Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

pipo12.jpg

Ja ja, die andere clown dus...

Persoonlijk ben ik altijd een groot fan van deze serie geweest. Cor Witsche en Marijke de Bakker waren geweldig in hun rollen als Pipo en Mamaloe. Maar pas echt fan was ik altijd van Plom O+ In de serie gespeeld door de geweldige Janine van Wely. Die vrouw deed me altijd iets zodra ze als vrolijke Plom op het scherm verscheen. Ik vind het erg jammer dat je van Janine (en overigens alle andere acteurs van Pipo) weinig meer hebt gehoord. Vind het bijvoorbeeld erg jammer dat ik het laatste optreden van Witschge als Pipo in 1990 niet heb meegekregen. Zeer spijtig ook dat hij zo vroeg moest sterven...

Heb lange tijd met de gedachte gelopen een site rond Pipo te maken, maar er is op internet al zo weinig info dat ik me afvraag of er wel echt animo voor is: of er wel echt fans zijn...

Iemand?? (iemand misschien ook meer info over Janine?, heb een interview met Marijke uit '98, maar wil meer als fannie...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb Pipo en de piraten van Toen op DVD en video, da's de enige die ik leuk vind. Pipo zelf vind ik geen leuk persoon, Klukkluk, de kapitein en 'Udubuhhh' zijn geniaal.

Bovendien vind ik de schminck van Pipo vreselijk, maar mocht je een design voor je site nodig hebben wil ik je wel helpen hoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond persoonlijk ''sapperdeflapperdeflapperdeflap'' leuker dan ''allememaggies'' ;)

Ik heb de nieuwe film dan wel niet gezien, maar ik heb gehoord dat ze daar een nieuwe uitdrukking bij hadden gedaan, afkoekeloekies ofzo. Die vind ik maar niks. Vroeger vond ik Pipo ook wel leuk, vooral door Cor Witschge.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb de nieuwe film dan wel niet gezien, maar ik heb gehoord dat ze daar een nieuwe uitdrukking bij hadden gedaan, afkoekeloekies ofzo. Die vind ik maar niks. Vroeger vond ik Pipo ook wel leuk, vooral door Cor Witschge.

Die film vind ik persoonlijk niks aan. Het is een pure namaak.

Pipo is natuurlijk harstikke leuk. Ik heb er zelf ook wat video's van liggen.

Schitterend altijd met die directeur!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Hmmz ben k door offtopic aan t bladeren, kom ik dit tegen ;) Niet dat ik iets nuttigs toe te voegen heb, maar k wil hem wel even omhoog kicken. Nu we het clowns en acrobatenforum zijn is dit topic ook wat intressanter he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yeah yeah, dit nieuwe forum heeft ook voordelen. Op deze manier kwam ik gister op het idee om pipo te gaan kijken :P .

3 banden liggen bij m'n neefjes, 2 hier. Ik heb nu een ingeving gekregen om ze terug te vragen :P . Gister heb ik Pipo en het Grachtengeheim gekeken.

De andere die ik in bezit heb eigelijk ;) :

Pipo en de Piraten van Toen

Pipo en de Noorderzon

Pipo en de Lachplaneet

Pipo en de Bosbas

Dit zijn alle avonturen die verschenen zijn die Wim Meuldijk gemaakt heeft.

Verder had je nog een hoop boeken/cd's/casettes en op video nog:

8 videoverhaaltjes voor het slapen gaan

Verhaaltjes voor het slapen gaan 2

Die nieuwe film heb ik nooit gezien, ik weet ook niet of dat wat is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat is echt heel leuk, ik heb hem laatst weer terug gezien, vooral Kluk-Kluk is daar geweldig :D

De Noorderzon is ook leuk met Per. Vooral dat accent :P

De Lachplaneet vind ik de minste van allemaal. Die geeft mij niet zo dat echte 'pipo-avonturen-gevoel'.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Jongens, ik heb zo gaaf nieuws.

Ik ben vandaag bij Cees van Oyen op bezoek geweest, de vervanger van Pipo toen Cor Witschge in conflict zat met de vara en niet meer wilde serie.

Cees heeft toen samen met Herbert Joeks en Janine van Wely een prachtige serie gemaakt op Ibiza, Pipo op Bizarra. Hij trad ook iedere week iedere woensdag op en maakte heel veel platen.

Je kent Cees misschien ook als de man van de stemmetjes (Calimero, Sesamstraat). en hij heeft een edison gewonnen voor de liedjes die hij schreef voor 'Oebele'

Anyway ik heb zijn orginele Pipo pak gekocht met schoenen, hoedje en een pruikendoos. Erg gaaf moet ik zeggen!!

Hij had ook zoveel verhalen en krantenknipsels...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jongens, ik heb zo gaaf nieuws.

Ik ben vandaag bij Cees van Oyen op bezoek geweest, de vervanger van Pipo toen Cor Witschge in conflict zat met de vara en niet meer wilde serie.

Cees heeft toen samen met Herbert Joeks en Janine van Wely een prachtige serie gemaakt op Ibiza, Pipo op Bizarra. Hij trad ook iedere week iedere woensdag op en maakte heel veel platen.

Je kent Cees misschien ook als de man van de stemmetjes (Calimero, Sesamstraat). en hij heeft een edison gewonnen voor de liedjes die hij schreef voor 'Oebele'

Anyway ik heb zijn orginele Pipo pak gekocht met schoenen, hoedje en een pruikendoos. Erg gaaf moet ik zeggen!!

Hij had ook zoveel verhalen en krantenknipsels...

Geweldig man! :D Cees van Oyen, als het goed is heeft hij ook een gastrol gehad in een aflevering van Flodder, hoe ziet hij eruit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geweldig man! :D Cees van Oyen, als het goed is heeft hij ook een gastrol gehad in een aflevering van Flodder, hoe ziet hij eruit?

Hij is wat ouder dan op de foto's die hij me liet zien van vroeger. hij is 69 ofzo, niet echt heel erg oud. en zijn vrouw was ook erg leuk en wist veel te vertellen.

het pak is eigenlijk hetzelfde als dat van Cor, tenminste is van dezelfde maker. Cor's pak hangt in het omroepmuseum, maar dit pak hangt nu mooi in mn kamer :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geweldig man! :D Cees van Oyen, als het goed is heeft hij ook een gastrol gehad in een aflevering van Flodder, hoe ziet hij eruit?

Ik heb ff gegoogled: zo moet Cees van Oyen eruit zien:

%7BC3028BC3-3DB4-4928-AC7E-721D4BEB442E%7D.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...