Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

Goh, het zal wel leuk zijn als je mijn reacties dan zult lezen dinsdagochtend :+

he shit ik lees dit een dag te laat... kan je vanavond niet ook nog ff gaan zuipen? :P zal k meer uitnodigende posts voor je plaatsen :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

Samsonostalgie filmpjes op YouTube

Beste leden,

De laatste weken verschijnen er steeds meer filmpjes van Samsonostalgie.com op YouTube. Dit kan niet verder zo. Onze leden doen veel moeite om afleveringen aan te schaffen en ze op de website te plaatsen en dan zouden enkele figuren ze zomaar ergens anders uploaden zonder verdere toestemming en zelfs nog geen link naar deze website. Bovendien hebben we dagelijks veel werk aan de website en zou het zonde zijn dat dat verloren gaat doordat alle filmpjes gewoon maar elders geplaatst worden.

Leden die "stiekem" filmpjes downloaden en ze op YouTube en GoogleVideo etc. zetten krijgen een ban !

Het team van Samsonostalgie.

HAHAHAHAHAHAH Verbaast me niks van die Samson stakkers daar :P . Daar zijn ze reuze goed in, even aannemende dat al die eppo's van dat samsonforum daar ook aangemeld zijn. En maar pronken met materiaal van anderen... de ??n nog meer dan de ander 8-):7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja. Maar even iets anders. Bij ons in Den Bosch waait het met windkracht 10, dus daarom wil ik dit even zeggen. hebben jullie dat filmje (Die parodie) gezien van samson op internet? Nee? Het was ook na een dag weer offline. Maargoed, hij ging zo: Samson zat in een kerstshow op locatie, maar opeens begint het verschrikkelijk hard te waaien, en dan vliegt de samson-pop weg! Je ziet alleen een hand, en dan hoor je kinderen roepen: AAAAAAH! Die enge arm heeft samson weggegooid! Weeeeeh :'(:'(:'(_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja. Maar even iets anders. Bij ons in Den Bosch waait het met windkracht 10, dus daarom wil ik dit even zeggen. hebben jullie dat filmje (Die parodie) gezien van samson op internet? Nee? Het was ook na een dag weer offline. Maargoed, hij ging zo: Samson zat in een kerstshow op locatie, maar opeens begint het verschrikkelijk hard te waaien, en dan vliegt de amson-pop weg! Je ziet alleen een hand, en dan hoor je kinderen roepen: AAAAAAH! Die enge arm heeft samson weggegooid! Weeeeeh :'(:'(:'(_O-

Dat filmpje wil ik dan wel zien. WEG MET SAMSON, alleen meneer Spaghetti mag blijven *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...