Ga naar inhoud

[FOTO] ID Contest: Facelift


Aanbevolen berichten

Hierbij de ID Contest Facelift.

Het idee van deze contest is hetzelfde als de de Fotomorph Contest van DJ Koelkast (Alleen was hij mij innertijd nét voor)

De contest bevat 25 opgaven en elke opgave is een bewerkte foto van 1 persoon. De foto's kunnen bewerkt zijn door delen van het gezicht en het haar op te blazen of juist te verkleinen zodat ze minder opvallen. In alle gevallen is de persoon op de foto er niet knapper op geworden.

Het gaat om 25 personen en dus wil ik in deze contest 25 antwoorden. De personen die ik zoek zijn allemaal bekende mensen. Het zijn (wereld)leiders, sporters, acteurs, actrices, zangers, zangeressen, presenatoren en cabaretiers. Niet iedereen die hier is bewerkt leeft nog.

1 antwoord = 1 punt

De looptijd van de Contest is 1 week, gezien ik verwacht dat het niveau van deze contest redelijk goed te doen is.

Veel succes! ^O^

ID Contest Facelift.zip

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik vind dit toch moeilijk. :P

Maar uit de ingezonden antwoorden blijkt wel dat deze contest goed te doen is.

Momenteel zijn er nog slechts 4 gezichten door niemand geraden.

Overigens is het zeer leuk om te zien wie welke antwoorden goed heeft. Er zitten hele leuke wendingen in en deze zal ik op dit moment nog niet geven, maar wel bij het bekend maken van de namen :P

Eerste tussenstand:

1. TMP

2. DJ Koelkast

3. Frey

4. Randy_Roes

De scores liggen nog zeer dicht bij elkaar, dus het kan nog alle kanten op ;)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

psst: het is djkoelkast, aan elkaar, zonder hoofdletters ;)

Er zitten er een paar tussen die ik bijna heb maar het even niet kan plaatsen. Verder heb ik nog wat gokjes klaar liggen, maar met alleen goed/fout is dit lastiger (omdat je niet gerichter kunt zoeken door te zeggen: sporter, wereldleider, acteur). Ik bedoel ook zeker niet dat dat in dit stadium van de contest al weggegeven moet worden, ik denk zelfs dat deze contest met minimale hints af kan, gezien het aantal goede antwoorden.

Het is in elk geval een leuke contest, je bent het nog niet verleerd RM ^O^

En dit zeg ik niet om een veer in je reet te drukken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geweldige contest net als die van dj, ik moest bij nr 17, 18 en 19 hardop lachen. :D Ik deed net ook een eerste inzending met veel gokwerk.

Met je inzending kom je op een 4e plaats.

Nieuwe tussenstand:

1. djkoelkast

2. TMP

3. Frey

4. Hinse

5. randy_roes

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Door een nieuwe inzending van Hinse volgt er weer een nieuwe tussenstand. We hebben weer een gedeelde 2e plaat';

1. djkoelkast

2. TMP

2. Hinse

3. Frey

4. randy_roes

Momenteel zijn er nog 2 namen niet geraden en ik heb het idee dat dit ook niet gaat lukken zonder hints. Het zijn in mijn ogen ook de 2 moeilijkste om te raden. Vandaar dat ik hieronder een kleine hint geef voor beide namen:

- Nummer 20 is een Amerikaanse actrice

- Nummer 21 is een NederlandseDuitse Sportster

Morgen zal ik voor de overige 23 namen aangeven welk beroep ze hebben, maar dan uiteraard niet op volgorde

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hieronder dan zoals aangegeven de hints. In deze contest zal het niet gemakkelijker gemaakt worden. Je zult een hoop moeten puzzelen en het zal eenvoudiger puzzelen naarmate je steeds meer antwoorden hebt gevonden.

Overigens moet ik eerst even wat rechtzetten want gisteren heb ik een enorme blunder gemaakt...

Nummer 21 is namelijk geen Nederlandse Sportster :@ , maar een Duitse :@:@

Ik hoop niet dat iedereen hier al te veel naar heeft gezocht, maar dit is nu in ieder geval wel een extra hintje...

Nationaliteit

Er zitten in deze contest verschillende nationaliteiten. Van de 13 mannen en de 12 vrouwen spreken 7 mensen Nederlands, hoewel er 3 mensen niet uit Nederland komen. Daarnaast spreken 15 mensen de Engelse taal en van deze mensen zijn er 11 uit Amerika afkomstig. Verder hebben we nog 3 Duitstalige mensen en 2 van deze Duitstalige mensen zijn daadwerkelijk uit Duitsland afkomstig. De derde Duitstalige praat eigenlijk nooit Duits. Als laatste hebben we nog een Fransman en een persoon in de contest die onzin praat. 2 mensen zullen er nooit meer iets zeggen.

Beroep / werk

In de contest zitten maarliefst 9 acteurs en/of actrices verborgen. 4 mensen geven er dagelijks leiding of hebben een leidinggevende functie. Een enkeling van deze mensen heeft zelfs geleid met een lange "ei" en 1 van deze 4 zou zelfs letterlijk moeten leiden, maar dan met een lange "ei".

Verder verbergen zich hiertussen 4 zangers en/of zangeressen, dat wil zeggen, die zingen als beroep. Er zitten nameijk ook 2 mensen tussen die denken dat ze ook kunnen zingen en die behoren niet tot deze 4 mensen.

Verder hebben er 5 sporters zich bereid gevonden om mee te doen, 4 van deze sporters hebben meer tijd dan de 5e, gezien zij allen al gestopt zijn met de sport die zij beoefenden. Echter hoeft dat niet automatisch te zeggen dat ze niet meer met de sport die ze hebben beoefend bezig zijn.

De contest bevat diverse mooie bekkies, maar er is slechts 1 persoon die daar echt het dagelijkse brood mee verdient.

Tevens bevat de contest 2 grapjassen. 1 van deze grapjassen heeft het makkelijk, want die hoeft zijn eigen grappen vaak niet te verzinnen. De andere moet wel zelf zijn grappen verzinnen.

Ten slotte is er 1 persoon die er de brui aan gegeven heeft en sinds kort niet meer werkt. Deze persoon vond het na lange tijd wel welletjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom tot nu toe niet verder met de hints dan ik al gekomen ben, maar ik zal het weekend nog een poging doen.

Je hebt de tijd tot morgen 23.59 ;)

Ik wil meteen even zeggen dat ik vanavond een extra hint had weggegeven over nummer 21 ALS de dame nog niet geraden zou zijn, maar helaas is deze vanmiddag wel geraden door TMP. Erg knap ;)

Nieuwe tussenstand:

1. djkoelkast

2. TMP

3. Frey

4. Hinse

5. randy_roes

De verschillen zijn mi-ni-maal. Zelfs randy zou nog kunnen winnen, dus waag nog een gokje! ;)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

En de eindstand is hetzelfde als de laatst gegeven tussenstand;

1. djkoelkast (23 punten) --> Winnaar

2. Frey (21 punten) --> Runner-up

3. TMP (20 punten)

4. Hinse (17 punten)

5. randy_roes (12 punten)

Overigens toch leuk om even de volgende punten aan te halen die opvielen tijdens de contest:

- randy en Hinse zijn voor zover ik weet beiden fan van James Bond, maar ze hebben geen van beiden nummer 7 (dat was al min of meer een hint op zich :P) gevonden

- randy heeft bij zijn pogingen het gepresteerd om eerst de Nederlandse mensen eruit te halen (zo had hij eerst nummer 22 en later nummer 24) en ook nummer 6 wist hij helaas niet te vinden ;)

- Na veel moeite hebben slechts 3 van de 5 deelnemers nummer 2 gevonden. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat jullie die allemaal zouden vinden. Het is namelijk ook de avatar van MarsM :)

En hieronder de antwoorden ;)

post-206-128182595519.jpg

post-206-128182597256.jpg

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Was even bang dat het net niet genoeg zou zijn. _O_

Eerste keer dat ik meedeed aan zo'n contest en het was toch best leuk. :P

Maar ik ben gewoon erg slecht in gezichten, dus ik moet echt veel zoeken. Desondanks is dit nog wel te doen. 2 Gezichten in 1 vind ik echt te moeilijk. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was een erg geslaagde contest! DJ gefeliciteerd! En Frey ook natuurlijk. :)

De plaatjes waren erg goed en grappig bewerkt, waardoor het vermakelijk bleef om te blijven zoeken. _O_

Ik schaam me wel een beetje dat ik nr 4, 5 en 7 niet had. :@ Aan de andere kant had ik Pim Fortuyn denk ik nooit geraden, want die was echt te erg bewerkt. Ik vond hem zelf meer lijken op die arts uit Der Untergang. :P

In elk geval kijk ook ik uit naar de opvolger van deze contest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...