Ga naar inhoud

Persoon van het jaar


Aanbevolen berichten

[..]

Precies, daarom zij ik ook (clown)

zei bedoel je ;)

Maar ik weet niet of die lui van die website dat zouden accepteren. Bassie de Clown, of Clown Bassie is geen echte naam, maar slechts van een karakter... Denk niet dat ze dat toestaan. Het is trouwens persoon van het _jaar_ ik zou niet weten wat Clown Bassie afgelopen jaar (lijkt me niet dat je nu al iemand gaat nomineren voor dit jaar, aangezien dat nog maar net begonnen is. maar gezien de opzet van die site zal het wel zo zijn, maar als je ziet dat hanna tokkie zo hoog staat is dat wel weer te begrijpen), voor speciaals heeft gedaan om persoon van het jaar te worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zei bedoel je ;)

Maar ik weet niet of die lui van die website dat zouden accepteren. Bassie de Clown, of Clown Bassie is geen echte naam, maar slechts van een karakter... Denk niet dat ze dat toestaan. Het is trouwens persoon van het _jaar_ ik zou niet weten wat Clown Bassie afgelopen jaar (lijkt me niet dat je nu al iemand gaat nomineren voor dit jaar, aangezien dat nog maar net begonnen is. maar gezien de opzet van die site zal het wel zo zijn, maar als je ziet dat hanna tokkie zo hoog staat is dat wel weer te begrijpen), voor speciaals heeft gedaan om persoon van het jaar te worden.

en bassie van toor mag ook niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

en bassie van toor mag ook niet?

Bas van Toor wordt ook wel eens Bassie van Toor genoemd. En clown bassie heeft niet de achternaam Van Toor... Dus in dat geval zal iemand waarvan ik de naam niet mag noemen indd wel commentaar hebben...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bas van Toor wordt ook wel eens Bassie van Toor genoemd. En clown bassie heeft niet de achternaam Van Toor... Dus in dat geval zal iemand waarvan ik de naam niet mag noemen indd wel commentaar hebben...

we zeggen niks meer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog maar 9 stemmen en Aad staat in de 'top 92' , en dat betekend dat iedereen hem makkelijker ziet staan dan als dat nie zo is.

dus ff stemmen werven ook bij je niet B&A contact personen op msn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt stemmen tot 25 december. Het gaat er dus om wie de persoon van DIT jaar wordt, niet van vorig jaar. Ik vind het eerlijk gezegd maar een belabberd initiatief, waarschijnlijk alleen bedoeld om geld te verdienen. Ze zoeken zelfs nog sponsors voor prijzen en dergelijke. Ze hebben zeker niet goed nagedacht.

Ik stem niet meer. Jammer voor Aad en al die anderen, maar ik vind het een belachelijk website-je.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kunt stemmen tot 25 december. Het gaat er dus om wie de persoon van DIT jaar wordt, niet van vorig jaar. Ik vind het eerlijk gezegd maar een belabberd initiatief, waarschijnlijk alleen bedoeld om geld te verdienen. Ze zoeken zelfs nog sponsors voor prijzen en dergelijke. Ze hebben zeker niet goed nagedacht.

Ik stem niet meer. Jammer voor Aad en al die anderen, maar ik vind het een belachelijk website-je.

ik vind ook echt alles belachelijk hieraan

Edit: maar ik blijf wel stemmen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kunt stemmen tot 25 december. Het gaat er dus om wie de persoon van DIT jaar wordt, niet van vorig jaar. Ik vind het eerlijk gezegd maar een belabberd initiatief, waarschijnlijk alleen bedoeld om geld te verdienen. Ze zoeken zelfs nog sponsors voor prijzen en dergelijke. Ze hebben zeker niet goed nagedacht.

Ik stem niet meer. Jammer voor Aad en al die anderen, maar ik vind het een belachelijk website-je.

same here... vond het vanaf het begin al belachelijk, net als de grootste nederlander allertijden. Dat is letterlijk toch echt Anton Geesink, geen discussie :P

Maar goed voor Aad heb ik een aantal maal gestemd. Maar nu ik er beter over nadenk, zie ook mijn redenering in een post hierboven.. Sluit ik me toch bij Wonderer aan en :W

Aad van Toor is onze held. Dat weet hij en dat is toch ook genoeg? Een dergelijke flut prijs is het niet eens waard om naar Aad van Toor te gaan imo...

Link naar bericht
Delen op andere sites

In feite is het ook onzin. En ook commerciële troep.

Ik had gehoopt dat het gewoon een leuke site zou zijn waar je gewoon eerlijk kan stemmen op een persoon, waarvan jij denk dat die een prijs verdient. Maar sinds ze met dat SMS gedoe zijn begonnen, waar je zo vaak via kan stemmen als je wilt, kun je de verkiezing zeker niet meer eerlijk noemen. Sterker nog, dankzij die vele SMSjes die ze ongetwijfeld binnen krijgen, verdienen ze over de rug van de mensen die genomineerd zijn.

Ik blijf nog wel even stemmen, maar dan gewoon dagelijks via de email.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...

Aad van Toor staat intussen op 660 stemmen. Het is duidelijk te zien dat wij in januari al gestopt zijn :P: http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/bekijk.asp?id=1003.

Bovenaan staan een heleboel waardeloze figuren die ik of niet ken (Pim Symoens, Wouter de Clerck, Joeri Fransen, Natalia Druyts) of die niks gepresteerd hebben dit jaar (rest van de top 10 :P).

Waardeloze verkiezing dus ;).

Paul van Gorcum met 250 stemmen

Jaap Stobbe met 641 stemmen

Bas van Toor met 58 stemmen

Heeft iemand hier trouwens nog gestemd sinds januari :P ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...