Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie, Deel III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een deel van het dak van de Arena is ingestort. :Y

Wat is dat nou weer voor b*llshit? Wat is je bron? Het gebied rond de Arena is afgezet door gevaar van sneeuw/ijs dat af en toe van het dak van de Arena valt, dat kan gevaarlijk zijn voor passanten en spelers. En er zijn een paar glasplaten op lager gelegen delen van het stadion gebroken door vallend ijs en sneeuw dat van het dak viel... Ik weet niet hoe je erbij komt over delen dak die naar beneden zijn gekomen... :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat is dat nou weer voor b*llshit? Wat is je bron? Het gebied rond de Arena is afgezet door gevaar van sneeuw/ijs dat af en toe van het dak van de Arena valt, dat kan gevaarlijk zijn voor passanten en spelers. En er zijn een paar glasplaten op lager gelegen delen van het stadion gebroken door vallend ijs en sneeuw dat van het dak viel... Ik weet niet hoe je erbij komt over delen dak die naar beneden zijn gekomen... :?

beetje indrukmakerij

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat is dat nou weer voor b*llshit? Wat is je bron? Het gebied rond de Arena is afgezet door gevaar van sneeuw/ijs dat af en toe van het dak van de Arena valt, dat kan gevaarlijk zijn voor passanten en spelers. En er zijn een paar glasplaten op lager gelegen delen van het stadion gebroken door vallend ijs en sneeuw dat van het dak viel... Ik weet niet hoe je erbij komt over delen dak die naar beneden zijn gekomen... :?

Kijk zelf maar, dan zul je zien dat ik geen onzin sta te vertellen:

http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm ... y=2&pid=nu

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet weer vragen beantwoorden... Gaarna jullie hulp...

1: Hoe laat wordt er begonnen met het simuleren van de wedstrijden op OSM?

2: Door wie werd de I-mode site voor OSM gemaakt?

3: Wie heeft de Gouden Schoen in 1980 gewonnen?

4: Hoelang duurt een voetbalmatch voor dames, de pauze niet meegerekend?

5: Welke Engelse ploeg heeft de Uefa-cup het meest gewonnen?

6: Waar en wanneer werd de eerste competitiewedstrijd gespeeld?

7: Hoeveel maal heeft Racing Genk de Uefa-cup gewonnen?

8: Welk ploeg is de oudste ploeg van België?

9: Uit hoeveel clubs bestaat de Engelse Premier League?

10: Welke oud-Ajacied was in 1995 als assistent-trainer in dienst van Grasshoppers tijdens de Europa Cup-confrontatie met Ajax?

er kwam dus een 2e verlenging vandaar weer 10 vragen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

1: Hoe laat wordt er begonnen met het simuleren van de wedstrijden op OSM?

Vanaf 01:00u

5: Welke Engelse ploeg heeft de Uefa-cup het meest gewonnen?

Liverpool

9: Uit hoeveel clubs bestaat de Engelse Premier League?

20

De rest weet ik niet uit mijn hoofd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1: Hoe laat wordt er begonnen met het simuleren van de wedstrijden op OSM?

Vanaf 01:00u

5: Welke Engelse ploeg heeft de Uefa-cup het meest gewonnen?

Liverpool

9: Uit hoeveel clubs bestaat de Engelse Premier League?

20

De rest weet ik niet uit mijn hoofd.

zeker?

op osm zeggen ze namelijk 12 uur :)

overigens weet ik nu alleen vraag 10 nog niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zeker?

op osm zeggen ze namelijk 12 uur :)

overigens weet ik nu alleen vraag 10 nog niet

Eerst was het om 2 uur, toen is dat vervroegd naar 1 uur.

Dan zou het weer vervroegd moeten zijn, volgens mij kun je de actuele tijd vinden in de OSM FAQ.

EDIT:

Q07 Wanneer en hoe vaak worden er wedstrijden gespeeld?

Wedstrijden worden elke nacht gespeeld vanaf 0:00u 's nachts Nederlandse tijd.

Dus toch vanaf middernacht ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij moet vraag 5 Wim Kieft zijn van Ajax, maar dat weet ik niet zeker, of hij won hem in 1981 of 1982.

Ik zat ook te denken aan Kees Kist van AZ 67 maar die won hem volgens mij in 1978 of 1979.

Hier heb je waarschijnlijk ook nog niks aan maar alsnog. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vind je dan dat Chelsea niet goed is, als je Barcelona na 19 minuten op 3-0 zet, heb je echt wel kwaliteiten.

En Lyon-Werder Bremen 7-2, leek me ook wel een mooie pot.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vind je dan dat Chelsea niet goed is, als je Barcelona na 19 minuten op 3-0 zet, heb je echt wel kwaliteiten.

En Lyon-Werder Bremen 7-2, leek me ook wel een mooie pot.

Ik ben het met Adriana eens, ik zeg niet dat Chelsea niet goed is.

Maar Barca speelt veel mooier en ik vind ook beter.

En als je ziet hoeveel geld Chelsea in spelers heeft gestoken vind ik het ook niet zo'n kunst dat ze ver komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vind je dan dat Chelsea niet goed is, als je Barcelona na 19 minuten op 3-0 zet, heb je echt wel kwaliteiten.

En Lyon-Werder Bremen 7-2, leek me ook wel een mooie pot.

hij zegt ook een echte voetballende ploeg

chelsea was meer aan het afwachten, maar dan nog een mooie ploeg!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Knappe zege voor PSV (0-2), het Nederlandse voetbal is na het UEFA Cup debacle van 24 februari weer eens positief op de kaart gezet. Daarnaast, één van de finalisten van de CL van vorig jaar ligt er nu dus uit.

Real Madrid ook uit het toernooi, Ronaldo rood. Wat een drama voor het Spaanse voetbal, alle Europacupvertegenwoordigers uitgeschakeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Knap van Guus!

Ajax hoeft zich i.i.g. niet meer te schamen als ze geen kampioen meer worden.

PSV doet het sowieso goed in het Stade Louis II stadion.

Het laatste team wat voor de wedstrijd een punt wist te pakken was ook PSV.

PSV-Lyon zou ook wel een leuk affiche zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Knap van Guus!

Ajax hoeft zich i.i.g. niet meer te schamen als ze geen kampioen meer worden.

PSV doet het sowieso goed in het Stade Louis II stadion.

Het laatste team wat voor de wedstrijd een punt wist te pakken was ook PSV.

PSV-Lyon zou ook wel een leuk affiche zijn.

Qua naam zijn er leukere affiches denkbaar :)

Bayern

Liverpool

Juve

AC Milan

Chelsea

Inter/Porto

Vind ik eigenlijk allemaal qua naam veel meer aanspreken dan Lyon

Daarbij denk ik dat PSV niet wint van Lyon

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Qua naam zijn er leukere affiches denkbaar :)

Bayern

Liverpool

Juve

AC Milan

Chelsea

Inter/Porto

Vind ik eigenlijk allemaal qua naam veel meer aanspreken dan Lyon

Daarbij denk ik dat PSV niet wint van Lyon

Lyon wordt lastig, maar eigenlijk zijn alle tegenstanders lastig.

Ik hoop op Liverpool, mooie club en ze zijn te kloppen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop op Liverpool, mooie club en ze zijn te kloppen.

Grappig genoeg dacht ik ook meteen aan Liverpool als komende tegenstander. Ik hoop voor PSV dat ze niet op Chelsea of Bayern stuiten, dat zijn van die vervelende tegenstanders.

AC Milan zou trouwens ook wel leuk zijn. Met name in San Siro doen Nederlandse ploegen (Ajax uitgezonderd) het daar altijd wel aardig. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Grappig genoeg dacht ik ook meteen aan Liverpool als komende tegenstander. Ik hoop voor PSV dat ze niet op Chelsea of Bayern stuiten, dat zijn van die vervelende tegenstanders.

AC Milan zou trouwens ook wel leuk zijn. Met name in San Siro doen Nederlandse ploegen (Ajax uitgezonderd) het daar altijd wel aardig. :)

Feyenoord 2x en Roda :)

Liverpool is een prachtige club en spelen voor de CL wel goed... Maar ze zijn te kloppen

Ik denk dat Bayern ook te kloppen is. Ik zie Juve eerder als gevaarlijke (en oneembare) horde

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voetbal: Arbiter Frisk stopt na bedreigingen

12 maart 2005, 12:37:28

STOCKHOLM (ANP) - Anders Frisk heeft zijn carrière als scheidsrechter per direct beëindigd. De Zweedse arbiter kwam tot dit besluit, nadat hij en zijn familie diverse malen zijn bedreigd.

Frisk stond twee weken geleden in het middelpunt van een ruzie tussen Chelsea-coach Jose Mourinho en Barcelona-trainer Frank Rijkaard. Mourinho beschuldigde Rijkaard ervan tijdens de rust van het Champions League-duel een praatje te hebben gemaakt met Frisk. Na de pauze stuurde de Zweed Chelsea-spits Drogba uit het veld en boog Barça een 0-1-achterstand om in een 2-1-overwinning.

Een dag later kwam Mourinho tot de conclusie dat alleen de Italiaanse topscheidsrechter Collina de return zou aankunnen. Die arbiter werd prompt door de UEFA aangesteld.

Incidenten

Of de incidenten in Barcelona iets met het besluit van Frisk hebben te maken, is onbekend. Bo Karlsson, voorzitter van de Zweedse voetbalbond, heeft bevestigd dat Frisk stopt. De leidsman zelf wilde niet reageren. ,,Ik wil niet op de details ingaan, dat moet Frisk maar zelf doen'', sprak Karlsson. ,,Maar de dreigementen waren zeer serieus.''

In september 2004 staakte Frisk al de Champions League-wedstrijd tussen AS Roma en Dinamo Kiev, nadat hij bij het ingaan van de rust een projectiel tegen zijn hoofd had gekregen. De leidsman verliet met bebloed hoofd het veld.

Frisk startte in 1991 zijn internationale scheidsrechterscarrière en mocht in 1996 al fluiten op het Europees kampioenschap in Engeland. Wegens van een rugblessure miste hij het wereldkampioenschap 1998 in Frankrijk, maar in 2000 leidde hij de EK-finale in Rotterdam tussen Frankrijk en Italië. Ook op het WK in Zuid-Korea en Japan was hij actief.

bron: home.nl

Nog even een artikel hierover ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

nog een opmerkelijk bericht:

Rafael van der Vaart vertrekt in de zomer bij Ajax, zo liet de middenvelder vandaag in Het Parool weten. De Oranje-internazional zegt dat dit het beste is voor de Amsterdammers, die alleen deze zomer nog een transfersom kunnen 'vangen'. "Maar ook voor mezelf, ik wil geen Van Bommel-effect."

"Mijn wens is nog steeds ooit in een mooie Europese competitie te spelen. Mijn contract loopt tot 2006. Als ik deze zomer niet ga, krijg je een Van Bommel-verhaal. Dan kan ik een jaar later transfervrij vertrekken. Ik denk niet dat de club dat wil", zegt de voormalig aanvoerder van Ajax vandaag in het dagblad.

Van der Vaart kan op genoeg belangstelling rekenen. Al jaren wordt hij met Spaanse en Engelse topclubs in verband gebracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
nog een opmerkelijk bericht:

[..]

Wat een misselijke man vind ik hem toch, pff net bekend dat hij niet meer zeker is van zijn basisplaats en meteen de dag erop gaat hij zulke praat verkopen.

Ik zal blij zijn als hij weg is, hij heeft nog niet laten zien wat er 3 jaar geleden van hem verwacht werd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat een misselijke man jongetje vind ik hem toch, pff net bekend dat hij niet meer zeker is van zijn basisplaats en meteen de dag erop gaat hij zulke praat verkopen.

Ik zal blij zijn als hij weg is, hij heeft nog niet laten zien wat er 3 jaar geleden van hem verwacht werd.

Zie vetgedrukt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
nog een opmerkelijk bericht:

Van der Vaart kan op genoeg belangstelling rekenen. Al jaren wordt hij met Spaanse en Engelse topclubs in verband gebracht.

Toch opmerkelijk, zoveel belangstelling voor een speler die z'n eigen club meer overlast dan voordeel heeft gebracht!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch opmerkelijk, zoveel belangstelling voor een speler die z'n eigen club meer overlast dan voordeel heeft gebracht!

Ben het wel met je eens Antonio, de laatste 2 jaar vind ik v.d. Vaart niet meer zo goed als hij was...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, NEC-Ajax [0-1] Nu kan ik er eigenlijk niet omheen draaien: ''Lucky Ajax'' :P

Wat een belabberd spel, behalve dan Lobont met die schitterende penaltyredding! ^O^

Niks "Lucky Ajax"...:N Een wedstrijd duurt 2x 45 minuten, en of je nou in de eerste of laatste minuut scoort maakt allemaal niks uit... En gewoon een geweldige redding van Bogdan Lobont...*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niks "Lucky Ajax"...:N Een wedstrijd duurt 2x 45 minuten, en of je nou in de eerste of laatste minuut scoort maakt allemaal niks uit... En gewoon een geweldige redding van Bogdan Lobont...*)

Uncle Ar geeft het toe en dan ontken jij het weer :X

Ik heb de hele wedstrijd gezien, en op canal +, op de radio, en op NOS was iedereen het er over eens: NEC verdiende minimaal een gelijkspel

Ik vind Blind (met John vd Brom als assistent) een slechte keuze!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Uncle Ar geeft het toe en dan ontken jij het weer :X

Ik heb de hele wedstrijd gezien, en op canal +, op de radio, en op NOS was iedereen het er over eens: NEC verdiende minimaal een gelijkspel

Ik vind Blind (met John vd Brom als assistent) een slechte keuze!

Wat is je punt? Als NEC een gelijkspel verdient en Ajax wint uiteindelijk snap ikk nog niet wat er "lucky" is...!? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is je punt? Als NEC een gelijkspel verdient en Ajax wint uiteindelijk snap ikk nog niet wat er "lucky" is...!? :?

Citaat Ruud Krol van de Ajax-Site nota bene: :P

,,We hadden het geluk (= lucky) aan onze zijdeâ€Â, gaf Krol op de persconferentie ruiterlijk toe. ,,We hebben geen goede wedstrijd gespeeld en niet laten zien wat we kunnen.â€Â

Ik bedoel, als zelf de TRAINER zo over zijn ploeg oordeelt. ;)

Plus kranten hadden bijna allemaal de kop: Ajax met hakken over de sloot in Nijmegen of iets in die trend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoel, als zelf de TRAINER zo over zijn ploeg oordeelt. ;)

Plus kranten hadden bijna allemaal de kop: Ajax met hakken over de sloot in Nijmegen of iets in die trend.

trainer? :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoel, als zelf de TRAINER zo over zijn ploeg oordeelt. ;)

Plus kranten hadden bijna allemaal de kop: Ajax met hakken over de sloot in Nijmegen of iets in die trend.

Telegraaf = Rotterdamse krant...O} Moet ik meepraten met wat de pers, trainers e.d. zeggen? Dit is mijn visie op de wedstrijd...:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...