Ga naar inhoud

Binnenopnames Kasteel Duurstede


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zocht even het kasteel op uit de serie Diamant, en zag een herkenbare foto van binnen:

09Sleutelzaal1.jpg

Ik wist niet dat de binnenopnames ook in dit kasteel werden gedaan, dit wordt meestal in studio gedaan.

Heeft iemand nog meer foto's van het kasteel

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo,

Ik zocht even het kasteel op uit de serie Diamant, en zag een herkenbare foto van binnen:

09Sleutelzaal1.jpg

Ik wist niet dat de binnenopnames ook in dit kasteel werden gedaan, dit wordt meestal in studio gedaan.

Heeft iemand nog meer foto's van het kasteel

Dat doen ze wel vaker. Het boevenhuis uit de schatkaart is bijvoorbeeld ook van binnen gebruikt. En in de eerdere series zijn de binnenopnames van de caravan ook daadwerkelijk in de caravan opgenomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar zegt ie dan dat het duur is? Daar heeft ie het toch niet over?

Hij zei in bovenstaande ''waar heb je het gelezen dan dat opnames duur waren?'' maar ik zie geen reactie waar staat dat iemand vertelde dat het duur was, dus daarom vraag ik of het duur was :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

jofe 14 had waarschijnlijk niet in de gaten dat "Duurstede" de naam van het kasteel is en dacht dus dat met "Binnenopnames Kasteel Duurstede" bedoeld werd dat de opnames in het kasteel de duurste waren.

Zo simpel zal het wel zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
jofe 14 had waarschijnlijk niet in de gaten dat "Duurstede" de naam van het kasteel is en dacht dus dat met "Binnenopnames Kasteel Duurstede" bedoeld werd dat de opnames in het kasteel de duurste waren.

Zo simpel zal het wel zijn ;)

we denken weer te ingewikkeld ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...