Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik vind dat *bas* er niet meer echt geloofwaardig uit ziet. Het lijkt wel een jurk wat ie een moet doen. Je ziet echt dat hij oud wordt en op een of andere manier vind ik dat niet geweldig staan.

Heb de show niet gezien, dus kan nog geen mening vormen, maar aan die foto's te zien denk ik....mwah

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja het winkeltje reist gewoon weer mee :)

Klopt! Ik heb een Bassie-pop gekocht (voor mijn dochtertje, stelletje grapjassen...), een cd en een DVD. Coby bemande het winkeltje in Bodegraven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
komt er een video / dvd van de schow uit?

Wat opviel was dat er, naast allerlei cameraploegen van tv-omroepen, ook een grote camera achterin de zaal stond van het type niet-te-versjouwen. De hele show werd ermee opgenomen, dus wie weet...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand wanneer de premiere precies was? En of Adriaan daarbij was? Er schijnt iets in de een krant te hebben gestaan, maar ik weet echt niet waar of wanneer. Iemand anders wel?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand wanneer de premiere precies was? En of Adriaan daarbij was? Er schijnt iets in de een krant te hebben gestaan, maar ik weet echt niet waar of wanneer. Iemand anders wel?

Bedoel je de première van Magicland? Die was in Bodegraven op 3 maart in Cultureel Centrum Elkshuis. Daarvoor waren er proefvoorstellingen, ik geloof dat Hinse of DJkoelkast daar is geweest.

Er was sprake van dat Adriaan bij de première aanwezig zou zijn, maar dit vond ik gelijk al ongeloofwaardig. Hij was er niet bij en dat is wel logisch, want hoe denk je dat kinderen reageren wanneer Aad in de zaal zit en niet op het podium staat? Aad zit nu trouwens in Spanje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bedoel je de première van Magicland? Die was in Bodegraven op 3 maart in Cultureel Centrum Elkshuis. Daarvoor waren er proefvoorstellingen, ik geloof dat Hinse of DJkoelkast daar is geweest.

Er was sprake van dat Adriaan bij de première aanwezig zou zijn, maar dit vond ik gelijk al ongeloofwaardig. Hij was er niet bij en dat is wel logisch, want hoe denk je dat kinderen reageren wanneer Aad in de zaal zit en niet op het podium staat? Aad zit nu trouwens in Spanje.

Heidbuurt was geweest ;)

Maar dit bevestigt inderdaad mijn vermoedens. Ik ben wel benieuwd of Aad nog een keer komt kijken, misschien in vermomming of zo... Hoewel ik toch betwijfel of de kinderen hem zouden herkennen, zijn er natuurlijk altijd van die vervelende ouders (zoals mijn vader) die het sprookje verstoren (op een kale man wijzen die gewoon in pak liep en dan zeggen "kijk, dat is Bassie". Ouders snappen kinderen niet).

Afijn, bedankt voor de info ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier een leuk filmpje over Magicland :)

http://217.149.193.67:8080/ramgen/video ... -bassie.rm

Het zal wel aan mij liggen, maar het leukste aan dat filmpje vind ik de info over Adriaan ;) Dat ie ineens gaat snoepen, terwijl hij daar nooit van gehouden heeft. Dat is leuke info! ^O^ (nou maar hopen dat ie geen kilo's aankomt :X)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar het leukste aan dat filmpje vind ik de info over Adriaan ;) Dat ie ineens gaat snoepen, terwijl hij daar nooit van gehouden heeft. Dat is leuke info! ^O^ (nou maar hopen dat ie geen kilo's aankomt :X)

Wel leuk om te horen hoe Bas over Aad spreekt. Ik vond dit wel een leuker interview dan dat van RTL Boulevard. Hier klinkt Bassie veel enthousiaster.

Link naar bericht
Delen op andere sites

JAAA!!!

http://www.magicland.nl is sinds 2 minuten weer geupdated => Doe nu mee aan de wedstrijd om kaartjes voor de nieuwe Magiclandshow te winnen en lees de coole nieuwe moppen van Bassie, en bekijk de tournee-informatielijsten van de optredens van Bassie & Sylvia !

Ik vind de site echt steeds beter komen, en leuker + origineler.

En natuurlijk niet te vergeten : overzichtelijker met telkens een knop om verder te kijken of om terug te gaan naar de vorige pagina.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie had wel eens even iets anders kunnen bedenken voor "Hallo vriendjes en vriendinnetjes". Dat was Adriaans uitspraak }:|

Die site is trouwens behoorlijk ruk. De doelgroep is niet duidelijk, de opmaak is inconsequent... Niet echt geweldig. Als dat een indicatie is voor de show... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
JAAA!!!

http://www.magicland.nl is sinds 2 minuten weer geupdates >> doe nu mee aan de wedstrijd om kaartjes voor de nieuwe Magiclandshow te winnen en lees de coole nieuwe moppen van Bassie, en zie het verhalenhoekje van Sylvia.

ik wie het verhalen hoekje nergen's staan

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie had wel eens even iets anders kunnen bedenken voor "Hallo vriendjes en vriendinnetjes". Dat was Adriaans uitspraak }:|

Die site is trouwens behoorlijk ruk. De doelgroep is niet duidelijk, de opmaak is inconsequent... Niet echt geweldig. Als dat een indicatie is voor de show... ;)

:X

Bij jou kan Magicland/Sylvia echt niets goed doen, hè?

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:X

Bij jou kan Magicland/Sylvia echt niets goed doen, hè?

;)

Ik ben zelf part-time webdesigner ;) En begrijp me echt niet verkeerd, ik vind het prima dat Bassie doorgaat met optreden nu Adriaan gestopt is, ik gun hem alle succes. En als Sylvia niet zo'n domme opmerking had gemaakt aan het adres van mijn held, zou ik haar ook niet zo erg vinden.

En om mijn geestelijke gezondheid te bewaren heb ik gewoon een counterpart nodig voor mijn obsessie voor Adriaan ;) Hij doet bijna alles goed, en Sylvia doet bijna alles fout :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat heeft Sylvia dan over Adriaan gezegd? Ik heb dat nooit helemaal meegekregen volgens mij...

"Je moet me niet met Adriaan vergelijken. Ik ben heel anders. Ik ben dynamischer dan hij." (vrije interpretatie, ik werd zo woest dat ik het niet precies heb onthouden. Mijn eerste reactie was "Ik wil jou wel eens een rotswand op zien klimmen en uit een vliegtuig springen dan!")

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is nu een voorbeeld waarom er al eeuwen lang oorlogen worden uitgevochten waarbij men soms niet meer weet wie er nu begonnen is. Ik denk dat deze kwestie op een verschil van inzicht duidt. Sylvia kent Adriaan persoonlijk en als artiest van de Lach-Spektakel Show en niet als de acrobaat uit de serie, dus haar uitspraken zijn op die kennis gebaseerd! Voor jouw is Adriaan je 'held' en dat is je goed recht maar is het geen appels met peren vergelijken want Adriaan is dan wel je held in de serie maar op het toneel valt het ook wel mee als acrobaat zijnde dan. Sylvia speelt niet in een avonturen reeks maar doet uitsluitend de shows met Bassie in het land. Verder hoor ik Sylvia in interviews op tv zeggen dat Bassie en Adriaan een mythe zijn die niet te evenaren is, en dat ze dat dan ook niet wil. Een vergelijk met Adriaan is volgens haar totaal niet op zijn plaats of het moet zijn dat ze nu de partner van Bassie is!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is nu een voorbeeld waarom er al eeuwen lang oorlogen worden uitgevochten waarbij men soms niet meer weet wie er nu begonnen is. Ik denk dat deze kwestie op een verschil van inzicht duidt. Sylvia kent Adriaan persoonlijk en als artiest van de Lach-Spektakel Show en niet als de acrobaat uit de serie, dus haar uitspraken zijn op die kennis gebaseerd! Voor jouw is Adriaan je 'held' en dat is je goed recht maar is het geen appels met peren vergelijken want Adriaan is dan wel je held in de serie maar op het toneel valt het ook wel mee als acrobaat zijnde dan. Sylvia speelt niet in een avonturen reeks maar doet uitsluitend de shows met Bassie in het land. Verder hoor ik Sylvia in interviews op tv zeggen dat Bassie en Adriaan een mythe zijn die niet te evenaren is, en dat ze dat dan ook niet wil. Een vergelijk met Adriaan is volgens haar totaal niet op zijn plaats of het moet zijn dat ze nu de partner van Bassie is!!

Net of ik objectief moet zijn of zo. Ik weet niet eens of ze Adriaan wel kent, persoonlijk. Natuurlijk was hij de laatste jaren niet zo hip meer op toneel, maar dat betekent toch niet dat zij maar eventjes met haar goocheltrucjes kan gaan verkondingen dat zij dynamischer is, kom nou. Ik vind het best dat ze met Bassie verder gaat, als ze maar niet denkt dat ze beter is of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

[Net of ik objectief moet zijn of zo. Ik weet niet eens of ze Adriaan wel kent, persoonlijk. Natuurlijk was hij de laatste jaren niet zo hip meer op toneel, maar dat betekent toch niet dat zij maar eventjes met haar goocheltrucjes kan gaan verkondingen dat zij dynamischer is, kom nou. Ik vind het best dat ze met Bassie verder gaat, als ze maar niet denkt dat ze beter is of zo.]

hhmmmmmm, klinkt al een stuk genuanceerder!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[Net of ik objectief moet zijn of zo. Ik weet niet eens of ze Adriaan wel kent, persoonlijk. Natuurlijk was hij de laatste jaren niet zo hip meer op toneel, maar dat betekent toch niet dat zij maar eventjes met haar goocheltrucjes kan gaan verkondingen dat zij dynamischer is, kom nou. Ik vind het best dat ze met Bassie verder gaat, als ze maar niet denkt dat ze beter is of zo.]

hhmmmmmm, klinkt al een stuk genuanceerder!

Ik ben meestal niet geneigd in elke post alles uit de doeken te doen. Ik schijn nogal compromisloos over te komen online, maar door alleen woorden en geen lichaamstaal, wordt alles een beetje groter dan ik bedoel.

Daarbij is "Sylvia sucks" een stuk korter dan "Sylvia mag van mij best met Bassie verder, als ze maar van Adriaan afblijft" ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...