Ga naar inhoud

Leren & Lachen dvd's nu in de winkel!


Aanbevolen berichten

Ik zag ze hier liggen bij de 'Van Leest', voor 9,99. Best aan de prijzige kant, dus heb ook nog alleen deel 1 aangeschaft.

Nu dus ook titels voor de afleveringen voor de info site ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als mensen die een paar dagen kunnen wachten ze nu via mijn site op Bol.com bestellen ... ;)

Meteen ff gereserveerd. Kan deze week toch niej weg vanwege drukte en moet die andere 2 ook gewoon hebben :D*)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het gevraagt in de winkel (ze hadden ze nog niet) en de dvd's komen 8 Juni uit, bij de music-store voor €9,99, dus dat zou nog goedkoper moeten kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag de Leren en Lachen dvd's in de winkels liggen. Waarom dan die nieuwe release datum op de site?

Wat screenshots:

lerenlachen1.jpglerenlachen2.jpg

lerenlachen3.jpglerenlachen11.jpg

lerenlachen5.jpglerenlachen6.jpg

lerenlachen7.jpglerenlachen8.jpg

lerenlachen9.jpglerenlachen10.jpg

Wauw :D Wat een fantastische screenshots, leuk gedaan Maikotjuh :)

Maar ik ga ze zeker, als ze er liggen, in de winkel kopen. Hopelijk zijn ze binnenkort verkrijgbaar bij Bart Smit, daar zou ik ze zeker kopen. Alhoewel ik 3 videobanden heb genaamd: 'Op stap met B&A', 'Op bezoek bij B&A' en 'Hallo vriendjes en vriendinnetjes'. De uitgave is van CNR Video en Good View home video *) Maar als ik de 3 dvd's heb, zijn alle shorties kompleet en mis ik er geen. Ik heb de videoband 'Vakantie' aangekocht van Bridge Pictures om aan de shortie te komen van Bassie die gaat kamperen en z'n tentje opslaat voor de caravan.

Maar ik verlang echt tot de dvd's er zijn! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geweldig, ik heb de Leren & Lachen trilogie binnen. Het eerst dat me hierbij is opgevallen, is dat ze hier ook de muziek nabewerkt hebben :(

Maar voor de rest een toprelease. ^O^

dat was op de banden leren & lachen al,

staat ook op de hoes he ''herziene versie van op stap, op bezoek en hallo vriendjes''

de originele banden zijn heerlijk :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat was op de banden leren & lachen al,

staat ook op de hoes he ''herziene versie van op stap, op bezoek en hallo vriendjes''

de originele banden zijn heerlijk :D

Geldt jouw aanbieding nog, trouwens, nu de DVDs uit zijn? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Fantastisch nieuws: De dvd's van Leren & Lachen met Bassie & Adriaan liggen nu ook in Bart Smit.

Dus voor de mensen die die DVD's nog niet hebben, zeker een kijkje nemen in Bart Smit.

De prijs is 5,00 euro per DVD.

Lekker goedkoop :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fantastisch nieuws: De dvd's van Leren & Lachen met Bassie & Adriaan liggen nu ook in Bart Smit.

Dus voor de mensen die die DVD's nog niet hebben, zeker een kijkje nemen in Bart Smit.

De prijs is 5,00 euro per DVD.

Lekker goedkoop :)

Kolere... heb ik ze net een week te vroeg gekocht :( Dat scheelt verdorie 15 piek! Niet eerlijk :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach.. Je hebt de DVD.. En dat is het belangrijkste! :Y

Ik heb ze nu al meer dan een maand, dus ik ben niet heel rrouwig dat ik 15 piek ben misgelopen. Wel spijtig voor je wonderer

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb gister toevallig deel 1 van "Leren en Lachen met..." gekocht bij Bart-Smit voor €5,-... Geen geld toch? Als ik er aan denk dat ze bij Van Leest €9,99 zijn! Ik werk bij een benzinepomp (als pompbediende) en krijg dus best vaak fooi, daar koop ik m'n B&S DVD's van, dus ff kijken of ik nog 5 Euro bij elkaar kan sprokkelen, dan kan ik deel 2 gaan k0pen vandaag.... ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zojuist te h0ren gekregen dat m'n moeder de helft van die DVD (deel 2) gaat mee financiëren... ------> _O_ aan mijn moeder <------

*bas* : Krijg ik dat van jou? En dan ben ik nog niet eens jarig!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb gister toevallig deel 1 van "Leren en Lachen met..." gekocht bij Bart-Smit voor €5,-... Geen geld toch? Als ik er aan denk dat ze bij Van Leest €9,99 zijn! Ik werk bij een benzinepomp (als pompbediende) en krijg dus best vaak fooi, daar koop ik m'n B&S DVD's van, dus ff kijken of ik nog 5 Euro bij elkaar kan sprokkelen, dan kan ik deel 2 gaan k0pen vandaag.... ^O^

Ehm, een keer melden dat je een DVD hebt, is wel genoeg. Dit is een beetje erg overbodig. Kijk anders EERST in welk topic je het kwijt wil, en post daarna pas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ehm, een keer melden dat je een DVD hebt, is wel genoeg. Dit is een beetje erg overbodig. Kijk anders EERST in welk topic je het kwijt wil, en post daarna pas.

Oke, oke, RELAX... Ik ben hier ook nog maar net nieuw, allemaal een beetje uitvinden hoe t werkt enz0w... Je hoeft me niet HEEL DE TIJD op m'n fouten te wijzen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oke, oke, RELAX... Ik ben hier ook nog maar net nieuw, allemaal een beetje uitvinden hoe t werkt enz0w... Je hoeft me niet HEEL DE TIJD op m'n fouten te wijzen!

Daar ben ik mod voor, jochie. En als ik je niet op je "fouten" wijs (dit was meer een tipje) blijf je ze maken, en dat schiet ook niet op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pff... vandaag bij 3 Bart Smitten geweest in het land en overal de Leren Lachen dvd's uitverkocht. Geen enkel deel meer verkrijgbaar. Dinsdag komen ze weer, dus ik haal mijn slaapzak maar weer eens van zolder.

Voor de troost heb ik maar de dvd 25 jaar Theater gekocht. *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pff... vandaag bij 3 Bart Smitten geweest in het land en overal de Leren Lachen dvd's uitverkocht. Geen enkel deel meer verkrijgbaar. Dinsdag komen ze weer, dus ik haal mijn slaapzak maar weer eens van zolder.

Voor de troost heb ik maar de dvd 25 jaar Theater gekocht. *)

Waar heb je die gekocht, en wat heb je ervoor betaald? is het een leuke DVD? Want misschien wil ik hem ook nog wel gaan kopen, alleen ik wil eerst alle serie's compleet hebben... Is het de moeite waard die DVD?

P.S. Bij ons in papendrecht liggen deel 1 en 2 nog in de Bart smit voor €5,-! Deel 3 hebben ze niet... :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar heb je die gekocht, en wat heb je ervoor betaald? is het een leuke DVD? Want misschien wil ik hem ook nog wel gaan kopen, alleen ik wil eerst alle serie's compleet hebben... Is het de moeite waard die DVD?

P.S. Bij ons in papendrecht liggen deel 1 en 2 nog in de Bart smit voor €5,-! Deel 3 hebben ze niet... :?

Ik heb "25 Jaar Theater" bij Intertoys gekocht voor €4,99. Die is opgenomen tijdens shows in 2002 of 2003 en is super leuk. Het is dus niet, zoals ik eerst dacht, een compilatie over de jaren heen.

Intertoys heeft ook de dvd "Live" voor dezelfde prijs. Kan iemand vertellen of "Live" genoeg andere live fragmeneten heeft t.o.v. 25 Jaar Theater? Als ze heel erg op elkaar lijken vind ik 1 wel voldoende.

Een andere vraag gaat over de Leren Lachen serie: zijn dit de shorties?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb "25 Jaar Theater" bij Intertoys gekocht voor €4,99. Die is opgenomen tijdens shows in 2002 of 2003 en is super leuk. Het is dus niet, zoals ik eerst dacht, een compilatie over de jaren heen.

Intertoys heeft ook de dvd "Live" voor dezelfde prijs. Kan iemand vertellen of "Live" genoeg andere live fragmeneten heeft t.o.v. 25 Jaar Theater? Als ze heel erg op elkaar lijken vind ik 1 wel voldoende.

Een andere vraag gaat over de Leren Lachen serie: zijn dit de shorties?

Live! is een DVD uit 2002 maar is een oudere show volgens mij, hierin gaan ze onderandere de plaaggeest vangen en nog heel veel andere leuke dingen.

Persoonlijk vind ik 25 jaar theater leuker, maar Live! is zeker anders en ook de moeite waard en wat kun je nou mislopen voor 5 euro?

Leren en Lachen 1,2 en 3 dat zijn de herziene versies van Op stap met, Op bezoek bij en hallo vriendjes en vriendinnetjes.

Dit zijn dus inderdaad de shorties :D

-alleen helaas zonder aankondigingen in de caravan, maar wel met commentaar van Adriaan na elke shorty-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Live! is een DVD uit 2002 maar is een oudere show volgens mij, hierin gaan ze onderandere de plaaggeest vangen en nog heel veel andere leuke dingen.

Persoonlijk vind ik 25 jaar theater leuker, maar Live! is zeker anders en ook de moeite waard en wat kun je nou mislopen voor 5 euro?

Ah, nou dan is dat dus ook een must... Bedankt voor de info, dj ^O^

Trouwens, ik vergat nog wat te vertellen:we waren gisteren dus weer in Dieren en ik zag daar de "hoorspel" tafel, die ik op 1 juli in alle drukte totaal niet heb gezien.

's-Middags kopen we "25 jaar theater" en daar voeren ze een hoorspel uit (min of meer die van de Professor) met alle attributen die in Dieren liggen!!! (O)

Toeval bestaat niet...

PS Wonderer, we hebben op de A12 ter hoogte van Veenendaal nog gezwaaid...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Live! is een DVD uit 2002 maar is een oudere show volgens mij, hierin gaan ze onderandere de plaaggeest vangen en nog heel veel andere leuke dingen.

Persoonlijk vind ik 25 jaar theater leuker, maar Live! is zeker anders en ook de moeite waard en wat kun je nou mislopen voor 5 euro?

Zowel de dvd Bassie & Adriaan Live! als Bassie & Adriaan en 25 jaar Theater zijn opgenomen in 1999. Je kan dat o.a. merken aan hetzelfde publiek dat aanwezig is op beide dvd's tijdens de lachspektakelshow.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leren en Lachen deel II, hoofdstuk 7: Het orkest

er mist een stukje aan het begin, maar het gedeelte waar B&A voor de mengtafel staan en de muziek mengen is ZO ontzetten GOED nabewerkt!!!

Weer eens een stukje dat vele malen beter is dan het origineel :D

Overigens hoor ik op DVD 2 Bassie de aankondigingen doen ipv Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...