PAV 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost Ik kan mis zijn maar is het niet gewoon Koningin Fabiola? Heel "gewoon", hoor, zo'n Koningin Fabiola. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 augustus 2005 gepost Share 13 augustus 2005 gepost Ik kan mis zijn maar is het niet gewoon Koningin Fabiola? Helemaal juist! 'Los doce Cuentos maravillosos' is een sprookjesbundel met daarin onder andere verhalen als: 'Hoe de slakken hun huisje kregen', 'Flip en de zonnebloemen', 'De Indische waterlelies', 'Het dwergje met de baard', 'De prins van de witte bergen', 'Pipo's hemelreis in een zeepbel' en 'De herberg der drie jonkvrouwen'. Randy je mag weer! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 augustus 2005 gepost Share 13 augustus 2005 gepost Mika Häkkinen sloot in 2001 z'n F1 carrière af, maar in welk land reed hij z'n laatste GP? Tevens had ik graag de winnaar van die GP geweten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2005 gepost Share 14 augustus 2005 gepost Helpt de hint Suzuka? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2005 gepost Share 17 augustus 2005 gepost Volgende hint, als jullie het nu niet weten dan stel ik een nieuwe vraag Ferrari Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 augustus 2005 gepost Share 17 augustus 2005 gepost GP van Japan, winnaar Schumacher ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2005 gepost Share 17 augustus 2005 gepost Dankjewel The Master Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 augustus 2005 gepost Share 17 augustus 2005 gepost Wie is de eigenaar van het warenhuis in "Are you being served" en hoe heet dat warenhuis ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost Wie is de eigenaar van het warenhuis in "Are you being served" en hoe heet dat warenhuis ? Is de vraag te moeilijk ? Ik kan eigenlijk geen tip geven zonder het antwoord weg te geven . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost [..]Is de vraag te moeilijk ? Ik kan eigenlijk geen tip geven zonder het antwoord weg te geven . Ik heb het nooi gezien, dus voor mij maakt de tip niets uit, maar ik zou toch een tip geven, want deze vraag loopt ook alweer een tijdje Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost [..]Ik heb het nooi gezien, dus voor mij maakt de tip niets uit, maar ik zou toch een tip geven, want deze vraag loopt ook alweer een tijdje Hele grote tip dan maar : Grace. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost Hele grote tip dan maar : Grace. Het antwoord dan maar? Naam warenhuis: Grace Brothers Eigenaar: Young Mr. Grace Eigenaar ben ik niet geheel zeker van trouwens. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost [..]Het antwoord dan maar? Naam warenhuis: Grace Brothers Eigenaar: Young Mr. Grace Eigenaar ben ik niet geheel zeker van trouwens. Is goed hoor . Dacht al dat je hem wel zou weten, zeker na je vraag over Allo Allo . Volgende voor jou ! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost Volgende voor jou ! Voor de verandering weer eens een sportvraag (Nee geen voetbal dit keer): Het Zeeuwse Middelburg heeft een rugbyclub met een prachtige naam, welke naam is dat? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 29 augustus 2005 gepost Auteur Share 29 augustus 2005 gepost [..]Voor de verandering weer eens een sportvraag (Nee geen voetbal dit keer): Het Zeeuwse Middelburg heeft een rugbyclub met een prachtige naam, welke naam is dat? Ach, daar viel m'n oog laatst toevallig op toen ik op rugby.pagina.nl zat te kijken. Het antwoord is: Eerste Zeeuwse Rugby Club Oemoemenoe Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 augustus 2005 gepost Share 30 augustus 2005 gepost Ach, daar viel m'n oog laatst toevallig op toen ik op rugby.pagina.nl zat te kijken. Het antwoord is:Eerste Zeeuwse Rugby Club Oemoemenoe Die bedoelde ik! Prachtige naam vind ik dat. Acrobaatje verzin een list, pardon een nieuwe vraag! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 30 augustus 2005 gepost Auteur Share 30 augustus 2005 gepost [..]Die bedoelde ik! Prachtige naam vind ik dat. Acrobaatje verzin een list, pardon een nieuwe vraag! Ik heb even geen vraag, en ik heb ook geen zin om er over na te denken. Wie nog een leuke vraag weet: Sla je slag! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 30 augustus 2005 gepost Share 30 augustus 2005 gepost [..]Ik heb even geen vraag, en ik heb ook geen zin om er over na te denken. Wie nog een leuke vraag weet: Sla je slag! Oke... Welke voetballer speelde twee Europacup I / Champions League finales in Wenen? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 september 2005 gepost Share 2 september 2005 gepost [..]Oke... Welke voetballer speelde twee Europacup I / Champions League finales in Wenen? Frank Rijkaard. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Een antwoord zullen we wel niet meer krijgen, dus The Master ga je gang Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Een antwoord zullen we wel niet meer krijgen, dus The Master ga je gang Was niet 100% zeker van mijn antwoord trouwens . Maar ok, nieuwe (makkelijke) vraag: Wie won de Tour de France in 1980 ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Wat een weggever : Zoetemelk Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Wat een weggever : Zoetemelk Inderdaad. Hij wordt ook nog genoemd in de Amerika-serie (Joop Karnemelk ). Volgende voor jou, randy ! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Kan het ook anders Ok, even denken. Een dubbele vraag 1 - Wat is de maximum score die je met 3 darts kan gooien 2 - Hoeveel darts heb je minstens nodig om 501 uit te spelen ( geef tevens de benodigde finish* ) *T20 = Tripple Twintig, SB = Single Bull, DB = Double Bull en ga zo maar door Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost 1 - Wat is de maximum score die je met 3 darts kan gooien2 - Hoeveel darts heb je minstens nodig om 501 uit te spelen ( geef tevens de benodigde finish* ) 1 = Onehundredandeightyyyyy!!! (180 dus ) 2 = 9 darts - T20, T20, T20 (321); T20, T20, T20 (141); T20, T15, D18 (0) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]1 = Onehundredandeightyyyyy!!! (180 dus ) 2 = 9 darts - T20, T20, T20 (321); T20, T20, T20 (141); T20, T15, D18 (0) Het is wanhondredendeejty Maargoed, hij klopt volledig, bij de 2 had je meerdere mogelijkheden, maar de jouwe klopt. Nu een opdracht : film jezelf als je 2 gooit ( degene van het forum die dat kan, krijgt van mij een krat bier ) Maareh, volgende voor jou acrobaatje Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost Hoe heet het pad tussen Pieterburen en St. Pietersberg? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Het Pieterpad? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Drommels. Onze knuffelbelg was me net weer voor > Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost Beide antwoorden reken ik goed! Maar Randy_Roes postte zijn antwoord eerder. Hij wist het in 1 minuut en 3 seconden en Adriana postte zijn antwoord in 1 minuut en 16 seconden. Om een lang verhaal kort te maken: Randy, jij bent! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Beide antwoorden reken ik goed! Maar Randy_Roes postte zijn antwoord eerder. Hij wist het in 1 minuut en 3 seconden en Adriana postte zijn antwoord in 1 minuut en 16 seconden. Om een lang verhaal kort te maken: Randy, jij bent! Kan het ook anders? Ik rule gewoon in dit topic > > > OK, een heeeeel moeilijke Wat is de achternaam van mijn koning Albert II? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Komaan? Is hij moeilijk? Hij is echt logisch hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost Komaan? Is hij moeilijk? Hij is echt logisch hoor! Logisch? Euh..... De Coningh?? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Logisch? Euh..... De Coningh?? Neen logisch op een ander vlak;) Maar ik geef verder geen hints meer. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost ALbert van Vlaanderen? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost ALbert van Vlaanderen? Laatste hint ( en man wat is het nu makkelijk ) Is Vlaanderen het land? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost [..]Laatste hint ( en man wat is het nu makkelijk ) Is Vlaanderen het land? Albert van België dan? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Albert van België dan? Juist, is toch logisch? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost [..]Juist, is toch logisch? Als je het zo bekijkt wel, ja. Ik geef 'm door aan Wonderer, zonder haar was ik niet op het goede antwoord gekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Juist, is toch logisch? Is dat echt zijn achternaam? ons koningshuis heet Van Oranje-Nassau... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Als je het zo bekijkt wel, ja. Ik geef 'm door aan Wonderer, zonder haar was ik niet op het goede antwoord gekomen. Oh dear... Waar staat IKEA voor? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik weet de juiste namen niet zonder op te zoeken maar zijn het niet de initialen van de oprichter en de beginletters van z'n geboorteplaats? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik weet de juiste namen niet zonder op te zoeken maar zijn het niet de initialen van de oprichter en de beginletters van z'n geboorteplaats? Min of meer. Ik reken het goed. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Min of meer. Ik reken het goed. Wat was het dan echt? Maargoed, een weggevertje (weer een waar staat vraagje ) Waar staat http voor? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Wat was het dan echt? Maargoed, een weggevertje (weer een waar staat vraagje ) Waar staat http voor? Ja, wat jij zei. De E is van het gehucht waar hij vandaan komt en de A voor de grotere plaats waar dat gehucht bij ligt Hyper Text Transfer Protocol. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Ja, wat jij zei. De E is van het gehucht waar hij vandaan komt en de A voor de grotere plaats waar dat gehucht bij ligt Hyper Text Transfer Protocol. Ow, nuja, had dat ooit eens opgevangen Jouw antwoord is uiteraard juist Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Wat is het verschil tussen een blend en een malt whisky? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Zuivere gok Een malt is de basis : gedestilleerd en in de fles Een blend is een mengsel van verscheidene malts Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Zuivere gokEen malt is de basis : gedestilleerd en in de fles Een blend is een mengsel van verscheidene malts Niet goed genoeg. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Laten we even logisch denken, ik weet dat er ook grain whiskey is. Dus dan is een blend een mengsel van malt en grain Ik hoop dat ik het nu juist heb Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten