Ga naar inhoud

B&A carvan gezien


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb de B&A caravan een zondag gezien. Ik kwam uit duitsland van vakantie en ik zag bij een snelweg in de buurt van Hengelo een B&A carvan staan wel van afstand aan een huis naast de snelweg een boerderijtje geloof ik (weet niet meer cker)

Het was erg kort dat ik hem zag maar toch zoals ik goed kon zien stonden er alleen de hoofden van B&A getekend op de deur of er net naast .

Weet iemand uit welke serie die caravan komt en misschien is die wel van iemand van DIT forum!

Groeten,

p.s. laat het ff weten!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoi,

Ik heb de B&A caravan een zondag gezien. Ik kwam uit duitsland van vakantie en ik zag bij een snelweg in de buurt van Hengelo een B&A carvan staan wel van afstand aan een huis naast de snelweg een boerderijtje geloof ik (weet niet meer cker)

Het was erg kort dat ik hem zag maar toch zoals ik goed kon zien stonden er alleen de hoofden van B&A getekend op de deur of er net naast .

Weet iemand uit welke serie die caravan komt en misschien is die wel van iemand van DIT forum!

Groeten,

p.s. laat het ff weten!

als ze op de deur zitten dan kan het alleen maar

de kroon

schatkaart zijn

en overigens

als die horizontale strepen had dan was het degene die gebruikt wordt in de amerika serie in het begin (curacou)

of het is diegene uit de opdracht

die heeft dat ook

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn verschillende mensen die een caravan in de kleuren van B&A verven. Het is niet de officiele, want die staat IIRC in Vlaardingen.

Op zich is het natuurlijk vrij makkelijk een caravan rood en geel te schilderen. Er stond een tijdje geleden zelfs een te koop op marktplaats voor 200 euro.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn verschillende mensen die een caravan in de kleuren van B&A verven. Het is niet de officiele, want die staat IIRC in Vlaardingen.

Op zich is het natuurlijk vrij makkelijk een caravan rood en geel te schilderen. Er stond een tijdje geleden zelfs een te koop op marktplaats voor 200 euro.

wat is IIRC wonderer

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn verschillende mensen die een caravan in de kleuren van B&A verven. Het is niet de officiele, want die staat IIRC in Vlaardingen.

Op zich is het natuurlijk vrij makkelijk een caravan rood en geel te schilderen. Er stond een tijdje geleden zelfs een te koop op marktplaats voor 200 euro.

Op de vragenpagina heeft Adriaan toch ook eens gezegd dat ze de caravans uit de series hebben weggegeven. Kan natuurlijk altijd zijn dat die nog door iemand wordt gebruikt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op de vragenpagina heeft Adriaan toch ook eens gezegd dat ze de caravans uit de series hebben weggegeven. Kan natuurlijk altijd zijn dat die nog door iemand wordt gebruikt...

Hmm. Nee, ik meen me nu te herinneren dat ze die caravan aan een dakloze gaven. Stond geloof ik in een van die artikelen van Heidbuurt. Of was dat weer wat anders?

Anyway, het lijkt me sterk dat het een officiele caravan is, maar het kan wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmm. Nee, ik meen me nu te herinneren dat ze die caravan aan een dakloze gaven. Stond geloof ik in een van die artikelen van Heidbuurt. Of was dat weer wat anders?

Anyway, het lijkt me sterk dat het een officiele caravan is, maar het kan wel.

De Caravan die ze nu gebruiken staat op dit moment in de winterstalling maar die krijgt in de zomer een andere plaats en verder zegt Adriaan op de vragenpagina het volgende: ... Toen die serie klaar was, hebben we die caravan aan een dakloze gegeven en die was er zo blij mee dat we jaren later hem ook de caravan uit de serie van de geheimzinnige opdracht hebben gegeven. De caravan die we hadden in de serie van Amerika hebben we weggegeven aan een circus en de caravan die we nu hebben, is net nieuw, dus daar kunnen we voorlopig weer mee vooruit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar er stonden echt 2 gezichten op, het stond bij een boerderij of een oud huis.

Maar ik zag het natuurlijk van ver weg dus..... maar leuk om te zien vond ik het wel. misschien toch van die dakloze aleen is ie het nu niet meer :P

Misschien heeft iemand duidelijke foto's van de caravans dan kan ik hem er tussen uit pikken .

En dan kunnen jullie je mening geven .

Jullie hebben er meer verstand van dan mij dus....

Maar ik vind het super leuk om die oude dingen enzo nog te zien .

p.s. ik vind de oude banden veel mooier de hoes ervan dan de nieuwes met die getekende figuren er op!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar er stonden echt 2 gezichten op, het stond bij een boerderij of een oud huis.

Maar ik zag het natuurlijk van ver weg dus..... maar leuk om te zien vond ik het wel. misschien toch van die dakloze aleen is ie het nu niet meer :P

Misschien heeft iemand duidelijke foto's van de caravans dan kan ik hem er tussen uit pikken .

En dan kunnen jullie je mening geven .

Jullie hebben er meer verstand van dan mij dus....

Maar ik vind het super leuk om die oude dingen enzo nog te zien .

p.s. ik vind de oude banden veel mooier de hoes ervan dan de nieuwes met die getekende figuren er op!

Die dakloze vond een tandem en heeft de caravan erachter gehangen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar er stonden echt 2 gezichten op, het stond bij een boerderij of een oud huis.

Maar ik zag het natuurlijk van ver weg dus..... maar leuk om te zien vond ik het wel. misschien toch van die dakloze aleen is ie het nu niet meer :P

Misschien heeft iemand duidelijke foto's van de caravans dan kan ik hem er tussen uit pikken .

En dan kunnen jullie je mening geven .

Jullie hebben er meer verstand van dan mij dus....

Maar ik vind het super leuk om die oude dingen enzo nog te zien .

p.s. ik vind de oude banden veel mooier de hoes ervan dan de nieuwes met die getekende figuren er op!

Even een paar van de site gehaald:

f89_gr.jpg03_caravan_buiten.jpg

31_caravandijk.jpg42_ba_caravan.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laatste kan het niet zijn, deze staat bij B&A in de stalling !!. Deze caravan is in de zomer in Hellendoorn te zien !!!!!!!!!!!!!!!!

Er zijn veel mensen die hun eigen B&A-caravan maken. Bij veel carnavalsoptochten zie je ze wel langs komen.

Vraagje? Welke caravan wordt er voor de film gebruikt? Het lijkt me juist wel leuk om een nieuw hip-design te bedenken voor een splinternieuwe B&A-caravan! (bijv. Ook met Robin erop getekend )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraagje? Welke caravan wordt er voor de film gebruikt? Het lijkt me juist wel leuk om een nieuw hip-design te bedenken voor een splinternieuwe B&A-caravan! (bijv. Ook met Robin erop getekend )

Ik denk dat dit de bekendste is dus het lijkt mij het handigst om deze te nemen:

f89_gr.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat dit de bekendste is dus het lijkt mij het handigst om deze te nemen

:Y Precies. Het idee is opzich niet gek gevonden, maar dan wordt het denk ik zo NIET-B&A.

We moeten *robin* zelf ook gewoon laten voor wat hij is en hem niet ineens wapens gaan geven of zo. ;)

^ Okay, dit is misschien een wat overdreven voorbeeld, maar je snapt de boodschap neem ik aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoi,

Ik heb de B&A caravan een zondag gezien. Ik kwam uit duitsland van vakantie en ik zag bij een snelweg in de buurt van Hengelo een B&A carvan staan wel van afstand aan een huis naast de snelweg een boerderijtje geloof ik (weet niet meer cker)

Het was erg kort dat ik hem zag maar toch zoals ik goed kon zien stonden er alleen de hoofden van B&A getekend op de deur of er net naast .

Weet iemand uit welke serie die caravan komt en misschien is die wel van iemand van DIT forum!

Groeten,

p.s. laat het ff weten!

Ook vreemd, je zag zomaar een B&A Caravan !

Tjah, moest ik die tegenkomen zou ik er voor gaan staan en zeker enkele foto's laten nemen ervan. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kon er geen foto van nemen want we reden op de snelweg en had geen fototoestel het lag in de buurt bij tilburg op de snelweg! waar weet ik niet precies het leek erop dat die bij een oud gebouw of boerderij stond en op de oprit! een alleenstaand huis !

Groeten *b2* (tofste boef)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kon er geen foto van nemen want we reden op de snelweg en had geen fototoestel het lag in de buurt bij tilburg op de snelweg! waar weet ik niet precies het leek erop dat die bij een oud gebouw of boerderij stond en op de oprit! een alleenstaand huis !

Groeten *b2* (tofste boef)

Ik dacht dat je Hengelo zei... en dat ligt volgens mij niet in de buurt van Tilburg! Waar is het nou? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

die maak je zo na. je moet er gewoon wat tijd en geld in steken. als ik een caravan wilt kopen ga ik gewoon naar de caravanshop bij ons op dorp. dan geef je de kleuren etc aan. en je moet veel geld neertellen. en je hebt precies het zelfde als B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...