Ga naar inhoud

Waarom doen jullie me dit aan!


Aanbevolen berichten

Ik vond niet echt een deelforum waar dit het beste in paste, dus doe ik het maar O/T: wat is dit voor iets FANTASTISCH! Een ramp dat ik dit alles niet eerder ontdekte. Die radio, dit forum,... Om je duimen en vingers van af te lekken. Een echte referentie voor alle B&A-fans... Echt, PROFICIAT aan de mensen die dit allemaal mogelijk maken. Ik heb de volgende dagen lees-luister en schrijfwerk!

B&A 4-ever!! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Neen, want ik denk dat ik tegen morgen dood ben van opwinding!!! :9~

Shit, je bent nog erger dan ik ;) Hoop wel dat je een heteroman bent, want Adriaan is van mij *glares* :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:D Geen probleem, hetero, gewoon reuzefan! :9

Welkom, welkom, driewerf welkom! *O* Pleur even wat gegevens in deze en gene topic, welke spullen je hebt en wat je favo serie is en zo. Leuk om te weten :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allen,

ik ben ook een grote fan, en samen met Fluppe hier aanbeland. Dit is idd een geweldig forum, en die radio is zo verslavend he ^O^^O^

En vooral deze dingen vind ik super: *bas* *b2oud*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welkom, welkom, driewerf welkom! *O* Pleur even wat gegevens in deze en gene topic, welke spullen je hebt en wat je favo serie is en zo. Leuk om te weten :Y

Ach, eigelijk vind ik geen enkele serie minder...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geef fluppe overschot van gelijk !!

Ik vind het ook fantastisch knap gedaan !!!

Spijtig dat we op een wat foute manier van start zijn gegaan en dat spijt me zeer maar het was echt wel niet de bedoeling hoor O-)

ECHT WEL NIET? :P Moet je me wel het goede voorbeeld geven. ;)

Het begin was inderdaad niet denderend, maar ik weet zeker dat wij allemaal binnen de kortste keren beste vrienden zijn! 8-)

Dus jij ook welkom bij deze. :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ECHT WEL NIET? :P Moet je me wel het goede voorbeeld geven. ;)

Het begin was inderdaad niet denderend, maar ik weet zeker dat wij allemaal binnen de kortste keren beste vrienden zijn! 8-)

Dus jij ook welkom bij deze. :W

thx buddy !! ^O^
Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen smilie-posts ;) En ik geef fluppe zeker gelijk dit is echt het forum _O_ En als je hier 1 dag niet komt heb je de volgende dag 166 nieuwe posts in General Chat ;) *ik was er dus gister niet*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo allen,

ik ben ook een grote fan, en samen met Fluppe hier aanbeland. Dit is idd een geweldig forum, en die radio is zo verslavend he ^O^^O^

En vooral deze dingen vind ik super: *bas* *b2oud*

IK ben ook samen met deze twee freaks hier beland. Mijn naam was alleen al bezet. Maar Fluppe en 10 zullen wel weten wie ik ben. ^O^

Dit is echt de beste site die ik dit jaar heb gezien!

Is hier trouwens een postverbod tussen 18.00 en 19.00 uur? *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

IK ben ook samen met deze twee freaks hier beland. Mijn naam was alleen al bezet. Maar Fluppe en 10 zullen wel weten wie ik ben. ^O^

Dit is echt de beste site die ik dit jaar heb gezien!

Is hier trouwens een postverbod tussen 18.00 en 19.00 uur? *O*

Nee, dan is Bassie en Adriaan op tv.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...