Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vanavond en morgenavond op Fox, vorige week op internet. De eerste vier afleveringen van seizoen zes van twentyfour! *O**O**O*

Jack Bauer is terug en is een nog grotere klootzak dan ooit te voren

Chloe OB heeft kunstmatige intelligentie toegepast, hoewel al de slimste van allemaal is heeft ze nu misschien ook wat meer sociale talenten.

Wordt Kim Cuthbert Bauer weer ontvoerd en komt ze er weer levend vanaf?

Wordt Bill voor de keuze gesteld om his wife, oh sorry i mean karen (ok Chloes sociale talenten zijn nog niet verder gevorderd, tot groot vermaak van de kijker) of amerika te redden

Is Wayne Palmer inderdaad zon watje als hij doet overkomen?

Staat Tony als Jezus op uit de dood?

Gaat Jack dood als Jezus om de mensheid te redden?

Is Logan echt de vader van Jack?

Is Curtis de vader van Kim en moet Jack hem daarom vermoorden?

En waar zijn Mike Novic en Aeron Pierce gebleven?

Kunnen alle vijf de koffertjes van Linda de Mol gevonden worden?

Omdat het eind van season five gejat was van B&A De Schatkaart, kunnen we bij zes een gejat stuk uit De Kroon verwachteN?!

SPeculeer hier!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yep ;) Hoewel ik die knakker nooit herken, maar Brad was zo vriendelijk om hem me aan te wijzen ;)

hehe ik in eerste instantie ook niet.. Is ook alweer tijdje geleden dat k die film had gezien.. Schijnt dat er dit jaar een film uit komt Harold & Kumar go to Amsterdam (maar "Amsterdam" komt niet in de officiele titel)..

Maar verder over 24... Jij als homo-expert, is Wayne Palmer homo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe ik in eerste instantie ook niet.. Is ook alweer tijdje geleden dat k die film had gezien.. Schijnt dat er dit jaar een film uit komt Harold & Kumar go to Amsterdam (maar "Amsterdam" komt niet in de officiele titel)..

Maar verder over 24... Jij als homo-expert, is Wayne Palmer homo?

Wie?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De tweede zwarte president van de Verenigde Staten van Amerika.

(ben echt benieuwd wat er gebeurd als die homo blijkt te zijn _O- )

Oh. Geen flauw idee. Niet op gelet.

Denk eerlijk gezegd niet dat dat erg van belang is in het verhaal.

Jack Bauer is natuurlijk wel homo, zoals hij die andere kerel doodbeet O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh. Geen flauw idee. Niet op gelet.

volgende keer ns doen... Viel op dat er geen First Lady is... (Was heel even bang dat de ring van Karen anders deed vermoeden..) maar hij is echt een "mietje", ik heb hem nog geen enkel besluit zien nemen eigenlijk.. Alleen zn Chieff of Staff (die k overigens totaal niet vertrouw, k wil Mike terug) en zijn veiligheidsadviseur (die ik eerlijk gezegd nog nooit echt vertrouwd heb) hebben tot nu toe beslissingen genomen...

Maar sowieso is die gast een beetje een apart figuur, hij heeft zn broer (ex president David Palmer) in voorgaande seizoenen lelijk in de nesten gewerkt door niet al te koosjere zaken uit te voeren... Niet echt de ideale president.. En dat na de George Bush immitatie van Logan in season 5... K ben echt voor Bill als president :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Denk eerlijk gezegd niet dat dat erg van belang is in het verhaal.

Jack Bauer is natuurlijk wel homo, zoals hij die andere kerel doodbeet O+

Als hij echt homo blijkt, denk ik dat dat nogal wat woede oproept bij de amerikanen, die het niet allemaal zo op homo's hebben (geen homohuwelijken?) ... Maar het zal vast niet in het verhaal van 24 passen...

En Jack Bauer is gewoon een gore klootzak [spoil]zoals hij Curtis...[/spoil] [/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als hij echt homo blijkt, denk ik dat dat nogal wat woede oproept bij de amerikanen, die het niet allemaal zo op homo's hebben (geen homohuwelijken?) ... Maar het zal vast niet in het verhaal van 24 passen...

En Jack Bauer is gewoon een gore klootzak [spoil]zoals hij Curtis...[/spoil] [/spoil]

Hij is zwart. Er zijn ook genoeg amerikanen die het niet op zwarten hebben ;) Ik denk eerlijk gezegd niet dat een serie als 24 zich hiervoor laat lenen, maar ik ken het verder niet, dus misschien heb je gelijk.

Ik ga in ieder geval niet kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij is zwart. Er zijn ook genoeg amerikanen die het niet op zwarten hebben ;)

Daarom, dan heeft ie dus echt een groot probleem ;)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat een serie als 24 zich hiervoor laat lenen, maar ik ken het verder niet, dus misschien heb je gelijk.

denk ook niet dat 24 zich hiervoor leent ;)

Ik ga in ieder geval niet kijken.

:( slecht zeg...
Link naar bericht
Delen op andere sites
huilen doet ie ieder seizoen zon beetje hoor ;) Nieuw was dat ie moest kotsen.

Oh ;) Nou, dan had je het al eerder moeten weten.

Wat was de relatie tussen die twee eigenlijk? Dat heb ik even gemist. En die ene Arabier was net Harrie, die liet de boem ook altijd te vroeg ontploffen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Curtis was inmiddels hoofd van de veldoperaties (mooi man nederlands) bij CTU. Jack was ooit hoofd van CTU, hoofd veldoperaties, en weet ik veel wat, vorige seizoen werkte hij officieel voor ministerie van defensie. Nu is ie ook werkloos, maar hij werkt voor CTU (zoals altijd). Curtis was dus eigenlijk zn collega en zelfs baas. In eerdere seizoenen volgde Curtis in principe altijd de bevelen van Jack op.

Was in een eerder seizoen trouwens ook wel mooi, had Jack de hulp ingeschakeld van Tony Almeida ( _O_ ), die sinds hij uit de gevangenis was en zijn vrouw, Michelle Dessler ( :9~ ) bij hem weg was, de hele dag een beetje op de bank lag met een biertje en voetbal zat te kijken. Overmeersterd hij op een stoere manier een terrorist in een helikopter die op het punt staat op te stijgen. Terrorist "Who are you guys? FBI? CIA?" "Actually, I am currently unemployed" _O- Nja alleen leuk als je t ziet waarschijnlijk :P

En of Bauer homo is kan me vrij weinig schelen (hij neukte overigens wel met Terry ( :r ), Audrey ( }:| ), een van de Warner sisters: Kate (:9~ ) en Nina ( :9~ ) en heeft een dochter ( :9~ ) ... Dus hoe homo hij is... Maar inmiddels is hij iedereen zo'n beetje kwijt waar hij ooit van heeft gehouden, is er niets mee waar hij nog voor leeft (hoewel na die Nuke hij er weer helemaal voor gaat). Dus wie weet speelt dag 7 zich af in het annefrankplantsoen), want ik vind Bauer stom en baal ervan dat hij niet dood kan.[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ahh.

Vond het wel een beetje zielig, dat ie zijn collega moest afschieten. Maar alles voor het groter goed. Ook zielig dat die pappa nu ook dood is. Ik had verwacht dat die nog wel een laatste heldhaftige poging zou doen om het te voorkomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ahh.

Vond het wel een beetje zielig, dat ie zijn collega moest afschieten. Maar alles voor het groter goed. Ook zielig dat die pappa nu ook dood is. Ik had verwacht dat die nog wel een laatste heldhaftige poging zou doen om het te voorkomen.

opzich waar, maar het is nog steeds niet zeker of die turk te vertrouwen is en of ie uberhaupt wat weet. Jack heeft zelf de moordenaar van zijn vrouw Terri, Nina doodgeschoten ("You dont have anymore information, do you?" "I do" "No you don't!" *POEF* *POEF*), terwijl zij mogelijk nog informatie had. Hij heeft Christopher Henderson neergeschoten ("You are responsible for the deaths of David Palmer, Tony Almeida and Michelle Dessler... They were friends of mine" *poef* *poef* *poef*), terwijl hem immuniteit was gegeven door de minister van justitie. Dus ik vind hem gewoon enorm asociaal... Ik vraag me ook af of hij Curtis had neergeschoten als hij niet door die Chinesen mentaal kapot was gemaakt. Vermoedelijk niet. Hij heeft overigens in een eerder seizoen ook een head of CTU (Ryan Chappelle of hoe je t schrijft) een nekschot gegeven, omdat de terroristen zijn lijk wilden hebben... Ik vind um gewoon een egoistische klootzak.

edit: nina kreeg twee schoten, niet een.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet zo'n leuk mannetje dus O}

Wat vind je er dan zo cool aan?

aan hem niets, hoewel hij (voor zn vakantie naar China) altijd het goede deed. De complotten, de actie en de andere vele gave karakters (David Palmer, de ideale president, Tony Almeida _O_ _O_ (als je er nou mee kwam dat hij homo was, zou k overwegen om ook homo te worden), Michelle Dessler _O_ (meteen de reden om toch geen homo te worden), maar die zijn dus dood..

Chloe leeft nog wel, met haar fantastische sociale vaardigheden. Op verschillende fora wordt gefluisterd dat dat komt doordat ze het Asperger syndroom heeft (vrouwelijke Sjammie dus) en ze weet _alles_ van computers. Een van de meesterlijke karakters, zal vast niet meer zo lang te leven hebben, zit er al sinds seizoen 3 in... En dan zijn er gewoon karakters die zich gaaf ontwikkelen zoals Bill Buchanon, Aeron Pierce en Mike Novic, hoewel ik die laatste twee nog niet heb gezien in dit seizoen. En natuurllijk steeds de mollen, het niet weten hoe het verder gaat. Voorspellen wie de mol kan zijn. Het feit dat er zooo veel gebeurd in een serie (eigenlijk een dag), dat je het eigenlijk niet kan bevatten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het feit dat er zooo veel gebeurd in een serie (eigenlijk een dag), dat je het eigenlijk niet kan bevatten.

En ze hoeven nooit te plassen, te slapen en te eten :') Of doen ze dat in die vijf minuten die de reclame skipt? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En ze hoeven nooit te plassen, te slapen en te eten :') Of doen ze dat in die vijf minuten die de reclame skipt? ;)

klopt en in Los Angelos zijn totaal geen files.. Los Angelos is altijd het target van terroristen... Hoewel natuurlijk niet iedereen 24/24 in beeld is he. Als Jack een gebouw aan het bestormen is kan Bill in CTU rustig een drolletje zitten te draaien. Overigens zie je best vaak mensen naar de wc gaan, maar dan is het om stiekum te gaan bellen ;) Eten zie je ook sporadisch, maar dan is het meestal wel nodig voor het verhaal. En slapen, tja als je hele continent wordt opgeblazen ga je niet slapen. Maar toch worden de meeste mensen neit echt moeier naarmate het seizoen verder vordert ;) Bill vraagt zelfs Karen nog mee uit ontbijten aan het eind van seizoen vijf als alles voorbij is... Maar het is niet onoverkomelijk, als je zoals k al zei gewoon ervanuit gaat dat mensen wel ff n broodje eten en pissen als je ze niet ziet. Wat veel slechter is, is dat er nooit spannende dingen te gelijk gebeuren ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat veel slechter is, is dat er nooit spannende dingen te gelijk gebeuren ;)

Of dat het gewoon misgaat ;) Kwam wel mooi uit dat ze precies op tijd bij Ahmed en Scott waren, en precies op tijd (nou ja, twee seconden te laat eigenlijk) in Valencia... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat die Nuke afging valt toch wel onder "misgaan"... wel heel opvallend is dat normaal _altijd_ Jack of een ander bekend iemand (Curtis/Chase/Tony) mee gaat bij zon invasie en nu die Nuke afgaat alleen een tac-team.

Trouwens Kim was ooit in Valencia gaan wonen, maar denk niet dat ze er nog woonde, volgens mij woont ze nu ergens aan de andere kant van amerika ofzo

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat die Nuke afging valt toch wel onder "misgaan"... wel heel opvallend is dat normaal _altijd_ Jack of een ander bekend iemand (Curtis/Chase/Tony) mee gaat bij zon invasie en nu die Nuke afgaat alleen een tac-team.

Trouwens Kim was ooit in Valencia gaan wonen, maar denk niet dat ze er nog woonde, volgens mij woont ze nu ergens aan de andere kant van amerika ofzo

Ik vond het best eng trouwens :@ Gelukkig woon ik niet in een dichtbevolkt gebied, maar zo onrealistisch is het allemaal niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vond het best eng trouwens :@ Gelukkig woon ik niet in een dichtbevolkt gebied, maar zo onrealistisch is het allemaal niet...

klopt... Ik kijk nu ook alweer (onbewust) wantrouwend naar mensen die rondlopen met koffertjes, vooral die met getinte huidskleur ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

klopt... Ik kijk nu ook alweer (onbewust) wantrouwend naar mensen die rondlopen met koffertjes, vooral die met getinte huidskleur ;)

Best erg eigenlijk, ja... werkt het allemaal lekker in de hand zo. Aan de andere kant gebeurt het nu natuurlijk gewoon, dus ja, wat meot je dan, je kop in het zand steken?

Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik volgende week gewoon in het kantoortje zitten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Best erg eigenlijk, ja... werkt het allemaal lekker in de hand zo. Aan de andere kant gebeurt het nu natuurlijk gewoon, dus ja, wat meot je dan, je kop in het zand steken?

Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik volgende week gewoon in het kantoortje zitten :P

neen, gewoon braaf kijken:P
Link naar bericht
Delen op andere sites

In seizoen vijf wordt een ex-president (David Palmer) en een aantal zeer stoere ex-CTU-medewerkers (Tony & Michelle) vermoord, om zo de schuld in de schoenen van Jack te schuiven (die onder een andere naam een nieuw leven is begonnen). In de loop van s05 kom je er achter dat de president van de Verenigde Staten van Amerika, Charles Logan, hiervoor verantwoordelijk is. Deze gast die overigens vaak wordt gepresenteerd als zijnde G. W. Bush, (door bepaalde camerastandpunten), wordt er uiteindelijk bijgenaaid door Jack Bauer op de manier van het eind van de schatkaart;

Logan "hoe komt dat afluisterapparaatje dan hier?"

Bauer "Die heb ik er neer gezet"

Maar goed, Logan is gewoon een sukkel en heeft alle terroristische activiteiten van dag5 niet zelf bedacht. De verantwoordelijke is ene Graham, die af en toe in beeld wordt gebracht, beetje zelfde manier als de boevenbaas in de Sleutel. Deze man heeft naast het verspreiden van het nerve gas als belangrijk doel Jack Bauer uit de weg te ruimen. Deze Graham blijkt in S06 e05 dus de broer van Jack te zijn. Whoeeeehoeee. Die Jack op een Jack manier maar eens aan eenverhoor onderwerpt >:)

Alleen die nicht waar Jack mee telefoneert, ik vraag me af of dat nou een hulpje van zn pa is, of zn vriend. Waarschijnlijk is de pa van Jack degene die contact houdt met die hoofdterrorist (met die mutsvrouw, in dat geval had ie beter homo kunnen zijn, damnit...).

Link naar bericht
Delen op andere sites

dat is wel t meest voor de hand liggend ja. Maar je weet het he, de butler heeft het gedaan :Y)

Maar ik vind het wel een hele stoere grap dat die Graham de broer van Jack is. Maar die vrouw van Graham vindt/vond Jack leuk, of andersom en mede daardoor wil Graham Jack uit de weg ruimen lijkt het. Best vaag verhaal nog. Ben erg benieuwd.

K bedenk me net dat misschien die vrouw wel de moeder van Kim is... (Dus niet Terri ,want die was er niet _O-). Of de zoon van Graham eigenlijk de zoon van Jack, nog mooier! Zou wel weer een hele zieke draai zijn... Nja t is 24, geen GTST, Tony blijft ook gewoon dood. Toch jammer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat is wel t meest voor de hand liggend ja. Maar je weet het he, de butler heeft het gedaan :Y)

Maar ik vind het wel een hele stoere grap dat die Graham de broer van Jack is. Maar die vrouw van Graham vindt/vond Jack leuk, of andersom en mede daardoor wil Graham Jack uit de weg ruimen lijkt het. Best vaag verhaal nog. Ben erg benieuwd.

K bedenk me net dat misschien die vrouw wel de moeder van Kim is... (Dus niet Terri ,want die was er niet _O-). Of de zoon van Graham eigenlijk de zoon van Jack, nog mooier! Zou wel weer een hele zieke draai zijn... Nja t is 24, geen GTST, Tony blijft ook gewoon dood. Toch jammer ;)

Dat lag er duimendik bovenop...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, vooral bij bol.com bestellen voor 90 eypo (pokkeduur man :P ) Damn is zelfs nog duurder dan S5 daar :? logica...

Idd vreemd maar ik bestel ze toch geen van allen want ben geen fan zoals ik al zei. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor de 24-kenners, deze foto vond ik op een japanse site, enig idee of deze box ook hier verkrijgbaar is? Ik vind hem best mooi...

2969749_box.jpg

is ie niet. Of ie mooi is kan ik in mijn huidige staat even niet beoordlen, kom ik morgen wel op terug ;) maar k heb sowieso liefst alle seizoenen los op dvd.
Link naar bericht
Delen op andere sites
gister was er weer n mooie aflevering op de amerikaanse tv :D

Iemand anders er ook al van genoten? :P

Hij staat op de server te wachten tot vanavond ;)

't Is of Heroes, of 24 downloaden. En dat wordt dus 24 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gaaf :D heroes is ook wel grappig, vorige week een aflevering gezien, toen k weer op mn kamer was ff alles gedowned :)

Heroes boeit me eigenlijk niet meer zo. Elke aflevering roept veel te veel vragen op, je kunt als kijker alleen maar gissen.

24 was wel aardig. Ik heb niet alles meegekregen want ik wilde mijn boek uitlezen, maar Walid *ouch* en pappie Bauer *oops* was wel grappig allemaal. Je zag het van mijlenver aankomen. Ook lekker dat die bewakers pas na een tijdje kwamen uitzetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

woei woei woei heeeele vette aflevering :D

[spoil]

Mooie acties als de inval in het huis, Jack die gaat flippen na de bekentenis van zn broer... Morris die erbij wordt genaaid :D

Wel grappig, hoe meer je dit soort dingen kijkt, hoe voorspelbaarder het wordt... K vertrouwde die pa al niet, hij werd te gemakkelijk als good guy bestempeld... En dat Morris het was lag ook voor de hand, het moest iemand zijn die we kenden en die niet in CTU was als de foto on screen zou komen... K had er alleen niet aan gedacht dat dat verhaal over zn broer verzonnen was..

Wat me wel verbaasde is dat Wayne zn eigen beslissing nam... Volgens mij slaat ie nog wel n keer om... Als t nou David was geweest... Die had Tom echt meteen weggestuurd en Karen wat beter uitgehoord... Ben sowieso wel benieuwd wat zij nu gaat doen..

[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...