Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan maken hun come-back op KETNET


Aanbevolen berichten

Vandaag bekendgemaakt!

Ketnet gaat deze zomer voluit 20/5/2004

Nu alle sport naar Sporza gaat kan Ketnet deze zomer voluit gaan. Er is voor elk wat wils. Naast vaste waarden als Tik Tak, Wizzy en Woopy en andere Samsons, kunnen de kleinsten ook genieten van de grappige Meneertjes en Mevrouwtjes, De Sommeltjes en de reeks David De Kabouter. Helemaal nieuw is dan weer Clifford, een prettige en leerrijke reeks over de grote rode hond Clifford, die allerlei avonturen beleeft met zijn vrienden, de honden T-Bone en Cleco en zijn baasje Emily. Ook voor de wat grotere Ketnetters is er volop avontuur en spanning, ondermeer met de jonge speurders van de Peperbollen, de Oehoes en later Oscar Charlie. Nog mysterieuzer en geheimzinniger, soms wat griezeliger maar vaak ook grappig gaat het eraantoe in Wreed vreemd, De Spooktoren, Spellbinder en Pirateneiland. Verder zijn er ook Vossenstreken, Waterschapsheuvel en Disney Festival. Otje en Abeltje zagen we eerder al, net als de Vlaamse series Postbus X en Merlina. Bassie en Adriaan maken hun come-back, terwijl de Muppets en Lassie op post blijven. Maar Ketnet trekt er deze zomer ook op uit. Wrappers Ann Jordens, Staf Coppens en Aron Wade gaan voor de zomerse Ketnetmix Kokteel op stap naar allerlei aangename plaatsen waar het vakantiegevoel heerst.

Hopelijk is het eens een andere serie dan Europa en Amerika 8-)

Maar toch geweldig *O* Jipijéééééééééééééééééééé

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz Ketnet, dat zit/zat toch op Belgie2 ofzo? Dacht dat k dat wel ns zag (Disney Festival ofzo vroegah :D)... Maaruh kunnen wij dat ook in NL ontvangen? Niet dat k aan Nickelodeon niet genoeg heb hoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag bekendgemaakt!

Hopelijk is het eens een andere serie dan Europa en Amerika 8-)

Maar toch geweldig *O* Jipijéééééééééééééééééééé

*O* Joepijeej *O*

Nu hoeven we niet meer te hopen op een iets langere uitzending van Nickelodeon hier bij ons (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ketnet is inderdaad Brt 2 van vroeger.

Hoop dat ze nu eens een vaste plaats krijgen! Moet toch een reden zijn

hé dat ze terug komen... (O) De kijkcijfers vorige keer vorige zomer met Europa en Amerika waren beslist goed! Hopelijk zijn het deze keer andere series... Ik ga het Bas even in een mailtje vragen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

eigenlijk was het eerst BRTN, (BRT), wat zich geleidelijk aan heeft verdeeld in 2 netten, BRT1 en BRT2. In de jaren '90 is er een naamsverandering gekomen en werd het VRT.

(Vlaamse Radio en Televisie) Dit houdt alle zenders in qua radio en TV.

Op Tv zijn er nog steeds 2 netten van VRT:

TV1 (BRT1) en Ketnet/Canvas (BRT2)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hé dat is goed nieuws voor de Belgische fans zeg!

Lijkt me best grappig: ik zet net mn B&A-DVD'tje af, en kom al zappend uit bij Nickelodeon en wie zie ik daar? Bassie en Adriaan :) Zap vervolgens door nar Ketnet: Bassie & Adriaan :)

Hoewel ze ze wel voor 18u00 zullen uitzenden, dan begint CANVAS toch altijd met uitzenden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hé dat is goed nieuws voor de Belgische fans zeg!

Lijkt me best grappig: ik zet net mn B&A-DVD'tje af, en kom al zappend uit bij Nickelodeon en wie zie ik daar? Bassie en Adriaan :) Zap vervolgens door nar Ketnet: Bassie & Adriaan :)

Hoewel ze ze wel voor 18u00 zullen uitzenden, dan begint CANVAS toch altijd met uitzenden?

canvas begint altijd om 20:00 s'avonds

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk nieuws :) weten ze al iets over hoelaat het uitgezonden gaat worden?

Dat is fantastisch nieuws; het staat inderdaad overal op internet. Zie vb. http://www.pacinfo.be ! Nu kunnen wij hier in België weer Bassie & Adriaan bewonderen.

Voor mij maakt het niet uit welke B&A avonturen ze uitzenden, ik bekijk elke serie toch even graag!

Maar ik denk dat er nog geen precieze uitzenddata bekend zijn, wel is het in de zomer maar wanneer precies...?! *prelude*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat vroeg ik me ook af, maar ik denk dat het de naberwerkingen zijn.

laatst zond ketnet Europa en Amerika nabewerkt uit.

Beeld en geluid bewerkt. De uitzendschema's zijn nog in aanmaak, en welke series er komen weten ze bij Ketnet zelf ook nog niet.

Afwachten dus...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zouden ze op KETNET ook de nabewerkte versie laten zien?

Waarschijnlijk zenden ze op Ketnet dezelfde versies uit als op Nickelodeon. Dit zijn de huidige tv series die waarschijnlijk naar meerdere stations 'verkocht' zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Martijn en Bas lieten me weten dat het toch weer "De Geheimzinnige Opdracht" en "De Reis Vol Verrassingen" zal zijn op Ketnet.

De uitzendingen van deze 2 series starten vanaf zaterdag 5 juni 2004, om 9.25uur. 28 zaterdagenlang *O*

Hopelijk gaat Ketnet nog meer series brengen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Martijn en Bas lieten me weten dat het toch weer "De Geheimzinnige Opdracht" en "De Reis Vol Verrassingen" zal zijn op Ketnet.

wel jammer dat het geen andere series zijn, de geheimzinnige opdr is wel leuk maar ze hadden beter nog een jare n80 serie er doorheen kunnen doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Op:

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

schrijft Aad van Toor:

'Nog een nieuwtje is:

Bassie en Adriaan zijn deze zomer weer op de Belgische TV te zien is. Vanaf zaterdag 5 juni zijn ze elke zaterdag ochtend te zien met de serie die zich afspeelde in 12 landen van Europa en daarna elke zaterdag met de serie van 16 afleveringen met het Amerika-avontuur.'

Het lijkt mij dus zeer waarschijnlijk dat het blijft bij deze 2 avonturen anders zou dat zeker vermeld worden... :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op:

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

schrijft Aad van Toor:

'Nog een nieuwtje is:

Bassie en Adriaan zijn deze zomer weer op de Belgische TV te zien is. Vanaf zaterdag 5 juni zijn ze elke zaterdag ochtend te zien met de serie die zich afspeelde in 12 landen van Europa en daarna elke zaterdag met de serie van 16 afleveringen met het Amerika-avontuur.'

Het lijkt mij dus zeer waarschijnlijk dat het blijft bij deze 2 avonturen anders zou dat zeker vermeld worden... :Y

Yepzz, ik denk ook dat het bij het Europa- en het Amerika-avontuur zal blijven! Maar wees blij dat ze hèt uitzenden elke zaterdagmorgen! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik probeer elke week om ook al op te zijn, maar als je die nacht pas om 4 uur in je bed ligt is dat moeilijk hé 8)7

Dan moet je er voor zorgen dat je wat vroeger in je bed ligt hé :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

precies, en de vrijdagavond is ook de enige avond dat ik B&A niet kan gluren... :N

maar ik ga op vrijdagavond niet vroeg naar bed om de volgende dag B&A te kijken en dan een aflevering te zien die ik toch al uit m'n kop ken ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Er is iets vreemds. Aankomende zondag is er geen Bassie & Adriaan meer op Ketnet, maar 'De Freggels' zoals overal aangekondigd staat.

Zou het dan de laatste aflevering geweest zijn afgelopen zaterdag? Vreemd dat ze de Reis vol verrassingen niet uitzenden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...