Ga naar inhoud

Strawberry Fields Forever (35mm)


Aanbevolen berichten

Fenno Werkman heeft een "master" (of in ieder geval een enorme kwaliteitsupgrade) gevonden van Strawberry Fields Forever:

 

Quote

afbeelding.png.779a12464522090fe93bbd2a09505aaf.png

 

Na 10 jaar zoeken is het originele filmblik met inhoud terug gevonden van the Beatles “Strawberry Fields Forever” op 35mm film!

Alle tv uitzendingen en andere producties zijn gedaan van de internegatieven die ik heb laten maken van de 16mm kopieen. Ook in John Lennon “Imagine the movie” zijn de beelden afkomstig van mijn negatieven!

Ik ga deze master maar eens scannen in 4k en ja ik vond ook ander Beatles en Wings materiaal terug de zogenaamde masters! Wie wat bewaard die heeft ook wat …… het was wel een zoektocht tussen 300.000 film blikken die om veiligheidsredenen op verschillende plekken liggen

 

https://www.facebook.com/fenno.werkman/posts/pfbid02KVrdqNJjuUrTbR33BgMofSQM1qFHqjaZmZH12Hf8cuWzy6iJADHPtS6oCzb7WjyKl

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...