Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mischien hebben sommigen van jullie het fragment al een gezien maar ik kon het op het forum zo snel niet vinden, dus plaats ik het toch maar hier. Het is een fragment uit NOVA met B&A, met leuke oude fragmenten enzo er tussedoor. Zeker de moeite waard om te kijken.

Hier is de link: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/bb.20021029-a.rm?proto=rtsp&start=0:0:20:58.862&end=0:0:26:41.88

Je hebt wel realplayer nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mischien hebben sommigen van jullie het fragment al een gezien maar ik kon het op het forum zo snel niet vinden, dus plaats ik het toch maar hier. Het is een fragment uit NOVA met B&A, met leuke oude fragmenten enzo er tussedoor. Zeker de moeite waard om te kijken.

Hier is de link: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/bb.20021029-a.rm?proto=rtsp&start=0:0:20:58.862&end=0:0:26:41.88

Je hebt wel realplayer nodig.

Als je nagaat dat dit VOOR zijn operatie is, praat ie nu weer op zijn ouwe niveau... Articulatie is niet hun sterkste punt.

Ik kende die reportage nog niet, wel leuk om te zien. En die Crocksons, wat een geweldige timing, zeg...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is ook een filmpje van bijna drie jaar oud dus ik wist niet zeker of ie al gepost was.

Maar nog niet iedereen kende het, dus ik denk niet dat ze het erg vinden :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd, het is leuk dat je ons dingen wil laten zien, maar misschien beter dat je eerst eens kijkt of het niet al reeds ergens hier staat.

We hebben daar een goede zoekkunctie voor

Ach ja ik had em snel even gepost, stond nog in mn favorieten, kzag daarna dat ie al een paar keer op het forum stond. Maar maak er niet zo probleem van.. als iemand nou een heel nieuw topic zou zijn begonnen zou ik ook gezegd hebben, kijk even of niemand anders dat al gedaan heeft...

Maargoed, ik vind het filmpje zelf wel leuk gedaan, maar ik kan er niet echt om lachen, tis maar waar je je tijd in wilt stoppen..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou je je toon even willen aanpassen, het begint al met je :W en nu weer "maak er niet zo'n probleem van"...

Er is hier nou eenmaal een beleid om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en de mods en ik willen er alleen voor zorgen dat dit zo goed mogelijk gedaan wordt. Dan vind ik het niet leuk om afgekafferd te worden.

Kijk ook eens naar de toon waarop onze berichten staan, er staat niet:

ja mafkees, dat weten we al lang, ga weg met je zooi!

nee er staat gewoon netjes dat we een zoekfunctie hebben en dat het dus al eens eerder is geplaatst. Jij maakt er een probleem van, niet wij.

Graag een beetje minder nonchalant doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou je je toon even willen aanpassen, het begint al met je :W en nu weer "maak er niet zo'n probleem van"...

Er is hier nou eenmaal een beleid om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en de mods en ik willen er alleen voor zorgen dat dit zo goed mogelijk gedaan wordt. Dan vind ik het niet leuk om afgekafferd te worden.

Kijk ook eens naar de toon waarop onze berichten staan, er staat niet:

ja mafkees, dat weten we al lang, ga weg met je zooi!

nee er staat gewoon netjes dat we een zoekfunctie hebben en dat het dus al eens eerder is geplaatst. Jij maakt er een probleem van, niet wij.

Graag een beetje minder nonchalant doen.

Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb 'afgekafferd'. Maar, als ik zo overkwam was dat niet mijn bedoeling. Ik zeg gewoon dat ze het wel niet erg zullen vinden dat ik hem nog een keer post. En wat je nou steeds met die :W bedoeld snap ik ook niet helemaal.

Het was niet mijn bedoeling om stom te reageren. Ik zeg dat het mij niet zo'n probleem kijkt als ik een link in een post zet die vroeger al eens gepost is. En daar bedoel ik niks kwaads mee hoor.

Maargoed ik zal voortaan eerst de zoekfunctie gebruiken voor ik iets post.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij snapt Tino niet wat de :W -smilie betekend ;)

Die smilie betekent zoiets van "haha uitgeluld :P" Terwijl jij het volgens mij (hoop ik) meer bedoelde als een vrolijk zwaaiende smilie. De gewone blij smilie is :);)

Maar ik ken het filmpje nog niet.. .Heb geen realplayer dUs tja.. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij snapt Tino niet wat de :W -smilie betekend ;)

Die smilie betekent zoiets van "haha uitgeluld :P" Terwijl jij het volgens mij (hoop ik) meer bedoelde als een vrolijk zwaaiende smilie. De gewone blij smilie is :);)

Ik zit op zoveel forums/fora (of wat wat dan ook) overal heb je weer andere smiles. Niet dat ik het niet snap, kvond het gewoon wel een grappig koppie ;). Nu ja fijn dat ik het weet, dat ik niet weer mensen 'afkaffer' zonder dat ik het weet :W, eeuh die he ----> :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...