Ga naar inhoud

Ik weet de titel van het nummer niet


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit topic op het vragen of Muziek van clowns en acrobaten forum geplaatst moet worden.

Ik ben opzoek naar de artiest en de titel van een nummer die ik een paar weken terug op radio c&a heb gehoord.

Het is een instrumentaal(niet b&a related) nummer een beetje batmanachtig. Hij is twee keer gedraaid: in de eerste late night show en op een spontane uitzending op een dinsdag.

Ik hoop dat iemand het weet.

edit

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

mmm... misschien niet nodig om een nieuw topic voor aan te maken...

ik vroeg me namelijk vandeweek nog iets af ;) (zal al wel weer bekend zijn, maar ik ben niet zo in de muziek thuis :+ .......)

Ik hoorde namelijk vandeweek op de regio-tv-zender een liedje op de achtergrond draaien en dat was ''precies'' gelijk aan ''ik zaai hier'' van Klaris, maar dan alleen met andere tekst...

Heeft Klaris dat overgenomen ofzo? en is dat ook bij dat koei'nvla nummer zo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
mmm... misschien niet nodig om een nieuw topic voor aan te maken...

ik vroeg me namelijk vandeweek nog iets af ;) (zal al wel weer bekend zijn, maar ik ben niet zo in de muziek thuis :+ .......)

Ik hoorde namelijk vandeweek op de regio-tv-zender een liedje op de achtergrond draaien en dat was ''precies'' gelijk aan ''ik zaai hier'' van Klaris, maar dan alleen met andere tekst...

Heeft Klaris dat overgenomen ofzo? en is dat ook bij dat koei'nvla nummer zo?

Hebben Dj en ik een hele discussie over gehad, Klaris heeft het niet nagemaakt, maar gewoon hele andere tekst geschreven. Ik zal het orgineel eens opzoeken, misschien staat het trouwens nog wel ergens in het radio topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hebben Dj en ik een hele discussie over gehad, Klaris heeft het niet nagemaakt, maar gewoon hele andere tekst geschreven. Ik zal het orgineel eens opzoeken, misschien staat het trouwens nog wel ergens in het radio topic.

Aha... ja dat dacht ik al... de tekst was namelijk totaal anders, maar de melodie enzo was hetzelfde ;) Het was ook al afgelopen voor het tot me doordrong, dus ik heb het ook niet echt goed kunnen horen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...