Ga naar inhoud

[AUS] Heartbreak High


Aanbevolen berichten

Australische serie over het leven op en rond de high school Hartley High. De serie is vooral bekend geworden rond seizoen 3-4 toen Drazic, Anita, Katerina, Kurt enzo een rol kregen.

Eigenlijk nog niet echt retro (laatste seizoen is nauwelijks 10 jaar oud), maar ik keek dit erg vaak zo'n 12-13 jaar geleden op Nederland 3. Ik ben laatst weer begonnen vanaf seizoen 1 te kijken, en ondanks dat de serie gedateerd over komt wat betreft trage montage, is de kwaliteit nog steeds erg hoog en de serie als geheel is zeer vermakelijk.

Keken jullie dit vroeger ook? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 years later...

Een herinnerings-schopje

 

Mijn man vroeg gisteren aan mij of ik nog iemand van deze serie Heartbreak High herkende - ja, ik heb ook gekeken destijds - en hij stuurde mij een url:

 

https://www.youtube.com/watch?v=m7Gy-7r5eo0

 

Op een paar na herkende ik ze. En de opvolgende video van toen en nu is ook leuk.

 

https://youtu.be/a_u5EhC3bmA

 

Toch nog eens een keertje gaan kijken, hij is destijds opgenomwn.

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

En of ik Heartbreak High ken. :D 

 

Op Nederland 3 aan het einde van de middag na een lange schooldag. Echt een leuke serie voor tieners met ook leuke personages en karakterontwikkelingen. Ooit in 2009 de hele serie bemachtigd en t/m seizoen 3 gekeken. Misschien binnenkort weer eens oppakken. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...