Ga naar inhoud

Respect voor Paul Meyer


Aanbevolen berichten

Sommige vonden hem wat saai als BB, maar ik vond hem altijd al geweldig. Maar na vandaag heb ik nog meer respect voor hem gekregen. Hij was tijdens de opnamens voor de sleutel gewoon doodziek, daarom zijn rustige rol.

Na die scene in de plaaggeest, waarin Paul Meyer de circusdirecteur speelt, als hij het trapje af moet lopen, moesten ze een lange pauze inlassen. Zo slecht was Paul zijn gezondheid. Hij zou kort daarna zijn overleden.

Maar gewoon, doodziek, en toch zo prachtig acteren!

Dus, respect voor Paul Meyer _O_

Bericht beetje aangepast

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik heb geprobeerd het zo voorzichtig mogelijk te posten.

Paul Meyer wordt onterecht benadeelt door de beperkte rol die hij speelt. Maar nu de redenen daarvan bekend zijn, gaan sommigen hopelijk anders tegen Paul Meyer en zijn rol aankijken,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nogmaals wees aub voorzichten met promoten van alles wat Adriaan vandaag heeft verteld.

Het zal vast niet zomaar zijn dat hij het juist nu en aan ons bekend maakte.

Als het goed is staat dit ook op onderandere de biografie op de adriaan homepage. Zo niet, dan heb je natuurlijk gelijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo slecht was Pauls zijn gezondheid. Hij zou kort daarna zijn overleden.

Maar gewoon, doodziek, en toch zo prachtig acteren!

Dus, respect voor Paul Meyer _O_

Ik had dat al langer gezien maar ik heb me er niet over uitgesproken.

In sommige scènes zie je hem zitten en als je dan goed kijkt naar z'n gezicht...

Maar nu we het weten heeft iedereen wel respect voor Paul Meyer, hij kon uitstekend goed een slechterik spelen! Maar wat ik me nu wel afvraag, als hij in de Plaaggeest al zo'n moeite had als circusdirecteur om van een trapje af te komen, wat deed hij dan bij de laatste scènes in de Sleutel als hij moest wandelen en rechtstaan bij die kluis en in het Centraal Station.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nogmaals wees aub voorzichten met promoten van alles wat Adriaan vandaag heeft verteld.

Het zal vast niet zomaar zijn dat hij het juist nu en aan ons bekend maakte.

Dit wordt toch hopelijk geen nieuwe trent op het forum? Dus bij alles wat iemand zegt gelijk een waarschuwing dat dat eigenlijk niet op het forum mag? Op die manier krijg je straks een scheve verhouding tussen de forumleden die wel en niet op de opening waren :)

Ontopic maar weer: Inderdaad respect voor Paul Meyer. Zo ziek zijn en toch zo je rol kunnen spelen, echt klasse.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit wordt toch hopelijk geen nieuwe trent op het forum? Dus bij alles wat iemand zegt gelijk een waarschuwing dat dat eigenlijk niet op het forum mag? Op die manier krijg je straks een scheve verhouding tussen de forumleden die wel en niet op de opening waren

Ontopic maar weer: Inderdaad respect voor Paul Meyer. Zo ziek zijn en toch zo je rol kunnen spelen, echt klasse.

Rustig, kalm en stil. :)

Heer_van_Bartolhoven bedoelde het goed, uit bescherming voor B&A ipv eigenbelang ofzo. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven bedoelde het goed, uit bescherming voor B&A ipv eigenbelang ofzo. ;)

Begrijp ik wel hoor, maar ik was alleen bang dat je nu wekenlang de situatie krijgt dat iemand die op de opening was iets laat ontvallen en door de rest op zijn of haar nummer gezet wordt, zo van: pas op! niks zeggen, iedereen die er donderdag 1 juli niet was mag niet weten wat er allemaal gezegd is. Eén keer mededelen dat dit soort dingen niet op het forum komen is toch wel genoeg dacht ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Begrijp ik wel hoor, maar ik was alleen bang dat je nu wekenlang de situatie krijgt dat iemand die op de opening was iets laat ontvallen en door de rest op zijn of haar nummer gezet wordt, zo van: pas op! niks zeggen, iedereen die er donderdag 1 juli niet was mag niet weten wat er allemaal gezegd is. Eén keer mededelen dat dit soort dingen niet op het forum komen is toch wel genoeg dacht ik.

Dat is dus niet de bedoeling. Wat Aad en vooral Bas willen is dat we onderschijd maken tussen Bassie en Adriaan en Bas en Aad van Toor. Als er in privé uitspraken worden gedaan over mensen en andere dingen is het niet de bedoeling dat dit op het forum beland. Om de hele simpele reden dat Bassie en Adriaan twee andere personen zijn dan Bas en Aad. Als zij privé een mening, standpunt of iets anders vertellen kun je dit natuurlijk best met andere bespreken. Maar doe dit niet op het forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, wat mij betreft mogen de users het weten, maar niet via zoiets openbaars als dit forum, want niet alleen wij de users lezen het, maar nog een heleboel andere mensen.

Wat ik probeerde te voorkomen is dat Bas of Aad straks onterecht wordt aangevallen op een uitspraak door ons en dat zou me heel erg vervelend lijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad, wat mij betreft mogen de users het weten, maar niet via zoiets openbaars als dit forum, want niet alleen wij de users lezen het, maar nog een heleboel andere mensen.

Wat ik probeerde te voorkomen is dat Bas of Aad straks onterecht wordt aangevallen op een uitspraak door ons en dat zou me heel erg vervelend lijken.

Ik hoorde dat hij gisteren zei dat we liever over Bassie spraken dan over Bas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik probeerde te voorkomen is dat Bas of Aad straks onterecht wordt aangevallen op een uitspraak door ons en dat zou me heel erg vervelend lijken.

Als er dat soort gein uitgehaald word, word de kans ook steeds kleiner dat we dingen voor elkaar krijgen. Bas en Aad doen een heleboel voor echte fans, laten we dit nou ook niet verzieken.

En zoals gisteren (vannacht) ook al besproken, (zodat deze discussie dus overbodig is) Geen privé uitlatingen van Bas en Aad van Toor meer op het forum plaatsen. Dit is gisteren besloten dus houd je er dan ook aan.

Laten we het nou niet gaan verzieken voor ons zelf. Juist nu we na gisteren (voor mijn gevoel) een geweldige band met Bas en Aad hebben opgebouwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En zoals gisteren (vannacht) ook al besproken, (zodat deze discussie dus overbodig is) Geen privé uitlatingen van Bas en Aad van Toor meer op het forum plaatsen. Dit is gisteren besloten dus houd je er dan ook aan.

Tsja maar daar weten de users die er niet bij waren in Dieren dus niets van, eigenlijk moeten dit soort dingen helemaal niet op het forum komen. Nu weten degenen die er niet bij waren dat er dus dingen besproken zijn, die zij nooit te weten zullen komen, terwijl het misschien best interessant is.

Laten we het nou niet gaan verzieken voor ons zelf. Juist nu we na gisteren (voor mijn gevoel) een geweldige band met Bas en Aad hebben opgebouwd.

Precies, het forum is er om Bassie en Adriaan te bespreken. Het is tenslotte geen Bas en Aad forum. het zou idd niet leuk zijn als er dingen openbaar worden gemaakt, die zij liever niet openbaar zouden zien. Maar dan moet ook iedereen zich daaraan houden en niet (wat ik reeds opmerkte) dat er iemand per ongeluk iets zegt, waardoor anderen weer streng corrigerend moeten gaan optreden.

Maar dit topic ging over Paul Meyer geloof ik..... Misschien kan er anders een apart topic van gemaakt worden ter voorkoming van een discussie in een discussie!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zal vanmiddag ook wel door Maike ergens anders neer gezet worden denk ik.

Tsja maar daar weten de users die er niet bij waren in Dieren dus niets van, eigenlijk moeten dit soort dingen helemaal niet op het forum komen. Nu weten degenen die er niet bij waren dat er dus dingen besproken zijn, die zij nooit te weten zullen komen, terwijl het misschien best interessant is.

Dat is dus niet waar. Dit staat op het forum. Er zijn niet echt dingen besproken die niet naar buiten mogen komen maar vooral Bas was er niet erg over te spreken dat er EERDER dit soort dingen gebeurd zijn. Daarom vroeg hij ook aan iedereen die NIET van de pers was en diepe vragen stelde waar het voor bedoeld was

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb inderdaad wel respect voor de man. Doodziek zijn en dan gewoon mee doen aan de series. ^O^

Ik vind het ook zeer bewonderenswaardig!

Toch nog eventjes moeilijk doen :P , ik denk dat er verder weinig discussie zal plaats vinden hier omdat iedereen het er toch wel mee eens zal zijn....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch nog eventjes moeilijk doen :P , ik denk dat er verder weinig discussie zal plaats vinden hier omdat iedereen het er toch wel mee eens zal zijn....

Om deze door mij gestartte discussie meteen maar te sluiten, ik heb het inderdaad even verkeerd begrepen. Ik dacht dat er dingetjes over Bassie en Adriaan (feitjes uit de series enzo) besproken waren, die door de groep van 1 juli geheim zouden worden gehouden en dat degenen die er niet waren die dingen niet te weten zouden komen. Inmiddels heb ik begrepen dat het om heel andere zaken gaat, die Bas en Aad wel verteld hebben, maar puur en alleen op dat moment en niet ter posting op het forum. Uiteraard vind ik dat ook niet meer dan logisch. Zoals ik schreef, het is een Bassie en Adriaan forum, dus wordt hier uitsluitend over de personages geschreven en niet over de personen achter die personages.

En één van die personages was Paul Meyer, dus ontopic maar weer!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...