Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik samen met een vriendin naar de Magiclandshow van Bassie en Sylvia geweest. Ik moet wel zeggen dat ik het met Adriaan toch veel beter vond, maar misschien moet het ook wel wennen. Opzich is de show leuk gedaan, maar ik vind het nu echt veel meer voor kleine kinderen. De trucs zijn ook best wel eenvoudig. Ook worden er nog grappen gebruikt die in de serie's van B&A zijn. Maar het is niet zo dat ik de show afkeur, de grappen van Bassie maken wel veel goed ;) Binnenkort zal ik wel even wat foto's plaatsen

>paar fotos: http://www.villabijkust.nl/~villanl/magic

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag ben ik samen met een vriendin naar de Magiclandshow van Bassie en Sylvia geweest. Ik moet wel zeggen dat ik het met Adriaan toch veel beter vond, maar misschien moet het ook wel wennen. Opzich is de show leuk gedaan, maar ik vind het nu echt veel meer voor kleine kinderen. De trucs zijn ook best wel eenvoudig. Ook worden er nog grappen gebruikt die in de serie's van B&A zijn. Binnenkort zal ik wel even wat foto's plaatsen

Hmm niet echt heel positief dus, ik weet nu niet meer of iknog wel ga. Jammer van die recycling van grappen ook

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag ben ik samen met een vriendin naar de Magiclandshow van Bassie en Sylvia geweest. Ik moet wel zeggen dat ik het met Adriaan toch veel beter vond, maar misschien moet het ook wel wennen. Opzich is de show leuk gedaan, maar ik vind het nu echt veel meer voor kleine kinderen. De trucs zijn ook best wel eenvoudig. Ook worden er nog grappen gebruikt die in de serie's van B&A zijn. Binnenkort zal ik wel even wat foto's plaatsen

ik zit nu al te springen om die foto's van de show vooral hoe het decor er nu uitziet ofzo

of gebruiken ze dat lachspektakeldecor nog??

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee heel nieuwe decor, het ziet er opzich niet verkeerd uit :)

Het lijkt me nog steeds leuk om met een paar Acrobatavieren te gaan (zie ander topic), zelfs al is het (nog?) niet zo leuk. Kunnen we altijd nog bij de artiestenuitgang Sylvia opwachten en haar eens laten zien hoe dynamisch mijn vuisten kunnen zijn :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt me nog steeds leuk om met een paar Acrobatavieren te gaan (zie ander topic), zelfs al is het (nog?) niet zo leuk. Kunnen we altijd nog bij de artiestenuitgang Sylvia opwachten en haar eens laten zien hoe dynamisch mijn vuisten kunnen zijn :D

Normaal gesproken ben ik tegen geweld... O-) .... Maar met dit mens :( ... Bitchslap haar! >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het lijkt me nog steeds leuk om met een paar Acrobatavieren te gaan (zie ander topic), zelfs al is het (nog?) niet zo leuk. Kunnen we altijd nog bij de artiestenuitgang Sylvia opwachten en haar eens laten zien hoe dynamisch mijn vuisten kunnen zijn :D

Kom maar met concrete plannen ;) Ik wil in ieder geval niet missen hoe jij Sylvia verbouwt, dus count me in ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom maar met concrete plannen ;) Ik wil in ieder geval niet missen hoe jij Sylvia verbouwt, dus count me in ;)

Nou, Bodegraven lijkt me nog steeds wel wat... jij zou nog kijken of je vrij kon krijgen.

Zijn er nog anderen die in Bodegraven willen afspreken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, Bodegraven lijkt me nog steeds wel wat... jij zou nog kijken of je vrij kon krijgen.

Zijn er nog anderen die in Bodegraven willen afspreken?

Helaas woon ik in België, en komt de Magicland show hier niet.

Hopelijk ooit nog wel, heidbuurtjeeeeh wat heb jij geluk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn er nog anderen die in Bodegraven willen afspreken?

Oh ja natuurlijk, Bodegraven dat is "slechts" een uurtje rijden vanaf hier ;):P

Ik wacht denk ik liever tot ze in omgeving Eindhoven komen, alhoewel ik eigenlijk helemaal niet zo'n zin heb ik in zo'n show. Op het eerste gezicht lijkt ie me namelijk nogal saai.

Die truc van die Sylvia in "Life & Cooking" was ook echt :O

Maar ja, misschien toch leuk om eens mee te maken. Ik zie wel...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh ja natuurlijk, Bodegraven dat is "slechts" een uurtje rijden vanaf hier ;):P

Ik wacht denk ik liever tot ze in omgeving Eindhoven komen, alhoewel ik eigenlijk helemaal niet zo'n zin heb ik in zo'n show. Op het eerste gezicht lijkt ie me namelijk nogal saai.

Die truc van die Sylvia in "Life & Cooking" was ook echt :O

Maar ja, misschien toch leuk om eens mee te maken. Ik zie wel...

Voor mij is het anderhalf uur met de trein, dus niet zeuren. Het lijkt me juist zo tof om met een stel te gaan, kunnen we elkaar ook eens in het echt zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor mij is het anderhalf uur met de trein, dus niet zeuren. Het lijkt me juist zo tof om met een stel te gaan, kunnen we elkaar ook eens in het echt zien.

Hmm ja, das ook wel weer zo... Moet er toch eens over denken dan maar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag ben ik samen met een vriendin naar de Magiclandshow van Bassie en Sylvia geweest. Ik moet wel zeggen dat ik het met Adriaan toch veel beter vond, maar misschien moet het ook wel wennen. Opzich is de show leuk gedaan, maar ik vind het nu echt veel meer voor kleine kinderen. De trucs zijn ook best wel eenvoudig. Ook worden er nog grappen gebruikt die in de serie's van B&A zijn. Maar het is niet zo dat ik de show afkeur, de grappen van Bassie maken wel veel goed ;) Binnenkort zal ik wel even wat foto's plaatsen

Wanneer komen die foto's nou ?

Ik ben erg benieuwd ! ! Of anders pakt *adjudant* je op. haha :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

leuk , in de plaats van b&a is het nu b&s (ik zie het zojuist op doek van olifant staan)

B&A klikt veel better dan B&S

straks starten ze ook een voetbal club , B&S grils ( Silvia wou een meiden voetbal club ) :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
leuk , in de plaats van b&a is het nu b&s (ik zie het zojuist op doek van olifant staan)

B&A klikt veel better dan B&S

straks starten ze ook een voetbal club , B&S grils ( Silvia wou een meiden voetbal club ) :P

De enige associate die ik krijg is Bull & Shit :X Zal wel aan mij liggen. Sylvia heeft het voor mij gewoon verpest :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
leuk , in de plaats van b&a is het nu b&s (ik zie het zojuist op doek van olifant staan)

B&A klikt veel better dan B&S

Het was opzich ook wel grappig, Sylvia vroeg aan de kinderen 'jongens wat staat hier, Bassie en..." en wat denk je wat die kleine kinderen allemaal zeiden? Juist, Adriaan! :D haha :D dat was wel grappig

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het was opzich ook wel grappig, Sylvia vroeg aan de kinderen 'jongens wat staat hier, Bassie en..." en wat denk je wat die kleine kinderen allemaal zeiden? Juist, Adriaan! :D haha :D dat was wel grappig

Haha, nou die kids hebben haar mooi op haar nummer gezet, arrogant wijf dat het is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het was opzich ook wel grappig, Sylvia vroeg aan de kinderen 'jongens wat staat hier, Bassie en..." en wat denk je wat die kleine kinderen allemaal zeiden? Juist, Adriaan! :D haha :D dat was wel grappig

wat waren hun gezichten? en wat hebben ze er op gezegt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is duidelijk dat iedereen voor Bassie komt. Als Bassie zonder Silvia zou optreden zouden er denk ik evenveel mensen op af komen als met.

Ja, en als Sylvia zonder Bassie op zou treden, komt er geen hond >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als Bassie het uiteindelijk toch voor gezien houdt, dan begint Sylvia gewoon een nieuwe show: "Sylvia & Haar Ego" :P

spicial voor *lara* en zijn vrienden :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

komt er een video/dvd van de schow ??

*adriaan* ik hoop van niet

*b2* ik heb geen dikke piet

*japie* niet !

*b2* riet?

*b2oud* broer hij zegt niet piet maar riet

*b2* ow zeg je niet zeg dat dan

*lara* waf,waf,waf

*b2oud* *b2* ow zeg dat dan (samen)

*b1* stommelingen hij zegt NIET!!!

*robin* ha-ha-ha

*plaag* mhahhahahahahahahaha

*professor* huilen !!!!

*adjudant* wat is dat hier

*kapitein* 3,2,1

boem

*adjudant* hahahahahaha

*plaag* mhahahahahaahahahahahahahahahaha

*adriaan* hahahaha

*b2* hihihihihih

*B100* hahahahahahahahahaha

(wat een boeltje :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jongens, jongens haal die oogkleppen eens van je hoofd! Ben je nu B&A fan of ben je het niet. Als je het wel bent dan zul je toch ook zo realistisch moeten zijn dat de echte waarde van B&A in de tv-serie zit. En niet in de shows in het land en inmiddels zijn er zovele jaren voorbij gegaan dat Adriaan als acrobaat echt niet meer geloofwaardig was. Ga nu niet bijvoorbaat oordelen over een show die niet vergeleken kan worden. B&A is B&A en dat is totaal niet vergelijkbaar met wat er nu staat als B&S. Respecteer Bassie zijn keuze om nog een poosje door te gaan, het is tenslotte zijn eigen keuze en ik denk dat hij dan een goede keuze heeft gemaakt met Sylvia als partner. Ga eerst eens kijken voor je commentaar levert en je zult zien dat er van een vergelijk al geen sprake kan zijn maar dat er wel een leuke show staat waar Nederland trots op kan zijn dat dit langs de theaters reist. Zoveel is er nu ook weer niet. En de meisjes zullen er aan Sylvia zeker een idool bij hebben want wat zij in de show presteert is beslist niet slecht. Sterker nog, als je kans ziet om op te boksen tegen het B&A imago en dat ook nog waar maakt vind ik dat een prestatie opzich! Ga kijken en laat de show over je heen komen, dit is van een hoger niveau als 'duim omhoog, duim omlaag en olé De rest mag je er zelf bij verzinnen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm Sylvia Fan meld zich op het B&A Forum haha

Maar goed even serieus. Ik respecteer Bassie's keuze om door te gaan met optredens in het land volledig. Ik respecteer daarbij ook zijn keuze voor een nieuwe partner. Maar op de een of andere manier geeft Sylvia mij en anderen hier een beetje 'n negatieve indruk. Tis inderdaad maar een indruk en misschien is Sylvia in het dagelijks leven wel een erg leuk mens. Helaas weet ik dat niet en uit ik in mijn mening hier over haar persoontje, dat gebeurt bij iedereen die in de publiciteit raakt, kan er weinig aan doen.

Alleen één puntje van kritiek op je reactie, hoezo zijn de meisjes een idool rijker aan Sylvia? De kids van tegenwoordig zijn volgens mij nu meer gericht op meidengroepjes als K3 en de M-Kids, boybandjes en artiesten als Britney, Christina en mensen uit Idols... Die zitten toch niet op een, laat ik het beschaafd zeggen, wat rijpere vrouw te wachten? En daarbij blijft het voor die kinderen Bassie & Adriaan, Sylvia zou Adriaan nooit kunnen vervangen en dat weten die kinderen ook maar al te goed... Dat geldt voor ons hier ook een beetje en als Sylvia kan bewijzen dat zij een waardige 'vervanger' is naast Bassie zal iedereen haar beetje voor beetje meer gaan respecteren.

Over de show kan ik niks zeggen, en je zult me er dan ook met geen negatief woord over horen praten. Ben wel eigenlijk wel benieuwd :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jongens, jongens haal die oogkleppen eens van je hoofd! Ben je nu B&A fan of ben je het niet. Als je het wel bent dan zul je toch ook zo realistisch moeten zijn dat de echte waarde van B&A in de tv-serie zit. En niet in de shows in het land en inmiddels zijn er zovele jaren voorbij gegaan dat Adriaan als acrobaat echt niet meer geloofwaardig was. Ga nu niet bijvoorbaat oordelen over een show die niet vergeleken kan worden. B&A is B&A en dat is totaal niet vergelijkbaar met wat er nu staat als B&S. Respecteer Bassie zijn keuze om nog een poosje door te gaan, het is tenslotte zijn eigen keuze en ik denk dat hij dan een goede keuze heeft gemaakt met Sylvia als partner. Ga eerst eens kijken voor je commentaar levert en je zult zien dat er van een vergelijk al geen sprake kan zijn maar dat er wel een leuke show staat waar Nederland trots op kan zijn dat dit langs de theaters reist. Zoveel is er nu ook weer niet. En de meisjes zullen er aan Sylvia zeker een idool bij hebben want wat zij in de show presteert is beslist niet slecht. Sterker nog, als je kans ziet om op te boksen tegen het B&A imago en dat ook nog waar maakt vind ik dat een prestatie opzich! Ga kijken en laat de show over je heen komen, dit is van een hoger niveau als 'duim omhoog, duim omlaag en olé De rest mag je er zelf bij verzinnen

Ik was best bereid om ze een kans te geven, tot mevrouw Sylvia het nodig vond om mijn held af te kraken. Sindsdien moet ik haar niet. Niemand komt aan mijn Adriaan }:|

Ik wou vroeger ook goochelaar worden, dus misschien is ze wel een leuk voorbeeld voor kleine meisjes die willen goochelen, maar Hans Kazan was mijn held vroeger.

Ik vind het best dat Bassie doorgaat, alle lof voor hem. Alleen die Sylvia moet ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag ben ik in Bodegraven geweest naar de B&S show en ik moet zeggen dat het goed in elkaar zat. Hier en daar zaten er nog wat rafelige kantjes aan, maar het was niet opvallend en het ging tenslotte om hun allereertse show. Sylvia kwam ontspannen en natural over - over Bassie hoef ik natuurlijk niets te zeggen... ^O^

Saillant detail was dat de spiekbrieven van B&S waren geschreven op de achterkant van oude B&D posters... pfew, dat zal wel heiligschennis zijn voor een aantal van jullie! Bas zal wel denken dat hij daar toch nooit meer wat mee kan.

Ik sprak achteraf Evert (van de n Bos?) nog even, die B&S op het podium, en daarbuiten, assisteert. Evert heeft dat ook altijd voor B&A gedaan en werd daar ook wel algemeen assistent genoemd. Evert vertelde me dat het spannend is voor iedereen in show of ze de slag kunnen maken van B&A naar B&S. Ze zijn zich daar erg goed van bewust. Ook Coby zei dit en toen ik haar vertelde dat ik het een geslaagde show vond, zwaaide ze me uit met de woorden "Vertel het door!". Daar lijkt ook wat spanning en onzekerheid te zitten en Bas zal dat ook zeker hebben. niets van te merken op het podium overigens.

Evert had nog een leuke anekdote: bij de B&A shows had hij een kistje voor de requisieten van ruwweg 60x60x60 cm, maar "door al dat gegoochel" (zijn woorden, met een grote grijns) is het nu een verrijdbare kist van 300x80x80 cm!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag ben ik in Bodegraven geweest naar de B&S show en ik moet zeggen dat het goed in elkaar zat. Hier en daar zaten er nog wat rafelige kantjes aan, maar het was niet opvallend en het ging tenslotte om hun allereertse show. Sylvia kwam ontspannen en natural over - over Bassie hoef ik natuurlijk niets te zeggen... ^O^

Saillant detail was dat de spiekbrieven van B&S waren geschreven op de achterkant van oude B&D posters... pfew, dat zal wel heiligschennis zijn voor een aantal van jullie! Bas zal wel denken dat hij daar toch nooit meer wat mee kan.

Ik sprak achteraf Evert (van de n Bos?) nog even, die B&S op het podium, en daarbuiten, assisteert. Evert heeft dat ook altijd voor B&A gedaan en werd daar ook wel algemeen assistent genoemd. Evert vertelde me dat het spannend is voor iedereen in show of ze de slag kunnen maken van B&A naar B&S. Ze zijn zich daar erg goed van bewust. Ook Coby zei dit en toen ik haar vertelde dat ik het een geslaagde show vond, zwaaide ze me uit met de woorden "Vertel het door!". Daar lijkt ook wat spanning en onzekerheid te zitten en Bas zal dat ook zeker hebben. niets van te merken op het podium overigens.

Evert had nog een leuke anekdote: bij de B&A shows had hij een kistje voor de requisieten van ruwweg 60x60x60 cm, maar "door al dat gegoochel" (zijn woorden, met een grote grijns) is het nu een verrijdbare kist van 300x80x80 cm!!

Tweede poging.

Plaatjes werken als je "Schakel BBCode uit in dit bericht uitvinkt.

Leuk dat je een fijne dag hebt gehad (en je kinderen ook, neem ik aan). Hoe kom je zo in gesprek met Coby en Evert? Ik kan me wel voorstellen dat ze onzeker zijn.

Ik denk niet dat ik onbevooroordeeld naar Sylvia kan kijken, maar voor hen is het wel leuk dat de show een soort succes wordt. Als ze het maar niet met B&A gaan vergelijken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tweede poging.

Plaatjes werken als je "Schakel BBCode uit in dit bericht uitvinkt.

Leuk dat je een fijne dag hebt gehad (en je kinderen ook, neem ik aan). Hoe kom je zo in gesprek met Coby en Evert? Ik kan me wel voorstellen dat ze onzeker zijn.

Ik denk niet dat ik onbevooroordeeld naar Sylvia kan kijken, maar voor hen is het wel leuk dat de show een soort succes wordt. Als ze het maar niet met B&A gaan vergelijken :P

Goeie tip van die plaatjes. Ik plaats ze toch maar niet omdat ze niet veel toevoegen aan de foto's van de eerder geplaatste link in dit topic.

Tsja, hoe kom je in gesprek... Ik sta zelf ook een paar keer per maand op het podium (hobby), dus ik kan daarover makkelijk een onderwerp over aansnijden. Breekt het ijs als het ware. Beroepsmatig heb ik ook een "ijsbrekersfunctie", dus dat helpt ook. O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goeie tip van die plaatjes. Ik plaats ze toch maar niet omdat ze niet veel toevoegen aan de foto's van de eerder geplaatste link in dit topic.

Tsja, hoe kom je in gesprek... Ik sta zelf ook een paar keer per maand op het podium (hobby), dus ik kan daarover makkelijk een onderwerp over aansnijden. Breekt het ijs als het ware. Beroepsmatig heb ik ook een "ijsbrekersfunctie", dus dat helpt ook. O-)

Zet je BBCode nou aan, anders werken niet alleen de plaatjes niet, maar ook de quotes niet ;)

Vertel meer. Wat doe je op het podium? In welke beroep heb je een ijsbrekersfunctie? ;) Waarschijnlijk moet dat in een ander topic maar ik ben wel schieuwnierig! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zet je BBCode nou aan, anders werken niet alleen de plaatjes niet, maar ook de quotes niet ;)

Vertel meer. Wat doe je op het podium? In welke beroep heb je een ijsbrekersfunctie? ;) Waarschijnlijk moet dat in een ander topic maar ik ben wel schieuwnierig! :D

Gek met die BBCodes, bij mij ziet het er wel goed uit.... nou ja, na 2 keer dan...

Even helemaal off-topic dan (sorry luitjes):

Ik speel al jaren gitaar en speel in een redelijk bekende rockband (http://www.gofigure.nl) in Rotterdam e.o. waar we het kroegen- en clubcircuit aflopen. Ook bij de buren van Bas van Toor, O'Sheas in Vlaardingen, spelen we regelmatig. Ik heb met Bas wel eens over en weer gemaild als muzikanten onder elkaar en muziek maken is duidelijk ook een grote liefde van hem. Hij zei misschien een keertje te komen kijken... yeah right!! ^O^

In mijn werk ben ik verantwoordelijk voor het succes van een aantal ICT-diensten. Ik zorg voor dienstontwikkeling, trend-spotting in de markt en treed bij klanten als orakel op. Hierbij sta ik ook regelmatig op het podium, maar dan als spreker tijdens seminars of presentaties.

En nu weer on-topic...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...