Ga naar inhoud

Persoon van het jaar


Aanbevolen berichten

Toevallig kwam ik de site van het persoon van het jaar tegen (http://www.persoonvanhetjaar.nl). Dit is een verkiezing om het persoon van het jaar te kiezen. Je kunt op deze site één keer per dag stemmen per gekozen persoon.

Nu viel me op dat in de top een hoop personen staan, die ik niet ken. Dat kan natuurlijk niet. Daarom vraag ik of er meer mensen zijn, die Aad van Toor naar de nummer 1 positie willen helpen. Dat kan via deze link: http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/bekijk.asp?id=1003

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toevallig kwam ik de site van het persoon van het jaar tegen (http://www.persoonvanhetjaar.nl). Dit is een verkiezing om het persoon van het jaar te kiezen. Je kunt op deze site één keer per dag stemmen per gekozen persoon.

Nu viel me op dat in de top een hoop personen staan, die ik niet ken. Dat kan natuurlijk niet. Daarom vraag ik of er meer mensen zijn, die Aad van Toor naar de nummer 1 positie willen helpen. Dat kan via deze link: http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/bekijk.asp?id=1003

ik heb gestemd, wel pas als 4e :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb ook gestemd, enwas ondertussen de 9e ;)

Wel n boutlijst zeg, allemaal Idols/Popstars/soapgevalletjes...

Ja dat is wel nep idd, ik was 5e die stemde

en ik vind het ook triest dat mevrouw Tokkie erin staat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb ook gestemd, enwas ondertussen de 9e ;)

Wel n boutlijst zeg, allemaal Idols/Popstars/soapgevalletjes...

En dan die motivaties.

Speelt in...

Net of dat zo bijzonder is. Dat doen ze dagelijks, dus dat is bij mij niet het bijzondere dat je nodig hebt om er boven uit te steken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

sorry maar dit snap ik niet

Motivatie: Hy heeft veel goeie dingen vo0r het v0lk gedaAn!

motivatie bij Theo ban Gogh.

Veel van de motivaties klopt niks van hoor maar deze viel mij wel op, ook door de schrijfwijze

Link naar bericht
Delen op andere sites
*baron* Vanaf heden kun je ook stemmen op Paul van Gorcum *baron*

*baron* http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/bekijk.asp?id=1335 *baron*

slim bezig... je kan er beter voor zorgen dat iedereen op aad van toor stemt... je kan immers maar 1x per dag stemmen... Als je dan iemand hoog wilt laten eindigen moeten we met het hele forum op aad van toor stemmen. Verder gaat het om de persoon van het jaar... Paul van Gorcum en Joop Dikmans hebben dit jaar niet echt bijzonder veel betekend... Aad van Toor is van zijn ziekte genezen, heeft een grote fanclub gekregen, heeft weer voor het publiek gestaan, heeft een tentoonstelling gekregen, heeft een stuk tape teruggevonden dat 20 jaar kwijt was......

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

slim bezig... je kan er beter voor zorgen dat iedereen op aad van toor stemt... je kan immers maar 1x per dag stemmen... Als je dan iemand hoog wilt laten eindigen moeten we met het hele forum op aad van toor stemmen. Verder gaat het om de persoon van het jaar... Paul van Gorcum en Joop Dikmans hebben dit jaar niet echt bijzonder veel betekend... Aad van Toor is van zijn ziekte genezen, heeft een grote fanclub gekregen, heeft weer voor het publiek gestaan, heeft een tentoonstelling gekregen, heeft een stuk tape teruggevonden dat 20 jaar kwijt was......

je mag gelukkig wel meerdere keren stemmen per dag, alleen moet je wel op verschillende mensen stemmen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
sorry maar dit snap ik niet
Motivatie: Hy heeft veel goeie dingen vo0r het v0lk gedaAn!

motivatie bij Theo ban Gogh.

Veel van de motivaties klopt niks van hoor maar deze viel mij wel op, ook door de schrijfwijze

Eigenlijk vreemd dat ze zulke motivaties accepteren. Neem nou ook deze motivatie (Hanna Tokkie):

haana

Dat slaat toch nergens op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een gare verkiezing, de hele top 10 bestaat uit mensen die helemaal niks voorstellen:

1 Jim Bakkum Aantal stemmen: 2668 stem!

2 Ehsan - Aantal stemmen: 2626 stem!

3 Maud Mulder Aantal stemmen: 1391 stem!

4 Nils Krake Aantal stemmen: 1144 stem!

5 Anno van Wanrooij Aantal stemmen: 1110 stem!

6 Kevin Hellenbrand (Ch!pz) Aantal stemmen: 997 stem!

7 Zlatan Ibrahimovic Aantal stemmen: 933 stem!

8 Vivienne van den Assem Aantal stemmen: 812 stem!

9 Dewi Pechler Aantal stemmen: 787 stem!

10 Boris Titulaer Aantal stemmen: 726 stem!

:r.

Al een paar keer op Aad gestemd trouwens ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een gare verkiezing, de hele top 10 bestaat uit mensen die helemaal niks voorstellen:

1 Jim Bakkum Aantal stemmen: 2668 stem!

2 Ehsan - Aantal stemmen: 2626 stem!

3 Maud Mulder Aantal stemmen: 1391 stem!

4 Nils Krake Aantal stemmen: 1144 stem!

5 Anno van Wanrooij Aantal stemmen: 1110 stem!

6 Kevin Hellenbrand (Ch!pz) Aantal stemmen: 997 stem!

7 Zlatan Ibrahimovic Aantal stemmen: 933 stem!

8 Vivienne van den Assem Aantal stemmen: 812 stem!

9 Dewi Pechler Aantal stemmen: 787 stem!

10 Boris Titulaer Aantal stemmen: 726 stem!

:r.

Al een paar keer op Aad gestemd trouwens ;).

De volgende mensen uit die lijst ken ik dus totaal niet. (De nummers, want ik ga niet alles overtypen)

2, 4, 5, 6 ,7 en 8. Is dit erg?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De volgende mensen uit die lijst ken ik dus totaal niet. (De nummers, want ik ga niet alles overtypen)

2, 4, 5, 6 ,7 en 8. Is dit erg?

Had ik dus ook, ik ken nr 6+7 wel, maar van iedereen die hier staat vraag ik me af wat hij/zij daar doet (het zijn bijna allemaal Men2b/Idols/-figuren ;)).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De volgende mensen uit die lijst ken ik dus totaal niet. (De nummers, want ik ga niet alles overtypen)

2, 4, 5, 6 ,7 en 8. Is dit erg?

Hoe meer je er niet kent, hoe hoger je intelligentie. Ik vind dat je de test behoorlijk hebt doorstaan :)

Als je al hun leeftijden bij elkaar optelt, zijn ze samen net zo oud als Aad trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De volgende mensen uit die lijst ken ik dus totaal niet. (De nummers, want ik ga niet alles overtypen)

2, 4, 5, 6 ,7 en 8. Is dit erg?

nummer 8 is Elise uit Zoop die andere zijn allemaal men2b mensen behalve nummer 7 dat is een voetballer.

sorry ik scoor slecht,

Link naar bericht
Delen op andere sites
met nog 30 stemmen erbij komt Aad binnen in de top 90, dus als we nou flink gaan stemmen de komende dagen dan halen we dat wel.

Als Aad dan in de top 90 staat wordt er denk ik ook meer door niet fans gestemt, omdat iedereen hem dan makkelijk kan vinden/zien.

DUS STEM http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/bekijk.asp?id=1003

net weer geklikt

het is natuurlijk wel weer de moeite waard en als iedereen nou gaat stemmen kunnen we aad nog bovenaan krijgen!!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gestemd op Paul van Gorcum

je kunt dan OOK op aad stemmen he ;)

stem 99 voor aad

pfff ik erger me kapot aan die stemmerij... alleen van kinderen die daaar stemmen lijkt me... gossie, jim bakkum en al die andere idols, :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat hebben zij dit jaar gepresteerd?

Paul van Gorcum? Waar ben jij geweest joh de afgelopen maanden? :P

Hij heeft ervoor gezorgd dat Uncle Ar de beste ''Sinterklaas'' periode uit zijn leven heeft gehad

en dat een aantal andere forumleden hem persoonlijk konden ontmoeten (en aanraken) :D:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Paul van Gorcum? Waar ben jij geweest joh de afgelopen maanden? :P

Hij heeft ervoor gezorgd dat Uncle Ar de beste ''Sinterklaas'' periode uit zijn leven heeft gehad

en dat een aantal andere forumleden hem persoonlijk konden ontmoeten (en aanraken en zoenen) :D:P

Wonderer aanraken is op zich al een hele prestatie, dus hij mag er wel bij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze veranderen het systeem van het stemmen wel om de dag he? Sinds een paar dagen kun je ook via je mobiel stemmen, en nu krijg je ineens een mailtje waarmee je je stem moet bevestigen. Ze kregen zeker door dat er nogal gefraudeerd werd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Motivatie: Hij is de leukste clown van Nederland." Fout, de leukste clown van Nederland is Bassie. Bas van Toor is een zakenman en daar mogen we het op het forum niet over hebben. Deze motivatie is dus ook een beetje krom, maar je kan in principe dan Bas van Toor nooit nomineren, omdat je simpelweg niets over hem mag zeggen, dus in dit geval ook geen nominatie. Bassie kan je ook niet nomineren want die heeft geen achternaam en is geen bestaand persoon. Tja lastig...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

"Motivatie: Hij is de leukste clown van Nederland." Fout, de leukste clown van Nederland is Bassie. Bas van Toor is een zakenman en daar mogen we het op het forum niet over hebben. Deze motivatie is dus ook een beetje krom, maar je kan in principe dan Bas van Toor nooit nomineren, omdat je simpelweg niets over hem mag zeggen, dus in dit geval ook geen nominatie. Bassie kan je ook niet nomineren want die heeft geen achternaam en is geen bestaand persoon. Tja lastig...

Bassie de (clown) ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

"Motivatie: Hij is de leukste clown van Nederland." Fout, de leukste clown van Nederland is Bassie. Bas van Toor is een zakenman en daar mogen we het op het forum niet over hebben. Deze motivatie is dus ook een beetje krom, maar je kan in principe dan Bas van Toor nooit nomineren, omdat je simpelweg niets over hem mag zeggen, dus in dit geval ook geen nominatie. Bassie kan je ook niet nomineren want die heeft geen achternaam en is geen bestaand persoon. Tja lastig...

Als ik had gezegd Hij speelt de leukste clown van Nederland, had het dan wel goed geweest?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik had gezegd Hij speelt de leukste clown van Nederland, had het dan wel goed geweest?

Goed gezien, ja. ;)

Bas van Toor SPEELT de leukste clown van Nederland.

Bassie IS de leukste clown van Nederland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...