Ga naar inhoud

[AUS/PL] Spellbinder


Aanbevolen berichten

Ok nog een 2e serie die ik ook erg leuk vond (zelfde tijd als mirror mirror)

Spellbinders.

De serie vertelt het verhaal van Paul Reynolds en zijn vrienden die in sydney wonen. Op een schoolexcursie komt Paul door een ongeluk terecht in een parallelle wereld. De wereld is gelijkaardig aan de onze, maar primitiever van aard.

De televisieserie speelt zich zowel in de parallelle wereld (eerste dertien afleveringen) als in de wereld waarin we leven (aflevering 14 tot en met 26).

Paul probeert zich zo goed mogelijk staande te houden in deze nieuwe wereld, waarin de primitieve bevolking blijkt te worden geregeerd door zogenaamde Spellbinders.

Deze Spellbinders hebben ontdekt hoe ze statische electrischiteit kunnen opwekken en manipuleren.

Deze elektriciteit is de belangrijkste energiebron en wordt opgeslagen in oranje kristallen, een soort van batterijen.

Ze gebruiken dit om zich voor te doen als magiƫrs.

Deze serie is trouwens ook op Youtube te kijken, ik zal geen plot of meer informatie neerzetten. Gewoon kijken, er is ook een 2e seizoen van gemaakt maar die vind ik zelf een stuk minder.

Het 1e seizoen is een groot verhaal (met maar 2 werelden, de onze en de parallelle wereld, het 2e seizoen zijn meer losse afleveringen over meerdere parallelle werelden (er zitten wel een paar leuke afleveringen tussen ook trouwens).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...