Ga naar inhoud

Windows Vista(Beta...)(NIET hier te downloaden!)


Aanbevolen berichten

Praat hier over ALLES wat met de nieuwe Windows (Vista(BETA)) te maken heeft.

Ik heb al wat te melden. Een vriend van me heeft de Beta geprobeerd, en hij vond het niet zo, dus wilde hij het er weer afhalen, maar: Vista had XP verwijderd, en dus kon hij niet op XP draaien, dus, na 6 uur ploeteren met mijn CD-ROM (Je moet toch iets doen voor je vrienden?) is het eindelijk gelukt XP er weer op te krijgen. Het had in 45 minuten gekund, maar ik was erbij en zag dat er steeds een "Fatal Error" in beeld kwam, en de pc afsloot. Dus:

1 MINPUNT VOOR VISTA.

Ik ben aan het sparen voor een Notebook, maar niet met Vista erop hoor, gadverdamme :r:r

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. het is niet voor niets een beta, nog geen uiteindelijke versie

2. je moet als je weer XP wil gewoon de HD formatteren, dan is er niets aan de hand (formatteren kan via setup)

3. als je een laptop zoekt contact mij even, ik verkoop laptops, kan je goed adviseren en een leukere prijs bieden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 Ok

2 Ok

3 Ok, maar ik heb er al een onder ogen, maar ERG bedankt ^O^

In het kort:

- Windows XP CD in je PC stoppen en booten

- Tijden het opstarten op F2 drukken om de reparatie console te starten

- Type: fixmbr

- Type: fixboot

- Computer opnieuw starten, weer vanaf CD booten en de partitie(s) verwijderen en XP installeren

Zoals ik al zei: simpel

Wat je kinderspel noemt.

Lekker minachtend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat je kinderspel noemt.

Lekker minachtend.

Ja, tis een kwestie van het net even weten. Op google staan nog duizenden handleidingen die het nog moeilijker maken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...