Melki 30 oktober 2011 gestart Share 30 oktober 2011 gestart (aangepast) Ik heb hier videobanden, dvd's en coverloze videobanden te koop van Bassie en Adriaan. Hier hebben jullie een lijstje van al de videobanden etc. Videobanden met Covers De Verzonken Stad deel 1 De Verzonken Stad deel 2 Op Reis door Europa deel 1 Op Reis door Europa deel 4 Op Reis door Europa deel 5 Op Reis door Europa deel 6 Feest met Bassie en Adriaan Het Geheim van de Sleutel Op bezoek bij Bassie en Adriaan De Diamant, Feest met Bassie en Adriaan De Dromen van Bassie en Adriaan Op Reis door Amerika deel 1 (dubbelbox) Op Reis door Amerika deel 2 (dubbelbox) Op Reis door Amerika deel 1 Op Reis door Amerika deel 3 Op Reis door Amerika deel 2 DVD's Live! 25 jaar Theater Lachspektakelshow De Verdwenen Kroon De Diamant Liedjes uit Grootmoederstijd Op Reis door Europa deel 4 Coverloze Videobanden Op Reis door Europa deel 2 De Verdwenen Kroon deel 2 Het Geheim van de Sleutel Op Reis door Amerika deel 1 Op Reis door Amerika deel 4 De Leukste Liedjes De Verzonken Stad deel 2 De Plaaggeest deel 2 Op Reis door Amerika deel 5 De Diamant Heeft een van jullie interesse, stuur me dan een PM, of reageer hier 30 oktober 2011 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 oktober 2011 gepost Share 30 oktober 2011 gepost Zijn al je dvd's origineel? Kan dat niet zijn bij die met de zwarte hoezen, want kopietjes kun je hier niet verkopen. Verder even bij alles een richtprijs neerzetten. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 oktober 2011 gepost Share 30 oktober 2011 gepost (aangepast) Zijn Europa deel 5 en De reis vol verrassingen deel 2 ook wel origineel? Want de kleur van die covers ziet er niet alleen vaal uit (Als een verkleurde fotokopie), maar er is ook een stuk van de rechterkant van de hoesfoto's af. 30 oktober 2011 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 31 oktober 2011 gepost Auteur Share 31 oktober 2011 gepost Zijn al je dvd's origineel? Kan dat niet zijn bij die met de zwarte hoezen, want kopietjes kun je hier niet verkopen. Verder even bij alles een richtprijs neerzetten. Ja origineel, maar zonder cover. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 31 oktober 2011 gepost Auteur Share 31 oktober 2011 gepost Zijn Europa deel 5 en De reis vol verrassingen deel 2 ook wel origineel? Want de kleur van die covers ziet er niet alleen vaal uit (Als een verkleurde fotokopie), maar er is ook een stuk van de rechterkant van de hoesfoto's af. De videobanden zijn wel origineel, maar ik had de originele cover niet meer. Dus ik heb ze maar even uitgeprint Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 31 oktober 2011 gepost Auteur Share 31 oktober 2011 gepost Oh, ehmm.. zouden jullie dit topic kunnen sluiten? Want er is nu al iemand die volgensmij alles wilt hebben op marktplaats. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2011 gepost Share 1 november 2011 gepost Slotje op verzoek Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten