Ga naar inhoud

Had je tien miljoen wat zou jij dan doen?


Aanbevolen berichten

Belofte maakt schuld

Gert Verhulst geeft feest wegens rijkdom

HASSELT - Gert Verhulst (van de kinderserie Samson en Gert) geeft een feestje voor 1500 fans, nadat een bewonderaar hem herinnerde aan een belofte uit een liedje in 1991. Daarin beloofde hij een kermis, ijs en chocola zodra hij 10 miljoen Belgische frank zou hebben. Inmiddels heeft Gert met zijn een entertainmentbedrijf Studio 100 een geschat vermogen van 15 miljoen euro.

Voor het feest op 2 februari bouwt Verhulst zijn Plopsaland Indoor in Hasselt om tot een kermis, met ijs en chocola voor de eerste fans die zich inschrijven op http://www.gertje.info. ?De stunt is wel eenmalig?, stelt Verhulst. Beloftes uit andere liedjes zal hij niet nakomen. ?Ik ga niet bij de brandweer en we gaan niet als piraten naar Timboektoe?, zegt Verhulst dinsdag in krant Het Laatste Nieuws.

En nog even de tekst van het legendarische, doch minder legendarisch dan 'De bel doet ?t niet' , liedje waar het bericht over gaat.

S: 't hondje van de baron

ligt in het salon

drinkt alleen maar champagne

hij krijgt zomaar alles waar hij van droomt

G: Bart woont in een paleis

gaat heel vaak op reis

heeft tien mooie auto's

hij krijgt alles cadeau van een rijke oom

S: maar ben jij jaloers

G: oh nee

S G: wij zijn niet jaloers

oh nee

refrein

S G K: had je tien miljoen

wat zou jij dan doen

een feestje bouwen en je geld op doen

G: ik kocht liters limonade

honderd kilo chocolade

om aan iedereen uit te delen

S G K: had je tien miljoen

wat zou jij dan doen

een feestje bouwen en je geld op doen

S: 'k zou een kermis laten maken

en ik schreeuwde van de daken

kom maar allemaal met me spelen!

G: een eiland voor jou alleen

ver weg in de zee

of een huis in de tropen

als je tien miljoen hebt zit het je mee

S: een vliegtuig of een kasteel

een gouden juweel

je kan het allemaal kopen

maar wij hebben geen geld in onze portemonnee

G: maar ben jij jaloers

S: oh nee

S G: wij zijn niet jaloers

oh nee

refrein

G: want tien miljoen gaat vlug vervelen

als je ze niet uit kan delen

refrein 2x

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou een gedeelte delen met vrienden / familie. Ik zou een mooie kamer kopen en mooie multimedia. Mooiste TV, mooiste stereo, mooiste PC, mooiste DVDrecorder, mooiste telefoon, mooiste laptop, etc :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

In ieder geval een mooi groot eigen huis of een villa kopen, veel vrienden trakteren op een mooie en lange reis om het te vieren, nog wat dingen kopen die ik graag wil hebben en voor de rest sparen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

mooie topic titel, te lange post voor mijn toestand. Ik reageer morgen als iemand dit topic even kickt. Van iets op over samson. Dati s danny verbiest he. Dus. Voor 10 miljoen zou ik een bed kopen op dit moment.

Link naar bericht
Delen op andere sites
mooie topic titel, te lange post voor mijn toestand. Ik reageer morgen als iemand dit topic even kickt. Van iets op over samson. Dati s danny verbiest he. Dus. Voor 10 miljoen zou ik een bed kopen op dit moment.

Voor 10 miljoen kun je een bed kopen met om het even wie erin.

Maar om de een of andere vage reden heb ik zo het idee dat je daar op dit moment geen boodschap aan hebt... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

k zou indd momenteel vrij weinig met diegene kunnen doen. Heb paar keer zelfde probleem gehad en dat terwijl ik die 10 miljoen toen niet had. Maar goed, alsnog heb ik het zonder seks enorm naar mijn zin en ga k nu ook lekker in mijn eentje slapen. Het is best gek, maar naja lama ook, t is fs :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
k zou indd momenteel vrij weinig met diegene kunnen doen. Heb paar keer zelfde probleem gehad en dat terwijl ik die 10 miljoen toen niet had. Maar goed, alsnog heb ik het zonder seks enorm naar mijn zin en ga k nu ook lekker in mijn eentje slapen. Het is best gek, maar naja lama ook, t is fs :P

Seks is niet per se met 2

:{

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...