Ga naar inhoud

Forumwijziging


Aanbevolen berichten

Leek me wel nuttig om hier een nieuw topic over te maken. Het topic [Het goede en het slechte nieuws], aangemaakt door the one and only: DJ Sjammie, ging toch meer over:

B&A forum > C&A forum

Nu hebben we in totaal 4 nieuwe genres erbij gekregen. Denk dat posts als: "grr het had anders gemoeten" overbodig zijn omdat er op is gestemd. Ik vind vooral de categorie 'Community' erg fijn, omdat dit het overzicht erin houdt. Dit maakt 'Gezellig offtopic' iets minder breed, dat is wel prettig vind ik.

Vraagje: Tellen de posts niet mee?

Zou wel leuk zijn als dat ook is bij Community, want dan ben je geen postwinner als je tegen een nieuwe user die zich voorstelt "Welkom *O**O**O* " zegt :P

Nouja, dit is weer een kantje van het goede nieuws, om nog even op het topic terug te vallen van [Het goede en het slechte nieuws]. Het forum is uitgebreider, users leren elkaar beter kennen. Ik denk dat het nu ook best nodig was, omdat er de laatste tijd minder wordt gepraat over B&A zelf in vergelijking met vorig jaar. Dit is logisch omdat de gespreksstof beperkter wordt, maar dan is het wel leuk als er net zoveel gepost kan worden als vroeger, maar dan nu meer in de andere onderdelen.

Ik ben blij met de huidige ontwikkeling! :P

Edit: Er stond de volledige naam van het B&A forum, maar dat wordt dus ook gelijk omgezet naar de volledige naam van het C&A forum :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

op dit moment tellen alle posts overal mee (in de nieuwe categorieën) berichten als *O* WELKOM *O* worden dan ook verwijderd.

Waarom tellen ze wel mee? Omdat je toch iets toevoegt aan de community en er genoeg serieuze topics zijn.

Mocht daar door de meerderheid anders over gedacht worden hoor ik het graag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een toevoeging:

creatief, games etc. zijn totaal niet meer clown-en acrobaatgerelateerd. Hier mogen dus ook andere creatieve dingen (denk aan eigen muziek, een eigen filmpje, eigen tekening etc.) en andere spelletjes geplaatst worden die niets met C en A te maken hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook gemerkt dat het B&A Film-onderdeel op het forum is gesloten. Is dat vanwege rechten? Of omdat het niet zo wil vlotten met de film?

Dit topic is (als het goed is) tijdelijk gesloten, zodat er met verplaatsen geen verwarringen kunnen ontstaan. Eigen project en film algemeen blijft namelijk wel gewoon gescheiden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...