Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vraagje: hoe lang doe je erover om van de oost naar de westkust van amerika te komen?

Lopend? :P

Serieus, met welk vervoermiddel? Vliegtuig zal een uurtje of vier zijn (de kortste afstand is iets van 2500-3000 km, als je van noord-oost naar zuid-west gaat zal het iets langer duren.

Oh, ik zie nu pas in welk topic dit staat ;) Ja, ze mag minstens vier afleveringen niet op komen dagen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lopend? :P

Serieus, met welk vervoermiddel? Vliegtuig zal een uurtje of vier zijn (de kortste afstand is iets van 2500-3000 km, als je van noord-oost naar zuid-west gaat zal het iets langer duren.

Oh, ik zie nu pas in welk topic dit staat ;) Ja, ze mag minstens vier afleveringen niet op komen dagen.

Ze?

Ik had het over die oud-terrorist die nu vrede wil ;) Hij was opeens in Wayne's World (Washington DC), terwijl hij een aantal uur eerder nog in Los Angelos was.. Als het vier uur is zou dat precies kunnen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze?

Ik had het over die oud-terrorist die nu vrede wil ;) Hij was opeens in Wayne's World (Washington DC), terwijl hij een aantal uur eerder nog in Los Angelos was.. Als het vier uur is zou dat precies kunnen..

Oh, ik dacht dat je het over die vrouw had die Tom ontslagen had of zo (vrouw van dooie president?).

Anyway, ik heb het nog niet gezien ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh, ik dacht dat je het over die vrouw had die Tom ontslagen had of zo (vrouw van dooie president?).

Anyway, ik heb het nog niet gezien ;)

oooh Karen Hayze. De vrouw van Bill Buchannon, de baas van CTU. Maar die is nu onderweg naar LA ofzo? Dat heb ik dan even gemist ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

We zijn inmiddels meer dan 2 jaar verder en aanbeland in seizoen 8 (In Nederland is seizoen 7 net afgelopen) en nog maar 14 dagen te gaan tot het einde van een geweldige serie. Fox heeft aangekondigd dat Jack Bauer met pensioen gaat en (waarschijnlijk) niet meer terug zal keren.

Nou ben ik zelf pas een maand of 3 actief 24 aan het kijken en ben nu halverwege seizoen 3, maar er zijn vast en zeker mensen die de serie op de voet volgen! Praat en discussieer hier gerust verder!

Link naar bericht
Delen op andere sites

We zijn inmiddels meer dan 2 jaar verder en aanbeland in seizoen 8 (In Nederland is seizoen 7 net afgelopen) en nog maar 14 dagen te gaan tot het einde van een geweldige serie. Fox heeft aangekondigd dat Jack Bauer met pensioen gaat en (waarschijnlijk) niet meer terug zal keren.

Nou ben ik zelf pas een maand of 3 actief 24 aan het kijken en ben nu halverwege seizoen 3, maar er zijn vast en zeker mensen die de serie op de voet volgen! Praat en discussieer hier gerust verder!

24 is een zeer goede serie, echter wel jammer dat de schrijvers steeds maar weer domme fouten maken door mensen uit te schrijven waar ze nog zoveel mee kunnen. In vrijwel elk seizoen komt die fout weer terug. En waarschijnlijk, doordat ze zo maar weinig personages overhouden, is dat dan ook de reden dat de serie steeds meer voorspellend en steeds meer van hetzelfde wordt en dat is jammer.

Misschien maar goed ook dat seizoen 8 de laatste wordt. Ik hoop ook echt dat ze geen bioscoopfilm meer maken, zoals ze eerder aankondigden. Met de magere cast die ze dan nog over hebben kan die alleen maar floppen :P

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zijn, ik heb afgehaakt midden in seizoen 8, het boeide me echt niet meer.

Vond 7 nét zo goed, al hadden ze Bill moeten behouden. (zoals RM aangeeft veel personages er uitgeschreven over de jaren)

Misschien als de dvd-box uit komt van 8 zal ik hem toch kopen en dan eens alles in een stuk bekijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mr_T... wel leuk om dit te kicken, maar als je nog bij seizoen 3 bent, vrees ik wel

dat je veel spoilers gaat lezen..... ;)

Verder eens met Randy, seizoen 8 is éééécht bagger... hij begon slecht, daarna ging het

iets beter, maar na het #%*$ einde van aflevering 17 ben ik wel klaar met het slecht

geschreven script. En dat terwijl na het magere seizoen 6 ze met 7 nog goed terugkwamen

(al vond ik *SPOILER* die vanaf dat Jack ziek werd en Kim weer terug moest komen met een

geforceerd domme altijd hetzelfde ontvoeringsgedoe *SPOILER* ook zeer diep wegzakken.

Maar voor mij staat seizoen 3 nog steeds op eenzame hoogte als favoriet ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb deze serie destijds aan me voorbij laten gaan, maar heb laatst toch eens seizoen 1 gezien. Ik vond het wel spannend en het 24h idee werkt ook erg goed, maar toen ben ik seizoen 2 gaan kijken en ergens halverwege vond ik het niet boeiend meer. Het doet allemaal een beetje soap-achtig aan, waarbij iedere aflevering op zich nog wel te doen is, maar als geheel doet het een beetje geforceerd over.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welke was 3 nu weer? Het is al vrij lang geleden, dus ik haal soms seizoenen door elkaar.

Seizoen 3 is met het bio-virus (Salazars - Stephen Saunders - de meest indrukwekkende

scene uit de hele serie met Chappelle, enz). Imo het beste seizoen ;)

@Hinse ... vreemd genoeg vind ik na seizoen 6 en 8 denk ik de 2e ook wel de minste...

het enige wat ik daar echt heel sterk aan vond was de verhaallijn van George Mason, die

vanaf het begin werd blootgesteld aan straling en gaandeweg het seizoen steeds verder

aftakelde. Persoonlijk vind ik zijn laatste aflevering in het vliegtuigje wel één van

de beste afleveringen uit de serie (qua acteerwerk vooral, maar ook de schitterende soundtrack van Sean Callery) ;)

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Seizoen 3 is met het bio-virus (Salazars - Stephen Saunders - de meest indrukwekkende

scene uit de hele serie met Chappelle, enz). Imo het beste seizoen ;)

Ja, nu je het zegt, was inderdaad een zeer goede reeks.

Dat is toch ook met Chase die op dat moment met Kim uitgaat? (en Jack's verslaving?)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, nu je het zegt, was inderdaad een zeer goede reeks.

Dat is toch ook met Chase die op dat moment met Kim uitgaat? (en Jack's verslaving?)

Dat is inderdaad ook seizoen 3

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...