Ga naar inhoud

Jongens wat enorm, we gaan naar... Lanzarote


Aanbevolen berichten

Eigenlijk rijmt dat andere woord beter op Lanzarote, maar dat geeft de stemming niet goed weer... ;)

We gaan in juli 2 weken naar Lanzarote - om precies te zijn in Puerto del Carmen, waar B&A en de boeven in hotel Las Feriones zaten.

Ik huur 10 dagen een rode jeep (een pot gele verf gaat ook mee :P ) en alle locaties gaan opgezocht worden. Alle tijd want 2 weken op Lanzarote is best lang...

Nog tips van jullie kant?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eigenlijk rijmt dat andere woord beter op Lanzarote, maar dat geeft de stemming niet goed weer... ;)

We gaan in juli 2 weken naar Lanzarote - om precies te zijn in Puerto del Carmen, waar B&A en de boeven in hotel Las Feriones zaten.

Ik huur 10 dagen een rode jeep (een pot gele verf gaat ook mee :P ) en alle locaties gaan opgezocht worden. Alle tijd want 2 weken op Lanzarote is best lang...

Nog tips van jullie kant?

tip: huur een gele jeep en oranje verf ;)

tips euh cams mee en laat de baron en kornuiten thuis

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tip: huur een gele jeep en oranje verf ;)

...

:) Mjah, op dat hele eiland is maar 1 open jeep te huur lijkt het wel (ik heb hem via internet "geregeld"). Die is helaas rood ipv geel. Gelukkig nog wel een B&A kleur.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:) Mjah, op dat hele eiland is maar 1 open jeep te huur lijkt het wel (ik heb hem via internet "geregeld"). Die is helaas rood ipv geel. Gelukkig nog wel een B&A kleur.

is het dan zon professor karretje? dat is ook gaaf :D maar die heeft geen gele stippen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

is het dan zon professor karretje? dat is ook gaaf :D maar die heeft geen gele stippen...

Nee, da's een Panda of Marbella of zo met een linnen dakje. Die zal gezien de leeftijd niet meer rondrijden denk ik - maar je weet maar nooit.

Wat we nu huren is meer een model Jeep: Samurai of Vittara, ik weet het niet meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ik maar denken dat ik gek was om naar Luxemburg te gaan ;)

Nooit geweest in Lanzarote, maar... Misschien zou het voor Luuk en Marieke leuk zijn als je een soort speurtocht uitzet? Kunnen zij ook een schat gaan zoeken. Alleen niet volstoppen met peper dan natuurlijk ;)

Camera mee en scenes naspelen, natuurlijk. Als je voor mij een ticket regelt, wil ik de Baron wel spelen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En anders neem je gewoon een oude Renault 5. :P

Lag dat El Golfo (groene meertje) nou ook op Lanzarotte, daar moet je dan zeker naar toe.

Want dat vind ikzelf een erg mooie locatie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En anders neem je gewoon een oude Renault 5. :P

Lag dat El Golfo (groene meertje) nou ook op Lanzarotte, daar moet je dan zeker naar toe.

Want dat vind ikzelf een erg mooie locatie.

volgens mij moet je voor dat meertje wel betalen, maar het lijkt mij wel de moeite waard

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

volgens mij moet je voor dat meertje wel betalen, maar het lijkt mij wel de moeite waard

En je kan ook nog naar de schuilplaats van de Professor, dat lag ook op Lanzarote ;) Meer info op mijn site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eigenlijk rijmt dat andere woord beter op Lanzarote, maar dat geeft de stemming niet goed weer... ;)

We gaan in juli 2 weken naar Lanzarote - om precies te zijn in Puerto del Carmen, waar B&A en de boeven in hotel Las Feriones zaten.

Ik huur 10 dagen een rode jeep (een pot gele verf gaat ook mee :P ) en alle locaties gaan opgezocht worden. Alle tijd want 2 weken op Lanzarote is best lang...

Nog tips van jullie kant?

Neem stickers mee i.p.v. verf. Dan klagen ze vast minder, als je de auto terug brengt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

neem een gethoblaster mee en wat B&A cds :D:P

En een laptop met dvd speler, kan je de scenes nakijken als je op de plek staat waar die zich afspelen (met het ei in de rug als de grote maan het water meegenomen heeft ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
En anders neem je gewoon een oude Renault 5. :P

Lag dat El Golfo (groene meertje) nou ook op Lanzarotte, daar moet je dan zeker naar toe.

Want dat vind ikzelf een erg mooie locatie.

ja dat is op lanzarote ik ben daar zelf ook geweest

alleen je kan niet bij het meertje komen je kan het van boven zien

en ik heb daar een stuk rekwisiet gekocht

namelijk een stuk steen

en ik heb het gezien in de serie *O*

misschien kan je nog wel een stuk kopen

ik duim voor je ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben zelf ook geweest 5 jaar geleden en ik heb daar met mijn ouders alle plekjes bezocht waar B&A ook waren. Het groene meertje is een zekere aanrader en erg leuk!

Je kan in 4 dagen veel zien van het hele eiland. Zo groot is het niet, ook op het punt is heel mooi waar Bassie zegt: "Dat eiland lijkt wel op een ei"

Veel plezier met de reis!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien is ook de plek waar B&A het 'ei' zagen liggen wel mooi om te bekijken. Het eilandje is erg mooi te zien vanaf die rots (naar beneden klimmen om te kijken of de kleine maan er nog is zal wel niet te doen zijn :))

O} Pfoeh... Ik heb nog 6 maanden om iets aan mijn acrobatiek te doen. Mss een schriftelijke cursus bij Aad...? :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oooo...

Wat een mooi aantal posts heb jij, Maike: 3333!!!

Nou moet je natuurlijk even niks meer posten - ik gok dat je het heeeel lang kunt volhouden... _O-

Niet dus, want inmiddels heeft ze er alweer 3334. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oooo...

Wat een mooi aantal posts heb jij, Maike: 3333!!!

Nou moet je natuurlijk even niks meer posten - ik gok dat je het heeeel lang kunt volhouden...

_O-

Ja, niet dus :-p Als je ook alle offtopic posts meerekent, zit ik al op 4800 of zo, trouwens.

Vond je van mijn ideeën?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, niet dus :-p Als je ook alle offtopic posts meerekent, zit ik al op 4800 of zo, trouwens.

Vond je van mijn ideeën?

Met al die ideeen wordt 2 weken dadelijk nog krap! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

De gefion, de boot waar Bassie bij de professor op staat, met de vuur pijlen komt ligt/lag ook in een haven op Lanzarote

de Gefion, niet alleen de boot uit de prof maar ook de boot uiot de schatkaart, schilderij (ja ik weet de naam klopt niet, maar dat is een foutje van Aad)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...