&A series, niet in andere programma's.

Volgens mij had ik het daar wel een keer gehoord, dus dacht ik dat hij bedoelde dat het geleend was van een andere serie.

de grote boot en duikboot in de kroon zijn neem ik aan ook geleend

en ook in de diamant, de winkel, die moest natuurlijk ook gehuurd worden, of dat er misschien een vriend van b&a in die winkel ondernemer was, dan kon dat natuurlijk gratis... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben te lui om even de DVD van de "verzonken Stad" uit m'n verzameling te trekken, maar de poppen die Adriaan heeft geregeld bij die winkel... Zijn die niet geleend? O} Ik weet het niet zeker...

*adriaan* : De boeven kijken niet, Bassie zet de pop maar op z'n plaats!

nee want die poppen waren ook in het tv toys museum te zien volgens mij..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee want die poppen waren ook in het tv toys museum te zien volgens mij..

in de serie heeft hij ze geleend/gekocht wat hij neemt ze ook mee naar rhodos, maja in het tv toys museum staat alles uit de serie, en dat moet je niet vergelijken

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar als ze die poppen daar gekocht hebben, zijn ze van hun, en mogen ze er toch ermee doen wat ze willen ;)

Ja, maar volgens mij hebben ze ze niet gekocht... O}

* Vertikt nog steeds de DVD erbij te pakken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar volgens mij hebben ze ze niet gekocht... O}

* Vertikt nog steeds de DVD erbij te pakken...

Ook als je de DVD er wél bij zou pakken, zou je niets wijzer worden :P

Bassie vraagt aan Adriaan hoe hij aan de Adriaan-pop komt, waarop Adriaan zegt: "Uit de etalage waar we 'm gisteren zagen staan". Dus of die dingen nou gekocht of geleend zijn, is nog steeds onduidelijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ook als je de DVD er wél bij zou pakken, zou je niets wijzer worden :P

Bassie vraagt aan Adriaan hoe hij aan de Adriaan-pop komt, waarop Adriaan zegt: "Uit de etalage waar we 'm gisteren zagen staan". Dus of die dingen nou gekocht of geleend zijn, is nog steeds onduidelijk ;)

Hij heeft gewoon zijn charmes in de strijd gegooid en die poppen losgeweekt van de verkoper.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij heeft gewoon zijn charmes in de strijd gegooid en die poppen losgeweekt van de verkoper.

Maar zouden die poppen uberhaupt echt in de winkel hebben gestaan altijd, zou Adriaan die niet er zelf ingezet hebben voor de serie, want ik vond die pop inderdaad wel echt op Adriaan lijken, en dat is wel heel toevallig dat die dan in een winkeletalage in Griekenland staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij heeft gewoon zijn charmes in de strijd gegooid en die poppen losgeweekt van de verkoper.

Dat zal het zijn, ja ;)

Zelfde verhaal voor de pruik en de verf die nodig waren voor de Bassie-pop, waarschijnlijk. Die charmes maakten overuren daar in Griekenland :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar zouden die poppen uberhaupt echt in de winkel hebben gestaan altijd, zou Adriaan die niet er zelf ingezet hebben voor de serie, want ik vond die pop inderdaad wel echt op Adriaan lijken, en dat is wel heel toevallig dat die dan in een winkeletalage in Griekenland staan.

Wat denk je zelf...? :?

* Met stomheid geslagen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...