Ga naar inhoud

Atari 2600 aansluiten op TV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Onze zoon doet woensdag zijn spreekbeurt over Computergames.

 

Ik heb mijn Atari 2600 van zolder gehaald, deze aangesloten op een Plasma TV, met en zonder videorecorder, helaas geen resultaat.

Daarstraks een oude TV opgehaald bij een vriendin, maar ik krijg met zenders zoeken het juiste kanaal niet gevonden, nu las ik ergens dat ik het via een videorecorder moest proberen, en dan op het videokanaal kijken, maar helaas lukt dit ook niet.

 

Het zou zo tof zijn als het lukt om de Atari voor woensdag werkend te krijgen.

 

Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt.

 

Groetjes Brigitte.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb op de C band gezocht, en op de S band, ben naar zoeken gegaan, en dan gaat de frequentie automatisch lopen, is dit wat je bedoeld ?

Ook heb ik het knopje van de Atari op 2 & 3 uitgeprobeerd met zoeken, maar helaas nog niet gevonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb deze Atari 2600 bij mijn Opa en Oma gehad. Hij zat altijd op kanaal 36, dezelfde als de videorecorder. Nu weet ik niet wat kanaal 36 in frequentie is.

 

Ik vind de volgende informatie:

 

Band: UHF

Kanaal 36: Frequentie 590 Mhz - 598 Mhz

 

Bij mijn msx computer zat altijd een kleine regelaar om net onder kanaal 36 of net boven kanaal 36 te gaan zitten.

 

Ter indicatie: Mobieltjes beginnen vanaf 800 Mhz, 900 Mhz, 1600 Mhz en 2600 Mhz

aangepast door Alias 1984
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...