Ga naar inhoud

Off-topic forummeet


Aanbevolen berichten

*SCHOP!*

Ik heb op http://www.opnamebijwonen.nl gelezen dat er op 5 maart, dus op zatderdag in Aalsmeer opnames van het de tv-spelshow Win 't & In 't zijn om 14:45 en om 17:45. Op een andere site heb ik weer gelezen dat je behalve via opnamebijwonen.nl ook kunt reserveren via het telefoonnummer 0297-351792.

Omdat dit op een zaterdag valt had ik aan jullie de vraag of dit misschien een leuk idee als off-topic forummeet zou zijn. Als het jullie leuk lijkt post het dan hier en reserveer dan ook vast via het genoemde telefoonnummer een plaats want ik denk dat nu het aantal op een zaterdag valt ze wel snel vol zullen zitten. Via de website reserveren kan ik trouwens niet echt aanraden want ik heb al verschillende keren meegemaakt dat deze dan niet doorkwam. Als je eenmaal hebt gereserveerd kun je deze trouwens altijd nog telefonisch afzeggen mocht je toch niet kunnen en het bijwonen is sowieso gratis. Ik ga iig zelf die dag naar zowel de opname van 14:45 als van 17:45.

Ik hoop dat er meer zijn die dit een leuk idee lijkt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Leuke onderbouwing ook. Je hoeft niet mee hoor :P

Paul heeft van die capsones en van die rare buien, nee liever niet :{.

Het is wel leuk als we ergens heen gaan wat we allemaal leuk vinden. Nee ik hoef niet mee maar jij ook niet he.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vind ik eigenlijk wel leuk, dat hadden ze laatst toch ook met U2 fans?

En met het Glazen Huis... sinds het naar 11 uur 's avonds is verhuisd, mis ik het vaak omdat ik niet gewend ben om 11 uur naar NL 3 te zappen, maar ik vind het eigenlijk wel een cool programma. Er komen ontzettend veel dingen aan bod en Paul de Leeuw is niet meer zo bot als vroeger.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Paul heeft van die capsones en van die rare buien, nee liever niet :{.

Het is wel leuk als we ergens heen gaan wat we allemaal leuk vinden. Nee ik hoef niet mee maar jij ook niet he.

Ik zeg ook niet dat ik die andere opties bagger vind, en jij wel. En wat is een forummeet zonder wonderer? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
PaPaul kan ook leuk zijn. Als we hem nou even vertellen dat we B&A fan zijn, misschien wijdt hij er een uitzending aan ;)

Lijkt me wel wat. Het is op zich al een leuk programma (terwijl ik Win't en in 't een beetje vind tegenvallen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kunnen we niet gewoon Kopspijkers enteren omdat we dit forum hebben ofzo? :P

Ik vind PaPaul trouwens ook beter dan Win 't In 't...

Kopspijkers is wel leuk :D. Krijgen we vast een enorme lading met nieuwe users :P. (in de trend van bassiefan127 enzo :+)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...