Ga naar inhoud

Bassie in het Circus 15 mei 2004


Aanbevolen berichten

Extra vroeg naar bed gegaan, val ik nog pas rond een uur of zeven in slaap. Behoorlijk brak dus vandaag, want ik moest er al weer om half elf uit. In de trein alvast lekker B&A geluisterd.

Wonder boven wonder was de trein op tijd en zag ik vrijwel direct Dr.Ommels, die in dezelfde trein zat. Wer-Al_zwowe was ook niet moeilijk te herkennen, dankzij foto, alleen met Cold45 hadden we moeite, want die had zijn muziek uitgezet. Uiteindelijk toch nog goedgekomen. Wij met z'n viertjes luidkeels B&A meezingend met de boxen van Cold45 naar het circus, kaartjes gehaald. Bassie was er nog niet, dus wij weer terug naar het station om wat te drinken en B&A te luisteren en te praten.

Tweede poging, Bassie was er toen wel, en we mochten zomaar achterom lopen. Ik bleef even hangen bij de koeien, dus ik was ineens iedereen kwijt. Maar mijn neus ... afijn. Kennisgemaakt met Bas, beetje gepraat, en toen voornamelijk met Evert van den Bos (het slaafje van Inspecteur de Vries >:)) want Bas moest zich omtoveren in Bassie. Ook nog even handje geschud met Freddy de Jongleur, die is goed zeg. Kan Real Madrid nog wat van leren. We werden uiteindelijk door Evert naar onze (nieuwe) plaatsen gebracht (want eerst parket en toen Loge).

De show was erg cool. Voor de pauze traditioneel circus, en een paar acts met Bassie tussendoor. In de pauze signeren etc, heb mijn boeken geisgneerd (B&A op school en Verzonken Stad) en poster. Oh ja, de WCs waren verschrikkelijk en vol kleine meisjes. Kreeg er bijkans moordneigingen van.

Tweede helft was meer modern circus, minstens zo goed en in ieder geval spectaculairder. Bassie zong zijn nieuwe nummer over de olifant, erg grappig.

Na de voorstelling nog even gepraat toen hij aan het afschminken was. Weinig wat we nog niet wisten. Het gaat goed met Aad en zo, Sylvia Schuyer is een bitch, afijn, niks nieuws ;)

Toen gingen we wat eten (in heel Apeldoorn dus geen pizzaria te vinden!), hoewel Wer-Al_Zwowe al eerder naar huis moest, jammer. Maar het eettentje dat we uiteindelijk vonden was goed en goedkoop en we hebben ons erg vermaakt met gesprekken over B&A.

Moe maar voldaan keerder ons Wonderertje huiswaarts, het eerste half uur nog met Dr. Ommels, om uiteindelijk om 10 uur in haar bureaustoel te ploffen en eindelijk het forum eens te checken.

Cold45, Dr.Ommels, Wer-Al_Zwowe, hartstikke bedankt voor de fijne dag!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens, het is echt ontzettend leuk als je B&A uitspraken kan doen en er zijn mensen om je heen die je nog snappen ook! Geweldig gewoon. Ik denk dat we minstens zoveel "toevallige voorbijgangers" hebben gescoord als een gemiddelde B&A aflevering.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Trouwens, het is echt ontzettend leuk als je B&A uitspraken kan doen en er zijn mensen om je heen die je nog snappen ook! Geweldig gewoon. Ik denk dat we minstens zoveel "toevallige voorbijgangers" hebben gescoord als een gemiddelde B&A aflevering.

Daar kun je wel eens gelijk in hebben. En we hebben iemand gehad ( *bas* ) die de muziek klereherrie noemde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar kun je wel eens gelijk in hebben. En we hebben iemand gehad ( *bas* ) die de muziek klereherrie noemde.

ja... G*DVERD*MME DOE DIE KLERE HERRIE NS UIT!

Euh sorry, k wist niet dat je kwaad werd....

Maar zoals ik eerder al zei: t was bruut, wonderer, wer-al-zwowe en dr. ommels, bedankt voor de mooie dag :)

Tsja, zit ik daar lekker op het teras van de "koffieshop"... Netjes mn "Cold45 rulez" petje opgezet en gekeken of er nog mensen van de trein afkwamen... K had mn boxjes ff uitgezet... K werd iets te veel aangestaard door wat "ongure types" :P Staat er n groepje mensen een paar meter verder van me... Ik zat niet eens op ze te letten... Lopen ze opeens weg... Beginnen mijn hersens opeens te werken.. "lang meisje, 1 lange jongen, nog n jongen... hmmz DROMMELS" toen maar ff achteraan gegaan "kan het zijn dat ik jullie zoek?" "Cold45? Ja dat kan goed kloppen" Naja en toen dus het verhaal dat Wonderer al heeft verteld ;) Overigens ben ik dus de enige van de groep zonder gesigneerde poster ;) Al heeft het mij wel weer n euro bespaard, maar k had liever n signering gehad en n euro minder, maar never minds, was n mooie middag :)

Voor de mensen die in juni gaan, het is zeker aan te raden om naast Wonderer te gaan zitten, die bij iedere krachtpatser/acrobaten act roept "dat zie ik Adriaan nog niet zo snel doen" :P En een ontbloot mannenlichaam... Zat iemand naast me te kwijlen joh... :P Maaruh nix mis met konijntjes hoor...

Hmmz t is nu zon beetje 3 uur snachts, k heb eigenlijk niet zo veel zin om met foto's/webpagina's te gaan kloten, ben dood op... Gisteren n zooi gefietst en vandaag van epe naar apeldoorn en weer terug (Grr bordje gemist, langs het kanaal gereden (met extra veel wind) ipv binnendoor...).. En ben net nog uit geweest... Doe k dus ook nooit meer, slechte muziek :P Of zoals bas dat noemt "klere herrie" :D Maar k ben dus ook n beetje op.... En morgen nog naar Amsterdam...

Maaruh Wonderer, zijn jouw actiefotos nog n beetje gelukt? K ben bang dat mijne niet echt super zijn... K heb overigens nog wel n filmpje gemaakt... Tijdens AbaCadabra ;) met een heeeeele vrolijke Dr.Ommels.. Al is hij denk ik niet zo goed te zien door de belichting.. Maar k kom binnenkort wel ff met foto's aanzetten :)

K heb het gevoel dat k gewoon wat loop te lullen, terwijl k nix zeg he? Beetje Balkenende idee O-)

Naja we zijn nog wel een aantal dingetjes te weten gekomen... Oa hoe duur de pruik van Bassie is (doe ns n gok, wedden dat je er naast zit :P).

Verder beweren Bas en zn crew dat Martijn hier WEL post, in tegenstelling tot wat er op de Adriaantje homepage staat... Als k tijd heb ga k wel ff wat texten vergelijken. Evert herkende het ook aan de manier van schrijven namelijk.

Maar t wordt tijd dat k ns ga slapen, heb geloof k iets te veel gedronken in een iets te korte tijd... Op de meeting was k gewoon nuchter... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Trouwens, het is echt ontzettend leuk als je B&A uitspraken kan doen en er zijn mensen om je heen die je nog snappen ook! Geweldig gewoon. Ik denk dat we minstens zoveel "toevallige voorbijgangers" hebben gescoord als een gemiddelde B&A aflevering.

Dat was echt grappig, gewoon door het station, boxjes aan, we zongen nog net niet mee :D

Het is inderdaad fantastisch: je kunt het to in het oneindige hebben over B&A, over de scheldkanonnades van de Baron, de dove B2 etc etc. Het was echt super, nog even n mooi plekkie uitzoeken voor de poster :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

'k heb pics (75 gemaakt, ongeveer 15 zijn de moeite waard. Eerste keer dat ik met die camera werkte en pas in de tweede helft kwam ik erachter dat de sportstand heel wat minder bewogen foto's opleverde). Antonio, behalve de pruik-vraag heb ik niet echts iets gevraagd wat direct voor ons handig was. Kweenie, ik heb toch niet zo het idee dat Bas erg betrokken was bij de tv, hij is echt meer het circus/show gedeelte. Da's meer Adriaans afdeling ;)

Enne, zo erg zat ik nou ook weer niet te kwijlen :@

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://info.bassieenadriaan.nl/fotos.php

De foto's. Allemaal op een pagina, dus het duurt even met laden.

Neem even contact op als je een foto in groter formaat wil, ik heb ze in 2032x1524. Heb dus nog ruim 40 andere die bijna allemaal bewogen zijn... maar goed ;)

vind je het goed als ik jou morgen ff wat fotos van mij stuur, zodat je ze erbij of op een tweede page kan zetten? scheelt mij weer wat html werk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://info.bassieenadriaan.nl/fotos.php

De foto's. Allemaal op een pagina, dus het duurt even met laden.

Neem even contact op als je een foto in groter formaat wil, ik heb ze in 2032x1524. Heb dus nog ruim 40 andere die bijna allemaal bewogen zijn... maar goed ;)

Mooie foto's. Jammer dat er een aantal bewogen foto's zijn, maar dat was bij mij helaas bij de meerderheid ook het geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vind je het goed als ik jou morgen ff wat fotos van mij stuur, zodat je ze erbij of op een tweede page kan zetten? scheelt mij weer wat html werk :P

Is goed. Als je nog donkere/onscherpe foto's hebt... een paar filters doen wonderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

'k heb ook Cold45 zijn foto's online gezet, ze staan allemaal bovenaan. De foto's van tijdens de voorstelling waren allemaal bewogen, daar kon ik niet zo veel meer mee, maar hij heeft er een zooi voor, tijdens de pauze en na de voorstelling gemaakt, erg leuk, allemaal kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke foto's zeg! Bedankt! Kzit nog steeds n beetje na te genieten en o o o wat ben ik fotogeniek, ik mag toch wel zeggen, zéér fotogeniek!

cold_eten.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuke foto's zeg! Bedankt! Kzit nog steeds n beetje na te genieten en o o o wat ben ik fotogeniek, ik mag toch wel zeggen, zéér fotogeniek!

Nee, ik sta er schattig op, wou je zeggen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, ik sta er schattig op, wou je zeggen ;)

Jij bent ook zéér, zéér fotogeniek! Je kijkt alsof je net n beetje te snel had gegeten, ook gezien de staat van je bord.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jij bent ook zéér, zéér fotogeniek! Je kijkt alsof je net n beetje te snel had gegeten, ook gezien de staat van je bord.

Ja man, ik stierf! En het was zo lekker... :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja man, ik stierf! En het was zo lekker... :9~

Daar hebben we dan ook 250 kilometer voor moeten lopen maar dan heb je ook wat :D

En B4 nog gezien, een tópdag was het..

Ik heb er velen over verteld, en Bassie en Adriaan leeft nog steeds, ook bij niet-forummers, vele kennissen en vrienden van mij vinden het ook leuk en kijken soms nog steeds!

Link naar bericht
Delen op andere sites

eten eten, jullie altijd met jullie eten :P

Waren jullie voetjes nog moe zeker ook?:P

tsss, ik moest nog helemaal naar huis toe fietsen :P jullie konden mooi met de NS mee...

Link naar bericht
Delen op andere sites
eten eten, jullie altijd met jullie eten :P

Waren jullie voetjes nog moe zeker ook?:P

tsss, ik moest nog helemaal naar huis toe fietsen :P jullie konden mooi met de NS mee...

Ach, wie fietst zit ook :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmm, kweet t niet meer precies, ik geloof dat het zo iets na 22u15 was..

hmmz was ik toch eerder :) Toen was ik euh geloof nog aan het fietsen naar Heerde :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...