Ga naar inhoud

Off-topic forummeet


Aanbevolen berichten

Ik heb n idee! Aangezien dit niet heel vaak voorkomt wil ik het wel met jullie delen, zeker omdat het een toch wel in min of meerdere mate geniaal idee is...

Ik dacht: misschien is het wel eens leuk om een forummeet te organiseren en dan iets te gaan doen dat eigenlijk niets met B&A te maken heeft. Ik dacht aan een dagje Efteling of Sixflags, ergens in t voorjaar. Zal wel druk zijn uiteraard, maar dan hebben we in de rij altijd nog onszelf, en wij praten altijd zo leuk met elkaar ;)

Is hier enig draagvlak voor?

O ja, voordeel is dat we nu niet veel auto's nodig hebben die we niet hebben, want beide parken zijn per OV bereikbaar. Mij maakt 6F of EF niet zo veel uit, misschien een lichte voorkeur voor de laatste omdat ik er pas één keer ben geweest...

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 Flags heet tegenwoordig Walibi land geloof ik ;)

Ik dacht dat het Walibi World was. ;)

Maar met een groep naar Walibi lijkt me wel wat. Dat is niet al te ver voor me, dus ik kan met de fiets komen.

En dan natuurlijk lekker zingend in de El Condor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn moeder kwam ook met een goed idee, dity heb ik even overlegd met Uncle Ar.

Laten we naar Disney Land op de fiets.

Eer dat we daar zijn hebben we er al een flinke forum meet opzitten :P

Maar ik vind Walibi world ook niet zo'n geslaagd plan, aangezien ik al 10 keer in Sixflags geweest ben.

De Efteling lijkt mij een leuker idee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik dacht dat het Walibi World was. ;)

Maar met een groep naar Walibi lijkt me wel wat. Dat is niet al te ver voor me, dus ik kan met de fiets komen.

En dan natuurlijk lekker zingend in de El Condor.

Dat is toch nog n aardig eindje voor jou? Met mooi weer fiets k wel met je mee :P Verder dan Dieren zal het wel niet zijn... O-)

Wel een probleem is dat ik in mn examenjaar zit en net ff heb gekeken wat ik nog allemaal moet doen voor april en dat is erg veel ;) Dus weet niet of ik voor mei/juni nog aan meets ga deelnemen. Dus pas bij concrete plannen met data ga ik reageren ;)

Wel gaaf idee anyway ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is toch nog n aardig eindje voor jou? Met mooi weer fiets k wel met je mee :P Verder dan Dieren zal het wel niet zijn... O-)

Wel een probleem is dat ik in mn examenjaar zit en net ff heb gekeken wat ik nog allemaal moet doen voor april en dat is erg veel ;) Dus weet niet of ik voor mei/juni nog aan meets ga deelnemen. Dus pas bij concrete plannen met data ga ik reageren ;)

Wel gaaf idee anyway ;)

Je moet natuurlijk ook ontspannen tijdens je stressperiode. De juiste balans vinden tussen leren en leven is dé sleutel naar succes! :Y

Ik heb dat in mijn eigen examentijd ook gedaan, maarja, dat was nog de Gouden Twintigste Eeuw, hoeveel natuurwetten kende de mens toen feitelijk nou? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Linaeushof, Cape Holland, Kon. Julianatoren :P

genoeg saais!

In Rotterdam heb je ook zat saais,

Plaswijck, Kubuswoningen, forigner

Elke plaats heeft wel zijn/haar eigen saaie parken/musea :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is toch nog n aardig eindje voor jou? Met mooi weer fiets k wel met je mee :P Verder dan Dieren zal het wel niet zijn... O-)

Wel een probleem is dat ik in mn examenjaar zit en net ff heb gekeken wat ik nog allemaal moet doen voor april en dat is erg veel ;) Dus weet niet of ik voor mei/juni nog aan meets ga deelnemen. Dus pas bij concrete plannen met data ga ik reageren ;)

Wel gaaf idee anyway ;)

Valt wel mee. Het is ook een mooie route, dus dan lijkt het ook korter.

Toen ik nog in Elburg op school zat, ging ik wel eens na schooltijd. Want als je eenmaal in Elburg bent, kun je ook zo in Biddinghuizen zijn. Het is gewoon een brug over het Veluwemeer, dan de eerste weg links en als je dan een stukje rijdt zie je het vanzelf aan de rechterkant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Efteling lijkt me idd ook het leukste idee als het een attractiepark moet worden waar we naartoe gaan.

Wat ik hiernaast zelf ook nog als eigen idee heb is om een keer met elkaar eens een dagje als publiek 1 of meerdere tv-opnames bij te wonen. Ik zelf doe dit al regelmatig en ik blijf het erg leuk vinden. Bovendien is het bijwonen van de opnames zelf vrijwel altijd gratis. Op http://www.opnamebijwonen.nl en op http://www.tvopname.nl zijn vaak leuke tv-opnames te vinden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je moet natuurlijk ook ontspannen tijdens je stressperiode. De juiste balans vinden tussen leren en leven is dé sleutel naar succes! :Y

Ik heb dat in mijn eigen examentijd ook gedaan, maarja, dat was nog de Gouden Twintigste Eeuw, hoeveel natuurwetten kende de mens toen feitelijk nou? ;)

Ja voor die sleutel kijk ik ook heel vaak naar de sleutel en zit ik op oa dit forum te spammen :P

Kon. Julianatoren is indd saai. K kon afgelopen zomer nog drie vrijkaartjes krijgen :P aankomend zomer ook wel weer denk k =D Afgelopen zomer zijn ze weggegooid ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil er graag wel even op wijzen dat dit niet een topic moet worden waarin men gaat vertellen wat nu de saaiste plaatsen zijn in een stad, want daar gaat dit helemaal niet over. Graag bij het onderwerp blijven, en open dan maar een 'saaie plaatsen-topic' oid....

Ik merk zelf enige voorkeur voor Efteling overigens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Efteling lijkt me idd ook het leukste idee als het een attractiepark moet worden waar we naartoe gaan.

Wat ik hiernaast zelf ook nog als eigen idee heb is om een keer met elkaar eens een dagje als publiek 1 of meerdere tv-opnames bij te wonen. Ik zelf doe dit al regelmatig en ik blijf het erg leuk vinden. Bovendien is het bijwonen van de opnames zelf vrijwel altijd gratis. Op http://www.opnamebijwonen.nl en op http://www.tvopname.nl zijn vaak leuke tv-opnames te vinden

lijkt mij ook wel wat

gewoon met de hele club een studio bezetten :9

trouwens wel een leuk programma dan he ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

kopspijkers ofzo ;) alleen die kaartjes zijn altijd zo uitverkocht... IPV dat we ff wat doen waardoor we worden uitgenodigd door Jack himself ;) Ik ga 6 april trouwens nog wel proberen om in Kopspijkers te komen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
kopspijkers ofzo ;) alleen die kaartjes zijn altijd zo uitverkocht... IPV dat we ff wat doen waardoor we worden uitgenodigd door Jack himself ;) Ik ga 6 april trouwens nog wel proberen om in Kopspijkers te komen ;)

om IN kopspijkers te komen hoe wou je dat doen dan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lees mijn reactie iets verder naar boven en stop het gebagger.

lijkt dat niet wat dat net wat DJ Sjammie voorstelt om gewoon naar een TV Opname te gaan.

mij lijkt het wel vet

zijn hiero nog meer voorstanders voor?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

lijkt dat niet wat dat net wat DJ Sjammie voorstelt om gewoon naar een TV Opname te gaan.

mij lijkt het wel vet

zijn hiero nog meer voorstanders voor?

Er staan niet echt programma's bij die me aanspreken, vooral deze niet :P:

Het Familiediner

In ‘Het Familiediner’ brengt presentator Bert van Leeuwen familieleden die een conflict met elkaar hebben weer rond de tafel. Bert van Leeuwen gaat samen met meesterkok Léon Ribbens op stap. Op een bijzondere locatie wordt een maaltijd klaargemaakt en brengt Bert familie weer bij elkaar. Hij wordt daarin bijgestaan door familieleden die willen dat het conflict weer wordt bijgelegd. Met ‘De Dinerbon’ gaat Bert de straat op en lost ter plekke een conflict binnen een familie op. In de studio ontvangt Bert een gast die het graag weer wil goedmaken met zijn familie. De grote vraag is of dat familielid de uitnodiging aanneemt en naar de studio komt.

Typisch EO-programma :O.

Maar een pretpark vind ik wel leuk, de Efteling dan wel ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er staan niet echt programma's bij die me aanspreken, vooral deze niet :P:

Het Familiediner

In ‘Het Familiediner’ brengt presentator Bert van Leeuwen familieleden die een conflict met elkaar hebben weer rond de tafel. Bert van Leeuwen gaat samen met meesterkok Léon Ribbens op stap. Op een bijzondere locatie wordt een maaltijd klaargemaakt en brengt Bert familie weer bij elkaar. Hij wordt daarin bijgestaan door familieleden die willen dat het conflict weer wordt bijgelegd. Met ‘De Dinerbon’ gaat Bert de straat op en lost ter plekke een conflict binnen een familie op. In de studio ontvangt Bert een gast die het graag weer wil goedmaken met zijn familie. De grote vraag is of dat familielid de uitnodiging aanneemt en naar de studio komt.

Typisch EO-programma :O.

Maar een pretpark vind ik wel leuk, de Efteling dan wel ;).

Ik heb weleens voor de gein een ''Lukas zoekt God'' uitzending na-geaapt. Bijzonder geinig :D. Van de EO uiteraard :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lotto Weekend Miljonairs is ook erg leuk om bij te wonen. Ik kom er zelf regelmatig en het is ook een programma waarbij je zelf als publiek nog iets doet omdat je namelijk een ook nog een zogenaamde hulplijn voor de kandidaten bent. Naast de gratis toegang krijg je ook per persoon nog 1 consumptiebon voor koffie, thee of frisdrank met een plakje speciale Lotto Weekend Miljonairs cake (zoals de vaste publieksbegeleider daar regelmatig als grapje zegt). Ook krijg je na afloop van de opname een gratis Lotto-lot mee waarmee je zelf kans maakt om miljonair te worden.

Van dit programma zijn er steeds 1x in de 6 weken 2 opnamedagen kort na mekaar waarbij ze 's middags met 1 publiek 2 afleveringen opnemen en 's avonds met een ander publiek 1tje maar je mag ook voor beide opnamesessies reserveren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lotto Weekend Miljonairs is ook erg leuk om bij te wonen. Ik kom er zelf regelmatig en het is ook een programma waarbij je zelf als publiek nog iets doet omdat je namelijk een ook nog een zogenaamde hulplijn voor de kandidaten bent. Naast de gratis toegang krijg je ook per persoon nog 1 consumptiebon voor koffie, thee of frisdrank met een plakje speciale Lotto Weekend Miljonairs cake (zoals de vaste publieksbegeleider daar regelmatig als grapje zegt). Ook krijg je na afloop van de opname een gratis Lotto-lot mee waarmee je zelf kans maakt om miljonair te worden.

Van dit programma zijn er steeds 1x in de 6 weken 2 opnamedagen kort na mekaar waarbij ze 's middags met 1 publiek 2 afleveringen opnemen en 's avonds met een ander publiek 1tje maar je mag ook voor beide opnamesessies reserveren.

ik vind dat wel relaxt

in welke studio is dat meestal en waar

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind dat wel relaxt

in welke studio is dat meestal en waar

Tegenwoordig is dit altijd in Studio 1 in Aalsmeer. Hier kun je bijvoorbeeld komen door met de trein naar station Hoofddorp te gaan en daar bus 140 te pakken. Ik begreep dat deze bus ook vanaf station Utrecht gaat alleen denk ik dat het gezien de afstand aanzienlijk duurder is dan eerst met de trein richting Hoofddorp.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tegenwoordig is dit altijd in Studio 1 in Aalsmeer. Hier kun je bijvoorbeeld komen door met de trein naar station Hoofddorp te gaan en daar bus 140 te pakken. Ik begreep dat deze bus ook vanaf station Utrecht gaat alleen denk ik dat het gezien de afstand aanzienlijk duurder is dan eerst met de trein richting Hoofddorp.

Met een OV kun je gratis reizen. Dus dan is dit een goede optie...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kep 2x ''Lotto Weekend Miljonairs'' bijgewoond omdat mijn moeder

tussen de kandidaten zat (niet uitgekozen, maar ja) was wel leuk! :)

Er zat op een gegeven moment een vrouw die moest beantwoorden welke criminele organisatie

het altijd met James Bond aan de stok krijgt. En zij koos voor antwoord B = Spoccer. Maar het goede

antwoord was C = Spectre. Oh, wat had ik dat graag willen gillen! :D:P

En toen vloog ze eruit met slechts F.1000,- Nou, gefeliciteerd zou ik zeggen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

We kunnen het ook gewoon een BEETJE in B&A sfeer houden en een dagje rijksmuseum doen of zo... (educatief, niet een locatie :P) En 's avonds Amsterdam onveilig maken ;) Ik weet nog een heel leuk cafe waar ze wel 380 verschillende soorten whisky hebben :9~

En de eerste die met kotssmileys begint te smijten noem ik vanaf nu ongeletterde cultuurbarbaar en die krijgt een oplawaai.

Link naar bericht
Delen op andere sites
We kunnen het ook gewoon een BEETJE in B&A sfeer houden en een dagje rijksmuseum doen of zo... (educatief, niet een locatie :P) En 's avonds Amsterdam onveilig maken ;) Ik weet nog een heel leuk cafe waar ze wel 380 verschillende soorten whisky hebben :9~

En de eerste die met kotssmileys begint te smijten noem ik vanaf nu ongeletterde cultuurbarbaar en die krijgt een oplawaai.

:r Sorry, ik kon het niet laten. Maar het slaat op een overschot whisky en dus niet op het rijksmuseum.

Op zich ook wel leuk trouwens. Kan ik de Nachtwacht eens in het echt zien. ;)

Kunnen we trouwens niet meer van dit soort meets houden, want er zijn zoveel leuke plaatsen/uitgaansgelegenheden in Nederland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:r Sorry, ik kon het niet laten. Maar het slaat op een overschot whisky en dus niet op het rijksmuseum.

Op zich ook wel leuk trouwens. Kan ik de Nachtwacht eens in het echt zien. ;)

Kunnen we trouwens niet meer van dit soort meets houden, want er zijn zoveel leuke plaatsen/uitgaansgelegenheden in Nederland.

Ontzettend OT maar welke whisky? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
We kunnen het ook gewoon een BEETJE in B&A sfeer houden en een dagje rijksmuseum doen of zo... (educatief, niet een locatie :P) En 's avonds Amsterdam onveilig maken ;) Ik weet nog een heel leuk cafe waar ze wel 380 verschillende soorten whisky hebben :9~

En de eerste die met kotssmileys begint te smijten noem ik vanaf nu ongeletterde cultuurbarbaar en die krijgt een oplawaai.

ik weet niet of dat nou wel zo slim is... dan ga ik echt links ontdekken tussen rembrand en B&A... net als met harry mulisch waar ik nu dus al twee links mee heb... (eentje van t heilige der heilige of zoals dat in het latijn zo mooi heet ;) sanctum sanctus ofzo? en de andere is dat harry mulisch via skype over B&A zat te praten :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik weet niet of dat nou wel zo slim is... dan ga ik echt links ontdekken tussen rembrand en B&A... net als met harry mulisch waar ik nu dus al twee links mee heb... (eentje van t heilige der heilige of zoals dat in het latijn zo mooi heet ;) sanctum sanctus ofzo? en de andere is dat harry mulisch via skype over B&A zat te praten :P)

Alsof je dat met Walibi niet zou hebben... Jij bent net als ik, zelfs in een donkere kamer vind je nog connecties ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alsof je dat met Walibi niet zou hebben... Jij bent net als ik, zelfs in een donkere kamer vind je nog connecties ;)

hmmz heb nu direct al 14197 connecties in mn hoofd spoken met die donkere kamer...... Maar in Walibi is dat minder erg dan in t rijks museum ;) Naja eigenlijk juist niet. Het zou juist het hoge niveau van B&A bewijzen :D Dus museum is n goed plan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Efteling lijkt me idd ook het leukste idee als het een attractiepark moet worden waar we naartoe gaan.

Wat ik hiernaast zelf ook nog als eigen idee heb is om een keer met elkaar eens een dagje als publiek 1 of meerdere tv-opnames bij te wonen. Ik zelf doe dit al regelmatig en ik blijf het erg leuk vinden. Bovendien is het bijwonen van de opnames zelf vrijwel altijd gratis. Op http://www.opnamebijwonen.nl en op http://www.tvopname.nl zijn vaak leuke tv-opnames te vinden

1 probleem ik ben nog geen 16 :'(:'(:'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

1 probleem ik ben nog geen 16 :'(:'(:'(

Ja idd staat er wel dat je 16 moet zijn maar het is toch zo dat ze er eigenlijk nauwelijks op letten. Het is bij ieder programma zo dat 1 persoon zich even moet melden met de bevestigingsbrief, soms krijg je dan nog toegangskaarten en consumptiebonnen erbij en daarna mag je in de foyer aan een tafeltje gaan zitten. Op een geven moment komt de de publieksbegeleider aanlopen, vertelt alvast wat over het programma en komt even later terug om aan te geven dat er daadwerkelijk doorgelopen mag worden naar de studio. Daarbij hoef je verder niks meer van kaarten of zo te laten zien en laten ze iedereen meteen doorlopen. Ben er zelf ook vaak genoeg met een vriend geweest die ook nog wat jonger dan 16 was en dat was steeds geen enkel probleem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja idd staat er wel dat je 16 moet zijn maar het is toch zo dat ze er eigenlijk nauwelijks op letten. Het is bij ieder programma zo dat 1 persoon zich even moet melden met de bevestigingsbrief, soms krijg je dan nog toegangskaarten en consumptiebonnen erbij en daarna mag je in de foyer aan een tafeltje gaan zitten. Op een geven moment komt de de publieksbegeleider aanlopen, vertelt alvast wat over het programma en komt even later terug om aan te geven dat er daadwerkelijk doorgelopen mag worden naar de studio. Daarbij hoef je verder niks meer van kaarten of zo te laten zien en laten ze iedereen meteen doorlopen. Ben er zelf ook vaak genoeg met een vriend geweest die ook nog wat jonger dan 16 was en dat was steeds geen enkel probleem.

ja maar ik heb 11 en dan zie je het verschil wel denk ik

(tenminste als je ogen in je kop hebt :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...