Ga naar inhoud

Welke nieuwe content wil jij hier zien?


Aanbevolen berichten

Beste users,

zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is de crew de laatste tijd druk bezig geweest om nieuwe topics te openen over allerlei series, games etc.

We doen dit graag, want zo leren wij ook steeds bij.

Maar graag hadden we wat input van jullie.

We zitten uiteraard niet door onze inspiratie heen, maar toch zou het voor ons eens handig zijn om te weten waarover jullie nieuwe topics willen zien met daarin onze gebruikelijke massa informatie :P

We hebben zo al een hele resem retroseries aan bod laten komen, en zijn dan ook blij dat deze topics de gewenste reacties losweken bij jullie maar misschien heeft iemand onder jullie wel het idee van: "Hé, het zou tof zijn als die reeks eens aan bod komt".

Daarnaast hebben we een paar retrospectieven lopen die we zeker nog zullen uitbreiden (spelontwikkelaars, synths, apple, duke nukem, ...). Maar ook hierbij hadden we het wel tof gevonden als jullie ons zouden zeggen waar jullie nog topics over willen hebben.

Dus, bij deze onze vraag: welke onderwerpen/content/... hadden jullie het graag een topic over waar de crew zich even over bukt om een topic over te maken met de gebruikelijke informatieve openingspost?

(uiteraard mogen jullie zelf ook nog topics maken hé, want zodra we een aantal mooie topics zien voorbij komen kan het meest waardevolle topic een prijs winnen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

ik ga dit topic ook eens kicken.

Ik begrijp dat we met dit topic wel wat vragen van jullie, maar het zou wel handig zijn om te weten wat jullie graag zouden zien.

Bijvoorbeeld: ik zit in m'n hoofd om een videoserie te maken met als onderwerp een terugblik op een bepaald soort films (welke films is een verrassing ;))

Maar dit gaat veel werk kosten en ik wil dan ook wel weten dat jullie erin geïnteresseerd zijn of op z'n minst nieuwsgierig naar zijn.

En natuurlijk heeft iedereen van de crew wel ideetjes, maar het helpt ons enorm om te weten in welke richting we moeten denken: meer focus op games, televisie, muziek, films, ...

Alle input is welkom!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Bijvoorbeeld: ik zit in m'n hoofd om een videoserie te maken met als onderwerp een terugblik op een bepaald soort films (welke films is een verrassing ;))

Wat bedoel je daar precies mee ? een complete film of zo maken?

Klinkt als een erg leuk idee, maar ook best een tijd rovend idee.

Wat ik eigelijk mis/had verwacht is een topic over wat voor speelgoed er toen was.

BV: He-man, Transformers en natuurlijk de troetelberen beren.

Wat ook een mogelijk idee is zijn natuurlijk de stripboeken.

Daar steekt ook best een boel nostalgie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De videoreeks staat is momenteel op pauze gezet, net als de video-reviews.

Ik ben van plan om dat weer op te starten, maar moet eerst een betere pc hebben (aangezien mijn laptop het begeven heeft bij het renderen van een vorige video en ik momenteel op een oudere laptop werk)

Topics over speelgoed en strips zijn wel een zeer goed idee.

Ik zal eens kijken of ik daar iets van kan maken, maar natuurlijk staat het je vrij om zelf topics te openen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...